Nikada nije kasno.Treba obavijestiti kabinet Dinkća jer se on hvali giljotinom propisa i taksi.
Sami smo krivi što nas niko ni za što ne pita, jer uvijek očekujemo da neko drugi riješi naše probleme.Moramo se sami nametnuti a to možemo samo preko ZAŠS ako rukovodstvo te asocijacije misli na interese zajednice a ne lične.Nije mi poznato da se neko iz Zajednice, oglasio i demantovao kritike Alvirovića, jer po njemu Auto škola je kriva i kada roditelj dozvoli pijanom maloletniku da upravlja vozilom.On ,navodno daje neke besplatne časove, a sve to debelo naplaćuje od DDOR-a.Auto škole održavaju obuku u svim vremenskim uslovima(kiša,snijeg,led) a po njemu naši kandidati nikada ne upotrebljavaju kočnicu i ne znaju izvršiti promjenu pravca kretanja, jer to, navodno mogu naučiti samo u NAVAK-u.Auto škole nisu krive zbog nekih ,ranijih sistemskih propusta, kao što su:direktno polaganje za "C" kategoriju,polaganje praktičnog dijela ispita prije položenog teorijskog dijela i sl.Šta rade ti doktori saobraćaja koji se nalaze u organima ZAŠS.Nama nije potreban neko koće se samo kriti iza diplome, nego ko će i nešto korisno učiniti za nas.Imam utisak, da oni ulaskom u navedene organe samo povećavaju lični rejting.Da se druge djelatnosti kontrolišu kao Auto škole(najmanje tromjesečno a najmanja kazan 60.000 din.)druge bi nam "ptice pjevale"pa bi ,čak i saobraćajna kultura bila na većem nivou.Auto škole se,navodno bave nekom ovrstom obrazovanja a kad je u pitanju plaćanje PDV-a to ne važi.Moramo organizovano podići glas protiv cenovnika Agencije za bezbednost saobraćaja.Ko će to da im plati kad do kraja godine nećemo imati kandidata a moramo zaposliti, najmanje po dva instruktora koje ćemo plaćata i ako neće imati posla.
Imamo mnogo problema a ja sam samo neke spomenuo.SAša, nije vrijeme za svađu već za jedinstvo, pa smatra ni da me prozvani subjekti neće shavatiti kao kritizera već dobronamjernog inicijatora rješavanja problema.