Prikaži poruke

Ovaj odeljak vam dozvoljava da vidite sve poruke ovog člana. Imajte na umu da možete da vidite samo poruke iz onih oblasti kojima imate pristup.


Poruke - mare

Stranice: 1 2 3 [4] 5
46
Obuka vozača / Odg: Gospodo, šta do 25,10,2013 a šta posle_
« poslato: Oktobar 02, 2013, 02:30:55 posle podne »
Да ли постоји могућност да се обука за А, А1 и А2 категорију врши на једном мањем мотору као и до сада? Јер ако полигон остаје стари, а радње које се изводе нове тешко ће бити са мотоциклима од 600 кубика. Ако задржавамо исти полигон како мењати радње које се на њему изводе? Нешто не штима као и много тога другог. Ту се поставља питање и да ли треба у испитним задацима променити све полигонске радње и тражити одобрење од МУПа па тек поднети захтев за добијање дозволе? Опет се до нове године неће радити колико видим......

47
Predavači / Odg: Polaganje za predavača teorijske obuke
« poslato: Jul 15, 2013, 01:00:24 pre podne »
Konkretan odgovor nema sta.. 
Verujem da toliki broj njih nije polozio iz razloga sto nije znao sta ih ceka... Mislim da to nije u redu od strane Agencije... Ali nista novo u zemlji Srbiji...

48
Predavači / Odg: Polaganje za predavača teorijske obuke
« poslato: Jul 14, 2013, 01:44:51 pre podne »
pa Mudrinicu jesi prosao?
Ako mozes jos malo pojasni... Koja tema je bila tvoj pisani rad?
Jel ostalo zaokruzivanje ili nije?
Pozz

49
Obuka vozača / Odg: polaganje
« poslato: Jun 19, 2013, 04:17:41 posle podne »
Imam malo pitanje...
Sta ako kandidat krene sa obukom sa navrsenih 16 godina, u registar ga upisujemo kao A1, zatim mu se obuka i polaganje oduzi iz nevaznih razloga i on polozi vozacki ispit sa navršenih 18 godina. On dobija A1 ili A2? U principu kako je upisan u registar ta kategorija mu i pripada bez obzira na navrsene godine?
Još nesto, ako kandidat sa nepunih 18 godina položi za B kategoriju a podigne dozvolu sa navršenih 18, on ne dobija pratioca...?

50
Kutak za sporni trenutak / Odg: Da li je potreban pokazivac pravca?
« poslato: Jun 18, 2013, 07:00:34 pre podne »
Saobracajni znak ponistava oznaku na kolovozu, tako da je sve ovde jasno, a to sto obelezavanje vrsi kako ko stigne, to je nesto drugo... U svakoj opstini imate primere gde onaj ko vrsi obelezavanje ne zna svoj posao...

51
Obuka vozača / Odg: Prva pomoć
« poslato: Jun 04, 2013, 02:43:58 posle podne »
Nije potrebno

52
Obuka vozača / Odg: polaganje
« poslato: Maj 06, 2013, 11:38:22 pre podne »
Moze
Sve mozes da polazes osim vozackog ispita

53
Kutak za sporni trenutak / Odg: Novi zakon - Član 195. - mogući problem.
« poslato: April 06, 2013, 08:43:27 posle podne »
Имао сам пар кандидата, али нисам проверавао њихове возачке дозволе.
Логично је да је АМ нека подкатегорија категорија А1 и А2, тако да онај ко има право да вози до 125 cm, да исти може возити и онај од 49 cm....

54
Obuka vozača / Odg: Y raskrsnica
« poslato: April 05, 2013, 10:36:51 pre podne »
Па не пише баш тако...
То су две различите ствари...
Показивач правца се даје једино у случају промене правца кретања возила....
У Објашњењу је промена саобраћајне траке, тако да је показивач обавезан... Ту није ни било дилеме...

