Prikaži poruke

Ovaj odeljak vam dozvoljava da vidite sve poruke ovog člana. Imajte na umu da možete da vidite samo poruke iz onih oblasti kojima imate pristup.


Teme - struka

Stranice: [1]
1
Obuka vozača / 17 APRIL - BORBA ZA PRAVO NA RAD
« poslato: April 05, 2015, 02:03:49 posle podne »
Poštovane kolege,
na jučerašnjoj Skupštini doneli smo odluku da 17. aprila napravimo protesnu vožnju ulicama Beograda kako bi Vladi i pojedincima koji se bezbrižno nalaze u njoj pokazali nezadovoljstvo  sa mnogim Zakonskim i podzakonskim aktima , koji za cilj imaju uništavanje malih i srednjih preduzeća koja se bave osposobljavanjem kandidata za vozače, a nikako stvaranje budućih bezbednih i obučenih vozača što bi svima trebalo da bude cilj.
Napominjem da sam za svako unapređenje u procesu obuke, za maksimalnu zaštitu kandidata, samih Auto škola, svih zaposlenih u procesu osposobljavanja i ispitivanja,  i samih građana koji imaju bilo kakvu sadašnju ili buduću saradnju sa istim.
Prvo ću krenuti od nas-to je ono što je najveći problem:
1.   SPREČITI KORUPCIJU NA POLAGANJU TEORIJSKOG ISPITA
2.   SPREČITI KORUPCIJU NA POLAGANJU PRAKTIČNOG  ISPITA
3.   U SARADNJI SA MUP-om  RAZOTKRITI SVE  AUTO ŠKOLE KOJE NE VRŠE TEORIJSKU OBUKU
4.   U SARADNJI SA MUP-om  RAZOTKRITI SVE  AUTO ŠKOLE KOJE NE VRŠE CELU ILI DEO PRAKTIČNE OBUKE
5.   ZAŠTITI ISPITE KAO JEDINO MERILO ZNANJA I RADA U AUTO ŠKOLAMA
6.   RADITI NA UNAPREĐENJU ZNANJA KADRA KOJI SE BAVI OSPOSOBLJAVANJEM I ISPITIVANJEM
7.   KAO JEDINI ŠKOLOVANI I OBUČENI KADROVI BITI NOSIOCI SVIH ZAKONSKIH I PODZAKONSKIH AKATA U VEZI SA OSPOSOBLJAVANJEM
8.   .......
Moramo biti realni i iskreni,priznati da u Auto školama ima mnogo ljudi koji ne zaslužuju da budu tu gde jesu i da mi ne želimo da budemo njihovi  taoci. Zbog takvih  svi zakoni i pravilnici prevršuju svaku meru i pitanje koje često postavljam samom sebi  je : ŠTA JE SLEDEĆE?!
Što se tiče dvojice,trojice ljudi koji donose ovakve Zakone i iste primenjuju demonstracijom sile  nad nama i svojim podređenima voleo bih da razmisle o sledećem :
1.   DA LI STE  DOBILI ŽELJENE REZULTATE U PROCESU OSPOSOBLJAVANJA PRIMENOM DONETIH ZAKONA I PRAVILNIKA?
2.   DA LI BI JAVNO POTPISALI  ISTE  I  TIME BILI ODGOVORNI PREMA GRAĐANIMA I PRAVNIM SUBJEKTIMA?
3.   DA LI STE POMISLILI DA MEĐU LjUDIMA U PROCESU OSPOSOBLjAVANJA IMA I ONIH KOJI ZNAJU KAKO SE TO RADI I ISKORISTILI NJIHOVO ISKUSTVO I ZNANJE?
4.   DA LI STE IKADA POMISLILI DA POSTOJI I DRUGI NAČIN?
5.   DA LI MISLITE DA TREBA DA BUDEMO UDRUŽENI ILI DA SE GLEDAMO PREKO „NIŠANA“?
6.   ......
       Jedan profesor prvog dana na fakultetu u amfiteatru nam je svima postavio pitanje, koje ću dok sam živ pamtiti  i  primenjivati :
„ZNATE LI KO ĆE OD VAS POSTATI INŽENJER?  ONAJ KOME PRIČAŠ O PROBLEMU,A ON TI GOVORI O REŠENJU“
Ne vidim skorije rešavanje problema za :
•   same građane,koji u sve većem broju upravljaju motornim vozilom ili bez dozvole za upravljanje ili bez dozvole za upravljanje određenom kategorijom vozila
•   same Auto škole koje u moru propisa i depeša ne mogu da se izbore sa propisima, u moru ulaganja  i nelogičnih zakonskih odredbi  sa finansijama
•   samog MUP-a u nadmudrivanju sa kriminalcima u procesu Osposobljavanja
Nažalost, u ovoj zemlji mnogi su na ulicama i protestima dobili svoja prava ili je tek tada neko počeo da razmišlja o njima. Ako je to naš sledeći put, ja ću biti tamo da branim čast poštenih  instruktora, predavača i ispitivača u procesu osposobljavanja.

