Glavni problem, po meni, je taj što je novi zobs (kao i onaj pre njega) donet pod velikom uticajem onih organa koji nisu smeli mnogo da se mešaju u ovu materiju. Tako su nastali neki "truli" kompromisi koji će najviše uticati na to da u Srbiji i dalje imamo loše vozače, loše predavače, loše instruktore, itd. Kada kažem neodgovarajuća ustanova, tj. neodgovarajući državni organ, pre svega mislim na policiju i njeno radno telo - agencija za bezbednost saobraćaja.
Posao policije je : neposredna kontrola i interventno regulisanje saobraćaja, poslovi vezani za bezbednost saobraćaja i obrada saobraćajnih nezgoda.
Posao policije NIJE : upavljanje saobraćajem, donošenje zakonskih i podzakonskih akata, redovno regulisanje saobraćajnih tokova, uticaj na rad auto škola, obuka vozača.... Policija je organ izvršne vlasti (ne zakonodavne, ne sudske) i kao takva ne bi smela da ima ovoliko uticaja na saobraćajnu struku i na donošenje pravnih normi. Naravno, sada je kasno pričati o ovome, ali struka je morala da reaguje adekvatnije pre donošenja ovakvog zakona i ovakvih pravilnika. Tu su delimično krivi i pojedini vlasnici auto škola, kojima je jedini parametar i zvezda vodilja NOVAC, a ne obavljanje posla po standardima, pravilima i normama. Zato ćemo i imati situaciju da budući predavač u auto školi bude diplomac nekog singidunuma, menadžmenta, sega-mega trenda, ili policajac sa kupljenom diplomom opet nekog privatnog fakulteta, ili eventualno vlasnik auto škole ili dosadašnji instruktor koji je završio višu saobraćajnu ili neki privatni faks pod sumnjivim okolnostima. Uostalom, vreme će pokazati. Pozdrav svima