Nismo se bas razumeli izgleda ali nema veze . U pravu ste kada kazete da je mogao i udes da se desi u tom prvom minutu , ali dobro . Taj kome nije ustupljena prednost nije morao da koci zbog nas pa je samim tim diskutabilno koliko je ovo bilo opasno . 99% vozaca sa visegodisnjim iskustvom u takvim situacijama prolazi jer ima vremena ako u odgovarajucem trenutku krene i ne ceka vozilo sa glavnog puta , jbg. verovatno vozac pocetnik-kandidat ne bi trebalo da se uvaljuje u takve situacije zbog neiskustva .
Samo sam hteo informaciju da li se te dve greske kategorisu isto(i uopste zbog ostalih stavki iz zapisnika) a ovo ode u nekom drugom pravcu . I da , kandidat naravno nije polozio , i nije kategorisanje ove sporne greske odlucivalo o prolazu jer je imao i jos jednu manju gresku od 2 (poligon) poena pa bi ne vezano da li mu se neustupanje prednosti racuna jednom ili dva puta svakako pao. 5 poena za prednos + 2 poena = 7 . Dakle ukupno bi imao 50 sto nije dovoljno za prolaz.
Evo sad kazite vi meni , U koliko kandidat u toku ispita na 5 pesackih prelaza ne propusti 2 puta pesaka (podrazumeva se da prodje sporo i da ne postoji opasnos da udari pesaka) da li cete vi njemu odbiti 10 ili 5 poena
???A to odlucuje o prolazu
Podrazumeva se da se voznja preko prelaza ne moze kategorisati u tom slucaju kao 'postupanje u slucaju neposredne opasnosti'.
Dakle , zamislite da je u tim trenucima pesak zakoracio i udaljen je od vozila 4-5 metra i ne postoji mogucnost sudara