Prikaži poruke

Ovaj odeljak vam dozvoljava da vidite sve poruke ovog člana. Imajte na umu da možete da vidite samo poruke iz onih oblasti kojima imate pristup.


Poruke - igor980

Stranice: 1 [2]
16
zato sam i ubacio link dole-po principu ako svi zatvore i dalje tece zivot, neko drugi ce otvoriti (zivimo MI i posle TITA)

17
slazem se naravno, ono je bila samo sala

18
Otvoricu svoju u tom slucaju da svi ostali zatvore. Da ima ko da radi! Kako cemo mi bez vozackih dozvola u saobracaj
UMRO JE DRUG TITO-KAKO CEMO ZIVIT BEZ NASEG DRUGA TITE? NIKAKO!

http://www.youtube.com/watch?v=sPvGFxCItnA

19
IGOR SIMIĆ  ŠABAC I OKOLINA 061/62 67 220 licenca ABS br: ________________________biće dodata

20
Predavači / Odg: Polaganje za predavača teorijske obuke
« poslato: Avgust 03, 2013, 10:48:42 posle podne »
po mojim informacijama jedno pitanje iz izveštaja-u Bg broj poginulih u 2012, a u NS prosečan broj poginulih u poslednjih 5 godina, pošto je u okviru bezbednosti saobraćaja gde imasamo 10 pitanja verovatno će ostati ova forma 1 pitanje iz izveštaja

21
Predavači / Odg: Polaganje za predavača teorijske obuke
« poslato: Avgust 02, 2013, 04:15:57 posle podne »
HVALA SVIMA KOJI SU SE DO SADA PRIKLJUČILI GRUPI NA FEJSBUKU. POZIVAM I OSTALE KOJI ŽELE.

https://www.facebook.com/groups/173331192845946/

22
Predavači / Odg: Polaganje za predavača teorijske obuke
« poslato: Jul 29, 2013, 06:44:04 posle podne »
PUN NAZIV GRUPE-predavači teorijske nastave u autoškolama

23
Predavači / Odg: Polaganje za predavača teorijske obuke
« poslato: Jul 29, 2013, 06:39:54 posle podne »
Napravio sam grupu na fejsbuku- predavači teorijske nastave, radi lakše  saradnje u budućem radu.
Pozivam Vas da se priključite

24
Predavači / Odg: Polaganje za predavača teorijske obuke
« poslato: Jul 29, 2013, 01:29:28 posle podne »
ispravka algoritam radnji i karakteristike noćne vožnje su naravno iz TIR

25
Predavači / Odg: Polaganje za predavača teorijske obuke
« poslato: Jul 29, 2013, 01:26:56 posle podne »
Hvala kolegama koje pruzaju bilo kakve informacije sa polaganja. Ono što ja znam:
Etika-10 pitanja-jedno pitanje sa dopunjavanjem-Beograd-algoritam radnji u saobraćaju Ns- 4 karakteristike noćne vožnje
Bezbednost saobraćaja-10 pitanja+obavezno statistički izveštaj iz 2012, ali ne verujem datreba ulaziti u detalje
TIR-10 pitanja-jedno pitanje sa dopunjavanjem-Beograd-algoritam radnji u saobraćaju Ns- 4 karakteristike noćne vožnje
Propisi-40 pitanja-posebna pažnja na pravilnike o radu auto škola+pravilniko predavačima
Metodika -30 pitanja
Sva pitanja četiri ponuđena odgovora-jedno tačno, ali se prilično ulazi  u detalje Pitanje iz metodike npr Značaj nastavnih sredstava ili osobine-pa jedna od četiri opcije je tačna
esej na temu-do sada alkohol ili brzina sa devet smernica za pisanje istog, 1 sat vremene na računaru-šta može da sledi Upotreba pojasa, mladi, stari vozači, deca u saobracaju,biciklisti, motociklisti, pešaci, nasilnička vožnja, recidivisti, ranjivi učesnici-svi, bes i agresija, ugrožavanje životne sredine, umor, droga i lekovi, profesionalni vozači,  preventiva, represija itd.

