Prikaži poruke

Ovaj odeljak vam dozvoljava da vidite sve poruke ovog člana. Imajte na umu da možete da vidite samo poruke iz onih oblasti kojima imate pristup.


Poruke - uviz

Stranice: 1 2 [3] 4 5
31
valja strajkovati,ali se za strajk treba pripremati  ranije.da je pameti bilo bi dva strajkcka odbora jedan vlasnika autoskolaa drugi instruktora voznje.petar je tu i tamo ali nije ovamo.mislim da je on svoj deo posla u razbijanju autoskola  odradio, svesno ili ne on je svojim cinjenjem ili ne cinjenjem opstruirao ZASS.a BEZ jake  SINDIKALNE  ORGANIZACIJE instruktora  NEMA NI STRAJKA.Mi instruktori smo sami sebe marginalizvali.sindikat instruktora je nepozeljan za  nase poslodavce i njihove organizacije(zajednica i komora)nepostojanje naseg sindikalnog povezivanja odgovara i mup-u i abs i alvirovicima. ps a zasto jos nije pocelo licenciranje vozaca proesionalaca i transpotnih preduzeca.     na delu je princip zavadi pa vladaj.

32
Obuka vozača / Odg: Gospodo, šta do 25,10,2013 a šta posle_
« poslato: Oktobar 06, 2013, 12:39:17 pre podne »
a gospodin Pavle  Ristic sem sto je u komitetu za saobracaj je po struci sta?,ekonomista ili nesto drugo?interesantno povezuje stvari vlada r.srbije i autoskole protiv naroda,veca cena veci pdv plus porez na ostvareni profit....vise para u buuudzetu...,a gde je tu komitej?opet promsismo temu,slucajno?

33
Obuka vozača / Odg: KASNO JE
« poslato: Oktobar 04, 2013, 01:13:33 pre podne »
1990 i ja sam bio  jedan od vlasnika autoskole i onda je bilo poteskoca u radu privatnih autoskola,dvojni standardi drzave prema privatnim i drzavnima autoskolama sankcije,nestasica goriva,nobjavljeno ratno stanje,denominacija dinara,,, ali zakon i pravilnici su bili ok pogotovo  vojvodjanski pokrajinski zakon obezbednosti saobracaja,lekarsko uverenje vazilo 2 god.prakticna obuka za b kat,30mh,i onda je bilo nelojalne konkurencije i nejedinstva medju vlasnicima autoskola.dobar deo tadasnjh kolega instruktora stekao je instruktosrko zvanje polaganjem instruktorskih ispita u republickom mupu bih u sarajevu,u to vreme u vojvodini i srbiji moralo se stici do petog stepena sss saobracajnog smera specijlnost vozac instruktor, za sto je bilo potrebno oko 2 godine.cudi me da ovaj novi zakon u opstem smislu prenebegava potrebu da se detaljnije pravilnicima uredi ovaj pravni nonsens, izjednacavanja stepena potrebne kvalifikacije za instruktore,npr imamo instruktora sa 3.ili 4.stepenom sss gradjevinskog smera i istovremeno zabranjuje mogucnost da ispitivac moze biti i  sa  5.stepenom sss saobracajne struke vozac instruktor(instruktor voznje kako stoji u novim licencama) a dozvoljava mogucnost da moze ispitivac biti u bilo kom7. stepenu strucnosti npr istoricar umetnosti.hocu da kazem kolega dobro ste postupili jer ste doneli odluku verujem teska srca ali vise necete biti u situaciji da vam dele packe za ono sto ste onemoguceni da uradite ti isti koji su vas onemogucili.da je srece da su se  sve autoskole dogovorile i privremeno obustavile rad privremenim zatvaranjem zbog nepostojanja potrebnih uslova za obavljnje normalnog rada tj, delatnosti  izazvanih visom silom u vidu nejasnih i neblagovremeno sacinjenih pravilnika i drugih podzakonskih akata koji preciznije i blize regulisu rad autoskola i obuku kandidata i uskladjuju delatnost sa ustavnim pravima gradjana.