55
Obuka vozača / Duplikat uplatnice
« poslato: Mart 28, 2013, 11:04:40 pre podne »
U mojoj Auto skoli cuvamo kopije uplatnica godinu dana, danas mi rece inspektor da upustvo potire pravilnik i da ne treba da se cuvaju kopije uplatnica u auto skoli. Moze neko da potvrdi...

56
Obuka vozača / Odg: Sporna pitanja
« poslato: Februar 25, 2013, 05:13:36 pre podne »
Gospodine Petre,

sto se tice pitanja 554, mislim da je Cvrck u pravu i da MUP nije dovoljno paznje posvetio ovom pitanju. Ćlan 61. i ćlan 67. ukazuju da u naselju nisu obavezni pokazivaći pravca, ali vi to proverite i ako nije problem dodatno pojasnite obrazloženjem vaš odgovor.

Ako mogu dodatno pitanje da postavim... Povodom skorasnjeg dopisa MUPa u kome su nas obavestili da se mi obratimo upravljaću puta radi sto efikasnijeg obeležavanja ulica mi smo to i uradili (sto i dalje tvrdim da je suludo...) i obavestili smo ih izmedju ostalog da treba da se uklone znaci "STOP", koji se nalaze ispred železničke pruge sa branicima, što je u skladu sa Upustvom, i dobili smo odgovor da to nije u nadležnosti opštine već Železnica Srbije i da njima treba da se obratimo. Znakovi se nalaze pored puta a ne na pruzi, takođe i horizontalna signalizacija je postavljena mada jedva vidljiva. Pitanje glasi: ko je ovde nadležan i kome pripadaju znaci, Železnici ili pak Upravljaću puta??????

57
Obuka vozača / Konstatacija na izvestaj sa glavnog odbora zass
« poslato: Februar 19, 2013, 01:21:55 pre podne »
Dobro vece svima..

Pregledao sam prezentaciju gospodina Rasete i mogu da zakljucim da je ovo jedan ozbiljan sastanak bio gde su se dogodile vrlo dobre i korisne ideje za nastavak obrazovanja vozaca u Srbiji.
Dosadasnji utisak koji imam je da je MUP shvatio da su napravili puno propusta i da to treba iskoristiti..
Licno se zalazem za svaciju odgovornost u ovom pa i svakom drugom ozbiljnom poslu. To znaci da kaznjavanje od strane MUPa ne treba da se svede na gresku u slovima i brojkama vec na nesto drugo. Meni licno kada dodje kandidat, ne trudim se u istoj meti kao i ranije da ga naucim vec da ne pogresim oko neke brojke pa zbog toga da odgovaram i ja i moja firma...
Takodje, danas sam imao teoretski deo ispita i gospoda policajci dolaze kao prava gospoda, sve im se dostavlja na tacnu i ako oni nesto pogrese odgovarace pravno lice.  Primer je uplatnica koju kandadat deset dana ranije uplacuje gospodama iz MUPa a auto skola je duzna istu da sacuva godinu dana, ej godinu dana auto skola da cuva nesto sto nema veze sa njima..... Ovo pod hitno treba promeniti i treba jednostavno da to izgleda tako sto kandidat kada dodje na ispit direktno urucuje uplatnicu predstavniku mupa i u tom slucaju kandidat pristupa ispitu.
Potpuno podrzavam kao i moja auto skola formiranje privredne komore, jer u skorijoj buducnosti to ce puno znaciti u daljem usavrsavanju obuke u nasoj jos uvek nezreloj zemlji..
Nisam prisustvovao seminaru jer nisam imao jos zainteresovanih kolega, ali vidim da je bilo puno korisnih pitanja i informacija, pa se nadam da ce kolege podeliti sa nama jos odgovora sa glavnog odbora
Zamolio bih Vas da postavljene nedoumice u izvestaju sa glavnog odbora i objasnite, jer dobar deo tih pitanja i danas nije jasan vecini nas koji se bavimo ovim poslom.. Pitanja su sjajna ali probajte ih rastumaciti i nama..
Takodje, mislim da bi trebalo insistirati da predstavnici MUPa budu iskljucivi kontrolori, a nikako i predlagac i ucesnik i kontrolor......
I ne odustajati od sustinskih stvari za obuku vozaca, jer zakon ne treba biti  represivan vec preventivan....
Pozdrav