2
Obuka vozača / Sastanak u Mup-u
« poslato: Novembar 19, 2013, 04:44:38 posle podne »
Pričaćemo srpski:
1.nije postignuto ništa
2.svi koji ispunjavaju uslove neka se još bolje pripreme
3.svi koji ne ispunjavaju uslove,neka što pre zatvore,da još više ne propadaju
4.svi koji se misle,neka se što pre odlučuju
5.svi koji ovaj posao vole, neka prestanu,tako je najlakše
Svim kolegama želim puno uspeha u daljem radu,budućim licenciranim kadrovima da što pre naplate svoj rad,a kolegama u potrazi za novim zanimanjima puno sreće.

3
Obuka vozača / 900 AUTO ŠKOLA * 3 INSTRUKTORA = 7 INSTRUKTORA
« poslato: Novembar 14, 2013, 02:47:34 posle podne »
DRAGE KOLEGE,
TOLIKO VAS JE PROKOMENTARISALO IZVEŠTAJ SA SASTANKA, DALO PREDLOGE, OSUDILO, ISMEVALO...
RAZUMEM DA VELIKI BROJ NE UME DA KORISTI RAČUNAR,NEMA INTERNET... ALI ŠTA JE SA OSTALIMA?!
NISAM HTEO JUČE DA SE JAVLJAM U NADI NEKIH DOBRIH PREDLOGA KAKO DALJE, JER POZNAJEM DOSTA PAMETNIH KOLEGA, KOJI SVOJIM LIČNIM PRIMERIMA,  RADOM I PREDLOZIMA MOGU DA BUDU SNAGA KORENITIH PROMENA, ALI SNAGE VIŠE NEMA!
VEĆ 20 DANA NE RADIMO,NEĆEMO SIGURNO JOŠ TOLIKO I ... KO JE POGOĐEN TIME? 7 LJUDI.
FORUMI SU MESTA GDE SE VEOMA BRZO MOGU OKUPITI LJUDI, PROČITATI I REAGOVATI NA PORUKU,ALI OVDE VIŠE REAKCIJE NEMA.
RANIJE SAM OVAKO POČINJAO,A DANAS ĆU ZAVRŠITI :
POZDRAV KOLEGE!

