Ja mislim da je ovo van svake pameti u vezi "CE" i "C1E" kategorije,pa ne proverava se tehnička ispravnost uređaja za spajanje vučnog i vučenog vozila na taj način i ko smo mi(ispitivači),da možemo proveriti uslove i da li vozilo bilo koje kategorije ima svi propisanu opremu a ne da utvrđujemo tehničku ispravnost vožnjom vozila.Nasloni za glavu i pojasevi na sedištima zadnje klupe:
Član 101 Pravilnika o tehničkim pregledima
Sigurnosni pojasevi i njihovi priključci, odnosno vozila, shodno njihovim vrstama, moraju da budu homologovanog tipa.
Vozila vrsta M i N, koja su prvi put registrovana u Republici Srbiji nakon 1. marta 2012. godine, moraju imati sigurnosne pojaseve za sva deklarisana sedišta, izuzev vozila vrsta M2 i M3 klasa I, II ili A.
Sigurnosni pojasevi mogu, u slučaju potrebe, biti produženi odgovarajućim namenskim produžecima.
Tricikli i četvorocikli, ukoliko su opremljeni zaštitnim ramom oko vozača i putnika mogu imati sigurnosni pojas.
Bezbednosna sedišta za decu koje se postavljaju u vozila moraju biti homologovana u skladu s jednoobraznim tehničkim uslovima i moraju da budu postavljena na način kako to preporučuju proizvođač dečjeg sedišta i proizvođač vozila.
Nasloni za glavu u putničkim automobilima moraju biti ugrađeni i izvedeni za sva sedišta, koja su okrenuta prema napred ili prema nazad, za koja imaju ugrađene sigurnosne pojaseve, i obrnuto.Što znači da ako sedište ima pojas a nema naslon i obrnuto treba ih postaviti.A vozila koja ih nemaju ne treba ni da ih imaju u ovom prelaznom periodu osim ako vozilo stavljamo na obuku sada posle 25.10.2012.Očigledno gospoda iz Mup-a uvode nova pravila mimo zakona(ili možda je ne razumem zakon).
Objašnjenje Pravilnika?
??
Moramo se udružiti ili će mo svi ove godine više biti u sudovima no iko.
Treba zahtevati od Mup-a da promeni pravilnik zbog previše objašnjavanja(po meni to znači da nije stručno i jasno napisan).Članovi pravilnika treba da budu napisani nedvosmisleno da ne dolazimo u situaciju da nam se objašnjava šta je pisac hteo da kaže sa napisanim.Pravnike i sudije ne zanima objašnjenje već samo Zakon o saobraćaju i pravilnik a uputstva su obavezujuća ako nisu u suprotnosti sa zakonom i pravilnikom što mi moramo da dokažemo i tražimo promene a dotle neka nas u nemilosti Mup-a....Ima tu još mnogo toga diskutabilno i u suprotnosti ali tehnička neispravnost je vrh.Šta će mo sa tehničkim pregledom koje je konstatovalo da je vozilo tehnički ispravno i koga onda tužiti i tražiti nadoknadu štete nastale takvom kontrolom tj.nadzorom p i prijava?Pitam se čemu sve ovo vodi,gašenju Auto-škola sigurno, taba se put.Ajd ja da čitam uputsvo još jednom malo detaljnije.