58
Obuka vozača / Odg: Prelazak preko zeleznicke pruge
« poslato: Novembar 12, 2012, 03:59:27 pre podne »
Поздрав свима,

иако се слажем са вама треба примењивати оно што нам Закон налаже. Прелазак преко пружног прелаза уме да буде јако незгодан. Заустављање испред пружног прелаза такође може да буде проблем услед гужве, недовољне прегледности, ту је проблем и место где се треба зауставити јер код нас зауставне линија и линије прегледности се углавном не поклапају. У случајевима када је исправна светлосна сигнализација, рампа је са браницима, прегледност је на завидном нивоу да ли морам да се зауставим на знак СТОП који је испред рампе? Закон је по мени јасан и он поистовећује светлосну сигнализацију са знаком који најављује долазак локомотиве. Светлосна сигнализација је у предности у односу на вертикалне саобраћајне знакове. У преводу, ако се не зауставим под овим условима на знак СТОП да ли полицајац може да ме казни?
Исправите ме ако грешим.
Хвала унапред на дискусији..

59
Obuka vozača / Odg: Problem na vozackom ispitu u pogledu nepostojanja znaka stop
« poslato: Novembar 12, 2012, 02:59:22 pre podne »
Поздрав свима,

хтео бих да прокоментаришем оцењивање на возачком испиту по новим прописима.
Већина нас зна како изгледа бодовна листа за оцењивање кандидата на возачком испиту. Чини ми се да је доста реална и да ће кандидати имати веће могућности за пролаз иако више не постоји већински систем одлучивања.
Са друге стране, могло би пар стварчица да се измене тако да листа изгледа још реалније. Једна од замерки је и обарање кандидата због незаустављања на знак СТОП. Ствар је у томе да кандидат зна да треба да се заустави али дешава се да несвесно не уради тако да возило буде у стању мировања. Припадници МУПа умеју да буду буквалисти и да из овог разлога оборе кандидата иако он није никога омео или угрозио.
Такође, скоро сам имао разговор са припадником МУПа, где смо разговарали о томе шта значи угрожавање сабраћаја... Наговестио ми је да ако се кандидат не заустави на знак СТОП да инструктор мора да реагује на кочницу и да се самим тим испит завршава и да ако инструктор не уради тако да и он чини прекршај, тј. незаустављање на знак СТОП је угрожавање саобраћаја. Ја не мислим тако, већ супротно и било би корисно да постоји једна усаглашеност између испитивача и боља комуникација између њих и појашњења ситуација које су на возачком испиту важне за кандидате.
Многима се жури да иду куће...

60
Obuka vozača / Prelazak preko zeleznicke pruge
« poslato: Oktobar 18, 2012, 09:56:12 pre podne »
Pozdrav svim posetiocima sajta...
Imam malu dilemu... Na vecini pruznih prelaza postoji znak STOP pre samih prelaza, samo sto su pojedini pruzni prelazi regulisani dodatnom svetlosnom saobracajnom signalizacijom, a neki nisu. Kada svetlosne signalizacije nema, sve je cisto, tj. mora da se vozilo zaustavi. U slucaju da je prisutna svetlosna signalizacija i vertikalni znak STOP, da li smo duzni da se zaustavimo pre rampe ili nismo?
Misljenja sam da bi ipak trebalo vozilo da se zaustavi jer svetlosni znak vozacima ne pokazuje svoju neispravnost.
Sa druge strane zakon kaze da ukoliko je prisutna svetlosna signalizacija, saobracajni znak se zanemaruje.
Da li treba stati ili ne?

Stranice: 1 2 3 [4] 5