34
Obuka vozača / Odg: Gospodo, šta do 25,10,2013 a šta posle_
« poslato: Oktobar 03, 2013, 11:48:48 posle podne »
lepi su nam  ventili ovi nasi divani malo malo  pa se pobegne od teme.najavljivali u ovo vreme prosle godine smak sveta zbog onog majanskog kalendara,pa eto nas,bio nam prvi "d"dan 24.januar 2013.sad evo ga opet drugi "d" dan 25.oktobar  u ovoj godini polako ovo vec prelazi u rutinu.reko prof. Vujanic ovo reko gosp.(J)Okanovic ono,a tu je i alvirovic da i on nesto pojasni nema sta sve su to akadrmski obrazovani  i kako to obicno biva kad se covek sakrije iza titule neskromni  i u nekom svom zivotnom delu neostvareni ljudi,saobracaj je postojao i pre nas a i pre njih i dace svemoguci postojace i posle nas i posle njih.da se ne ponavljam vise,opsti trend u nasoj drzavnoj i politickoj eliti je akademizam i elitizam.jeste videli kako neko dodje na vlast on oma ili  diplomira ilil magistrira  a neki i doktoriraju ali ne ko nas pokojni marsal posano vec za bas bas.zakoni su nam pisani sa namerom tako da ih obican gradjnin nerazume ako su zakoni slucajno razumljivi obicnom prosecnom coveku onda to nije dobar zakon i treba ga podzakonskim aktima(pravilnicima)uciniti neprimenjljivim,zakon o bezbednosti saobracaja sam po sebi je u prilicnoj meri pisan razumljivo s tim razlogom sto mora biti u nekoj meri kompatibilan sa zakonima iz te oblasti iz svih evropskih i ostalih belosvetskih zemalja...e ali ali zato pravilnici...rekoh ja u prethodnom postu da ovi promasaji od strane drzavnih organa nisu slucajni,okrenite se oko sebe i videcete da nam nevaljaju zakoni o prosveti,o privatizaciji.o restituciji o carini.o zdravstvu o penziji...reko bora corba "mi smo davno u masini".ljudi nezelim da budem defetista ali zivecemo da bi prezivljavali,jer ovko kako smo sad organizovani totalno smo nemocni da se umesamo u svoj zivot i posao.
kazete da se pravilnici tajno prepravljaju a rok se blizi video sam neke vlasnike autoskola u mupu dosli da provere uslove i nezvanicno saznali po nesto pa racunaju da uplute ulog pa kad se karte otvore videce se ko je blefirao,nece biti tahografa,nece biti video i audio nadzora,nece biti kompjutera,nece biti kontrone lampice za duple komande....nema nama brace cvorovica da raskrinkaju bandu i da obaveste nadlezne.

35
Obuka vozača / Odg: Gospodo, šta do 25,10,2013 a šta posle_
« poslato: Septembar 30, 2013, 12:43:17 pre podne »
do 25.okt.2013. cemo a posle 25.okt.2013.necemo imati novih nada.kao i 2000. posle 5.okt. nam je omanuo 6.okt.tako ce sad omanuti 26.okt.u stav uuuuuuuuuuuustaaav,av,av,av... bre ljudi rade nas ko male majmune... Dobro li je to da mi  nemislimo o sebi kolege instruktori ni o svojim porodicama. Zajednica napravila Komoru KOMORA SEKCIJE ,u sekcije ljudi iz zajednice u komori ko u crnogorskoj izreci ..".vako cemo mi osad ti ces mene pred narodom zvati serdare a ja cu tebe vojvodo"...svi vode racuna o formi a za sustinu niko nemari.Zato kolege instruktori neka svaki od nas a kazu da nas ima 4000 u Republici Srbiji stavi prst na celo i upita sebe a ne druge sta ce biti sa njim i njegovom porodicom ove zime i dali je on i koliko  odgovoran ili zasluzan za to.. Sva ova odlaganja primene novog zakona su unapred predvidjena od strane predlagaca zakona jer je on i pre samog usvajanja zakona znao da ce zakon posluziti samo kao forma da suspenduje sustinu i valjanost starog zakona  i da se prikrije cinjenica da su za lose stanje u saobracaju na drumovima srbije odgovorni korumpirani subjekti u policiji i sudstvu (drzavnim organima) a da se prebaci krivica na autoskole i instruktore to se sada jasno vidi jer je stanje u saobracaju na drumovima srbije krvavije nego sto je bilo pre donosenja novog zakona.Opet se izvrce stvarnost i trazi se utvrdjivanje ispunjenosti uslova za rad autoskola koje rade vise godina u nazad a niko se nepita ispunjava li i kako mup uslove koji su predvidjeni novim zakonom i nazovi pravilnicima koji se jos uvek prekrajaju i selekivno sporovode i koji i jesu napravljeni tako da se mogu koristiti za dnevnopoliticku svrhu i svakodnevno zbunjivanje i drzanje u dugotrajnom stanju stresa vlasnika autoskola,instruktora, kandidata i njihovih porodica,dakle kontrolisanog haosa u ovoj oblasti.A da nama i narodu nebi bilo monotono imamo i agenciju utociste penzinisanih visih staresina mup-a i nekih drugih zasluznih sa nultim licencama...pa neka nam svemoguci pomogne ako moze...posle 25.okt.2013.