Većina koji su pali dosada su dobro uradili, kad se pogleda tabela po oblastima što znači da se pada zbog sitnice uglavnom. 100 je pitanja, dva sata vremena za test, 1,2 minuta po pitanju-treba visoka koncentracija, to je u pravu koleginica snezana

Dobro se spremiti i izaći  veoma odmoran na ispit, sada su velike vrućine što otežava učenje, valjda su prijatni uslovi na ispitu jer je i to bitno

Poslaću sva pitanja koje zapamtim posle ispita, najverovatnije u avgustu u Beogradu
Već sada treba da počnemo da sarađujemo, jer po dobijanju licence moraćemo sarađivati još više. Siguran sam da će biti ozbiljnih provera našeg rada od strane nadležnih-bićemo pod lupom, jer je glavna ideja onih koji su uveli ove izmene da odgovornost za trenutno poboljšanje stanja padne na nas. A ako ne bude saradnje nema ništa od toga
Puno uspeha na ispitu i javljam šta treba

26
Predavači / Odg: Polaganje za predavača teorijske obuke
« poslato: Jul 20, 2013, 03:01:01 posle podne »
Ti si kolega hajro sasvim u pravu. Čak i nije sporno da mi te sve podatke znamo.
SPORNO JE TO DA ONI KAO AGENCIJA NE RADE MNOGO DA SE TE ISTE CIFRE SMANJE DOGODINE!!!
AKO SU VEC OD NAS OKO DVESTA NA PREDAVANJIMA UZELI MINIMUM DO SADA 60000 EVRA ( samo za predavanja)
onda treba AKTIVNIJE da rade na unapređenju BEZBEDNOSTI saobraćaja, jer zato postoje, a ne da deklamuju podatke iz statistike
a da na preventivi ne rade nista pa nam se desava da neko komentarise da li je ili nije bilo crveno na semaforu, a pre toga je vozač ubio 17-godišnju devojku.
Ta bahatost u saobraćaju se u stvari prenela na sve sfere života. To je počela da radi i Agencija. I samo da kazem kolegi Apatinusu, mi smo svi na jednom zajedničkom poslu, da li smo svi mi kvazi strucnjaci pokazaće vreme
ali činjenice govore da se o problemima bezbednosti u saobracaju malo brine, a kada se to desi nekom vamam bliskom onda se drugacije razmislja. Činjenica je da se vodi za sada, tako izgleda samo PROPAGANDA o tome.

Mnogo je širi okvir rada Agencije od rada auto škola, ako im je interes da uzmu samo novac na posredovanju u poslovima oko saobracaja, neće opravdati svoje postojanje!

A mi gde god budemo radili u ovoj oblasti moraćemo se izboriti da se stanje promeni, za šta se samo deklarativno zalažu iz Agencije.

Kaljaju obraz struke, ako je od tog obraza iole i ostalo šta u ovoj zemlji u oblasti u kojoj su izvojevali da ljudi ostaju bez posla, a da oni uzimaju novac i da ih bas briga sto je tako.

27
Predavači / Odg: Polaganje za predavača teorijske obuke
« poslato: Jul 14, 2013, 03:10:49 posle podne »
Agencija je započela sa licenciranjem predavača krajnje nekorektno:
1. nije data struktura ispita-esej niko nije pominjao
2. Priručnik o licenciranju II dele 10. 7.  samo 3 dana pre prvog ispita a nije bilo ni jedne reči o POSTOJANJU ISTOG za vreme predavanja

Zamislite kako se samo osećaju ti koji su dali 45000,00 do sada Agenciji, a nisu dobili ništa, gde je tu KOLEGIJALNOST, bar u pogledu poštovanja drugog kolege, govore tamo o nekom načelu moralnosti (u saobraćaju), a kako se oni ponašaju???
Nismo mi čuvali ovce, pa došli do njih tamo da nas oni uče kako se vozi!!!

Zaključak: ako se sami bolje ne organizujemo, svi mi instruktori, predavači i ispitivači, neće nam biti dobro u Zagrljaju Agencije!!! Plakaćemo za Mup-om, čini mi se. Neka me kolege iz Agencije ubede u suprotno, ako išta drugo znaju sem da LAŽNO sprovode navodnu propagandu o BEZBEDNOSTI SAOBRAĆAJA. Sramota, čak se i stidim što sam uopšte i ulazio u tu njihovu priču, stalo im je do struke???

