Kolega soks85 , apsolutno se slazem sa ovim sto si napisao u predhodnom postu, samo bih dodao nesto u vezi Hrvatske... Proslog leta sam se vracao iz Nemacke i u povratku smo isli preko Hrvatske...Hrvatski auto put je vrhunski , idealno ravan , bez kolotraga , sa digitalnim znacima na portalu iznad kolovoza (u nemackoj ih zovu "pametni znaci - prikazuju ogranicenja brzine u skladu sa gustinom saobracaja i tamo cak ponekad na auto banu ogranicavaju brzinu u krajnjoj levoj traci na 120km/h - u kojoj imace nema ogranicenje
" , ) . Koliko se secam, cini mi se da sam u Hrvatskoj cak video i zidove pored auto puta na delu gde prolazi pored naseljenog mesta (sprecavaju da prevelika buka dodje do naselja ) . E sad, to je auto put koji vodi prema Srbiji , a cuo sam da imaju drugi , takodje evropskog nivoa koji vodi prema Jadranskom moru. Dakle , uporedjivati njihovu i nasu saobracajnu infrastrukturu je najblaze receno smesno (bar sto se tice autoputeva). Idem malo van teme ali samo jos nesto uopsteno u vezi naseg novog Zobs-a. Nas zakon u mnogo cemu nije ni priblizan zapadno-evropskom , odnosno u njemu su samo one odredbe iz Evrope kojima drzava treba da uzme pare vozacima, a one pomocu kojih bi vozaci potrazivali svoja prava su izbacene, evo i primera:
*Odgovornost preduzeca za odrzavanje puteva bukvalno ne postoji , znaci ako usled neke rupe ostanete bez tocka bog ce da vam nadohnadi stetu.
*Zasto recimo ne postoji mogucnost da se motocikli registruju tromesecno , kvartalno itd bas kao sto je na zapadu , pa motor se vozi najvise 6 meseci u toku godine , niko ga ne vozi zimi ...
I da ne nabrajam dalje, sve u svemu mnoge stvari u novom Zobs-u su sporne (da ne kazem vecina), kad bi bile sporne samo ove sto se ticu predavaca,instruktora itd gde bi nam bio kraj.