Sta da se kaze?
To sto mislim ja i kazem. Lakso mi je tako. Posteniji sam prema sebi. Iznosim svoje misljenje, kazem sta imam, borim se koliko mogu znajuci da sam dao sve od sebe, i onda mogu mirno da spavam.
Ako je dobro drugim kolegama koje se ne bune, nadam se da ce biti dobro onda i meni. Nisam najpametniji.
Ako ce od svih ustanova, akademija, fakulteta,skola, predavaca, jedino nas instruktore da snimaju i ako svim mojim kolegama to odgovara, pa neka onda snimaju i mene. Potrudicu se da izgledam sto lepse na tim snimcima koje traze.
Znaci mi smo im drzavni neprijatelj broj 1.
Lepo misljenje imaju o nama.
Ja mislim da smo casni i posteni ljudi, koji vole svoju profesiju i da su svoje misljenje o nama doneli bez dokaza, analiza, cinjenica, ne sagledavajuci stvari iz pravog ugla, imajuci skroz iskrivljenu sliku o nama i nasoj profesiji.
Po meni, mi smo im jedina svetla tacka u oblasti bezbednosti saobracaja, jedini borci da se stanje u oblasti bezbednosti saobracaja popravi, da se broj saobracajnih nezgoda smanji na najmanji moguci nivo.
Sta oni u fotelji zanju u oblasti bezbednosti saobracaja, gde su im rezultati? Ljudi ginu na potevima, svake godine vise i vise. Broj poginulih u ovoj godini ce biti dosta veci nego u prosloj godini. A oni opleli po instruktorima. Mi smo glavni krivci.
Brine me to sto mi cutimo i izgleda da mi precutno prihvatamo krivicu za ovako tesko stanje u bezbednosti saobracaja.
Gde su rezultati u oblasti bezbednosti saobracaja? Sta je cilj postojanja Agencije? Jedini cilj je da uzmu pare. To je tako providno, svi to vide a mi cak ni svojoj zeni u kuci ne smemo da kazemo sta nam rade. Ispiti 15000dinara, prolaznost inzenjera 10-20% x svaki put 15000din. Seminari godisnje 10000din. Atesti za gas, uverenja, potvrde, 5000din licence.
Ja to sve lepo iznesem, kazem da mi to smeta, ne slazem se sa tim, lepo to napisem na forumu i mogu lagano da idem negde na kaficu.
Naravno ne slazem se sa tahografima, potrebnim brojem instruktora, omoguciti skolama da rade u manjim mestima, 17 vozila, u Srbiji ce biti par auto skola sa vecim kategorijama.
I to je to.
Ako to sve odgovara vecini mojih kolega, ako su oni zadovoljni, i misle da je to ok, onda moram i ja da budem zadovoljan. Ko sam ja da se isticem i izdvajam. Priklonicu se vecini, ispostovati sto traze od mene i truditi se da ovaj castan, ozbiljan i odgovaran posao radim na sto bolji moguci nacin.
Da se ja nesto pitam, da mogu da odlucujem, okupio bih tim od 5-6 ljudi raznik strucnosti i polako tacku po tacku putem raznih institucija obarao bih ove nakradne pravilnike i tacke Zakona koje u realnom zivotu neostvarljivi.