Treba i gospodin Rašeta, kojeg sam upoznao na predavanjima  i zaključio da je korektan i stručan zapita s kim ima posla, kad već ne može da se izbore stručniji od njih sa naših fakulteta!

Da dokažu da im je stalo do onoga o čemu i mi treba da učimo druge!
Živeti sa svešću o bezbednosti saobraćaja-reče Lipovac, osmehnu se prof. Inić na sve to, ne može se, jer je struka PODBACILA!!!

28
Pitanja za test / Odg: Pitanje 159 oblast 3 (vozači)
« poslato: Jun 25, 2013, 07:22:20 posle podne »
Član 243 ZOBS-A:
Возач који управља теретним возилом чија је највећа дозвољена маса
већа од 3.500 kg, скупом возила чија је највећа дозвољена маса већа од
3.500 kg или аутобусом не сме у току од 24 сата управљати тим возилом дуже
од девет сати.
Возач возила, односно скупа возила из става 1. овог члана мора након 4
сата и 30 минута управљања возилом направити паузу (прекид управљања
возилом ради одмора) у трајању од најмање 45 минута.
Возач из става 1. овога члана може паузу из става 2. овог члана
користити тако да направи више пауза у трајању од по најмање 15 минута
распоређених током вожње, с тим да време управљања не сме бити дуже од 4
сата и 30 минута. Pravi prvu pauzu od 20 min, drugu od 25, zbirno 45 minuta i ne mora da pravi pauzu tačan odgovor je
pod B) a u sledećem 160 pitanju iz iste oblasti tačan odgovor je pod V) mora da pravi pauzu od 15 minuta jer mu je prva pauza
bila 10 minuta a mora biti najmanje 15. Znači svaka pauza kraća od 15 minuta NIJE PAUZA pa su moguće kombinacije rasporeda pauza na vreme od 45 minuta zbirno npr: 45=15+15+15 ili 45=15+30 ili 45=25+20 itd. tako gledano npr ako bi napravio pauzu od 14 min i 40 morao bi još jednu od 15 iako je zbir prve dve 54min prva je kraća od 15 minuta-ovo je po  strogo tumačeći zakon kad nije međunarodni prevoz gde su uslovi strožiji što stoji u članu 8 uredbe o odmoru vozača
PITANJE  161: odgovor je 15 minuta jer je imao dve pauze od 20+20 (u zbiru nema 45 pa je prva najmanja pauza 15 m)
Za međ. prevoz: član 8. uredbe
Posle perioda upravljanja vozilom od najviše četiri časa i trideset minuta, vozač mora da koristi

neprekidnu pauzu u trajanju od najmanje 45 minuta, osim ako počinje sa korišćenjem dnevnog ili
nedeljnog odmora.
Pauzu iz stava 1. ovog člana mogu zameniti dve pauze od kojih je prva pauza u trajanju od
najmanje 15 minuta, a druga u trajanju od najmanje 30 minuta, i koje su raspoređene tako da
period upravljanja vozilom bude u saglasnosti sa stavom 1. ovog člana.

PITANJE 162: pravi prvu pauzu u međ. prevozu 0d 20 minuta-to je ok ( jer je min 15 min) a drugu od 25-kao da je nije ni pravio jer je kraća od 30 minuta) pa mora da pravi novu od 30 minuta-tačan je pod V)
PITANJE 163: pravi pauzu od 10 min u međ. prevozu-kao da je i nije pravio jer mora prva biti min. 15 minuta što znači da mora da odmori 45 min.-A)
PITANJE 164:-međ. prevoz prva pauza 20 min. -ok jer je min 15 sledeća je min 30-tačan odg.B)
PITANJE 165.-međ. prevoz prva pauza je 20 min-ok jer je min 15 druga je 20 nije ok-kao da je i nije pravio pa mora da pravi tu PRAVU DRUGU PAUZU OD 30 min tač. D)
PITANJE 167 je MOZGALICA-vidi prva pauza je 10 min-ne računa se jer je kraća od 15 minuta druga pauza je 25 minuta i to je u stvari prava prva pauza a prava druga je 30 min-tačan odgovor je pod V)(iako je 25+20=45 ova druga od 20 ne bi bila prava pauza jer je najmanja druga pauza u međ. prevozu 30 min)
KO RAZUME SHVATIĆE, NADAM SE DA JE JASNIJE

Stranice: 1 [2]