4
Obuka vozača / PRAVILNIK DA GA STRUKA PIŠE , A SVI RAZUMEJU
« poslato: Novembar 01, 2013, 08:12:29 posle podne »
DOBRO VEČE KOLEGE.
POŠTO SE NAJAVLJUJU PROTESTI I RAZNA PREVIRANJA,ŽELIM KROZ PAR REČENICA DA VAM PREDOČIM KAKAV TREBA DA IZGLEDA PRAVILNIK O OSPOSOBLJAVANJU , DA IMAMO KVALITET U OBUCI KANDIDATA, KROZ PAR GODINA POVEĆANU BEZBEDNOST U SAOBRAĆAJU I BEZBRIŽAN RAD AUTO ŠKOLA I LJUDI ZAPOSLENIH U NJOJ.
POČEĆU OD PROSTORA :
*1 UČIONICA ZA NAJVIŠE TRI PRAVNA LICA SA MOKRIM ČVOROM, MIN 25 KVADRATA ZA 10 KANDIDTA, SA PROJEKTOROM,TABLOM,OBEZBEĐENIM KOMPIJUTERIMA I VIDEO NADZOROM ZA PREDAVANJE I ODRŽAVANJE TEORIJSKOG DELA ISPITA (delite ulaganja , smanjujete troškove)
*KANCELARIJA OD 8 KVADRATA KOJA NE MORA DA SE NALAZI U BLIZINI UČIONICE, A U KOJOJ SE NALAZI SVA ADMINISTRACIJA AUTO ŠKOLE (tu vršite upis kandidata,polazno mesto i tu vam se vrši kontrola,svaka auto škola ima svoje upisno mesto,nema svađa između više škola...)
*NAJMANJE 2 VOZILA B KATEGORIJE U VLASNIŠTVU AUTO ŠKOLE, VOZLA AM,A1,A2 I A U VLASNIŠTVU AUTO ŠKOLE ILI LICA KOJE SE OBUČAVA POD UGOVOROM , ZA VOZILA OSTALIH KATEGORIJA TAKOĐE U VLASNIŠTVU ILI U ZAKUPU OD DRUGOG PRAVNOG ILI FIZIČKOG LICA ( samo ovo je ekonomski isplativa kombinacija,da što više auto škola drži više kategorija, inače građani će morati da idu u druge gradove zbog određenih kategorija, da tamo slušaju teoriju,izvode praktičnu obuku..)
*NAJMANJE 2 INSTRUKTORA SA PUNIM RADNIM VREMENOM I ODGOVARAJUĆIM INSTRUKTORSKIM KATEGORIJAMA U ZAVISNOSTI ZA KOJE KATEGORIJE AUTO ŠKOLA IMA REŠENJE
*1 ISPITIVAČA ,SA ODGOVARAJUĆIM KATEGORIJAMA,ANGAŽOVANOG PO POTREBI (delite ga sa više auto škola i smanjujete troškove )
*1 PREDAVAČA ANGAŽOVANOG PO POTREBI (delite ga sa više auto škola i smanjujete troškove )
*ADMINISTRATIVNI RADNIK NIJE OBAVEZAN
*POLIGON ISKLJUČIVO ZA AM,A1,A2,A I B KATEGORIJU, ZA SVE OSTALE KATEGORIJE ULICE SA SLABIM INTEZITETOM ( smešno je na poligonu sa kamionom,autobusom ići napred nazad ili ulaz na peron... realna situacija u gradu i ulaz na autobusku stanicu. Nisu potrebni ogromni poligoni,kandidat dobija kvalitet jer se obučava u realnim situacijama)
*TEORIJSKI ISPIT TREBA 90%,TREBA KANDIDATI DA ZNAJU  SVE OBLASTI, A NE SAMO 2 I NA SREĆU DA PROĐU
*PRAKTIČNI ISPIT SA MARŠUTAMA, OBAVENO KAMERA KOJA SNIMA VOZAČKI ISPIT I RAZGOVOR I PONAŠANJE ISPITIVAČA PREMA KANDIDATU I OBRNUTO( kamere ništa spektakularno,ulaganje 100-200 eura, jer tu je problem! Ispit je svetinja i tu moraju da rade samo ljudi koji imaju savest,a za one druge-kamera. Ona smeta samo onima koji nesavesno rade!)
*PREDAVANJA TEORIJSKE OBUKE OBAVEZNA 80% ( realno je da su grupe kandidata bolje za rad u našem slučaju, jer motivišu samog predavača,a isto tako je realno da kandidat ne može baš svaki put prisustvovati nastavi, jer se , u ovom slučaju zakazuje grupi, pa tih 20% može i sam nadohnaditi)
*TEORIJSKA NASTAVA MORA DA SE NAJAVLJUJE , ALI NE I DA SE SNIMA . TO MORA DA BUDE JEDNA NORMALNA ATMOSVERA U KOJOJ ĆEMO NAPRAVITI NAJBOLJE REZULTATE
*PRAKTIČNA OBUKA SA NASTAVNIM PLANOM OD 20 ČASOVA, A OSTALIH 20 PRILAGODITI SAMOM KANDIDATU U ZAVISNOSTI OD NJEGOVOG NAPRETKA U PRETHODNOM DELU OSPOSOBLJAVANJA ( ne postoje isti kandidati, niti idealni nastavni planovi. Postoje radnje i postupci koje instruktor treba da obradi sve ponaosob sa kandidatom u početnom delu obuke, a kasnije da baci akcenat na radnje i postupke koje kandidat nije savladao-to daje rezultat i obuku prilagođenu svakom kandidatu)
*DOZVOLITI PRISUSTVO JOŠ 1 KANDIDATA U VOZILU KOJI BI IZ TE POZICIJE UOČIO TUĐE, ALI I UVIDEO SVOJE GREŠKE. (U ovim situacijama kandidati bi se više trudili jer bi se kod njih javljao takmičarski duh i želeli bi što bolje da savladaju, ali takođe da uporede svoju vožnju sa takođe vožnjom nekog drugog kandidata,da se oslobode za sam ispit...)
*EVIDENCIJE IZ NOVOG PRAVILNIKA SU OK, NA KNJIŽICI KANDIDATA STAVITI SLIKU,PREKO PEČAT UKOLIKO ZABORAVI LIČNU KARTU I IZ KNJIŽICE UTVRDITI VAŽNOST LEKARSKOG UVERENJA
*I TAKO DALJE...
NORVEŠKA JE NORVEŠKA,SRBIJA NEŠTO DRUGO,ALI OVO OVDE NAPISANO PRAVI KVALITET,DAJE SVIMA,ALI SVIMA SAVESNIMA DA RADE  I TO JE TO!
HVALA NA VREMENU,OVO JE NEŠTO ZA ŠTA SE TREBA BORITI.

Stranice: [1]