36
Obuka vozača / Odg: otpustanje instruktora
« poslato: Mart 26, 2013, 05:48:44 posle podne »
sve mi se cini da se neki bas trude da skrenu sa teme,te sujeta te sto vi ne otvorite autoskolu,neki od diskutanata lepo se se snasli u ovoj tranziciji,stampali sa greskom i prodavali za kes po seminarima,a mi po autoslkolama popili kritike i opomene a neki i prijave zbog istih.zamolio bih kolege da se vrate na temu otkaza,a g.rasetu bih zamolio da o  autoskolama sa jednim instruktorom ne unosi zabunu u nase redove.najbolje bi bilo kada bi svaski instruktor mogao da obavlja prakticnu obuku za vozace kao samostalni privrednik.(npr.kao sto to rade taksisti,mehanicari,frizeri i sl.)na to lici ovaj nacin rada kroz fransizu sa vlasnicima autoskola kada instruktor radi na svom vozilu i sa  svojim kandidatima a to dovodi do toga da instruktori medjusobno cine sebi nelojalnu konkurenciju obaraju kvalitet i cenu obuke.instruktor treba da resi hoce li biti radnik u autoskoli ili ce biti vlasnik ili mozda legalan suvlasnik sa odredjenim %ucesca u vlasnistvu autoskole.doslo je vreme licenciranja na ciji teret ce ici troskovi za to.
gazda treba da bude gazda i da ima svoja vozila i svoje instruktore i svoje KANDIDATE ako misli da ozbiljno radi ovaj posao a ne da sibicari.

37
Sudski problemi / Odg: Pokretanje ocene ustavnosti i zakonitosti novog ZOBS-a
« poslato: Mart 23, 2013, 06:26:01 posle podne »
kada se mup pojavljuje kao podosilac usvojenog predloga zobsa,kada mup donosi pravilnike o radu autoskola i kada mup vrsi nadzor nad radom autoskola,a nekadasnji generali policije vode agenciju za  bezbednost u saobracaju i kada mrkonjic potpisuje pravilnike o ugradnji uredjaja za pogon vozila  na tng i pravinike o atestiranj vozila i o radu tehnickih pregleda nzs je sps.bravo za inicijtivu,to je glas razuma.a kako je u ustavnom sudu?ja tipujem na STRAZBUR.

38
Obuka vozača / Odg: otpustanje instruktora
« poslato: Mart 23, 2013, 05:02:06 posle podne »
postovane kolege instruktori niko sem nas samih nas nece stititi niti zastupati nase interese.mi sami smo odgovorni za stanje u kom se nalazimo.mi u zrenjaninu smo osnovali udruzenje,mislim i da su kolege u backoj palanci to isto uradili.zakon nam dozvoljava da se udruzujemo i da osnivamo sindikate ali mi to do sada nismo iskoristili i sve sto nas sada snalazi je kazna za nasu kontenplativnost.kao pojedinci insrtuktori su sredstvo u rukama vlasnika autoskola pa i nije nelogicno njihovo ponasanje.zakon je odredio minimalne cene obuke i uslove za rad autoskola, a jedan od uslova je da za prakticnu obuku kandidata za vozace je da autoskole sem vozila i poligona moraju imati i instruktore.za razliku od poligona i vozila insruktori su ziva i misleca bica.samo samostalno sindikalno organizovanje instruktora bez pokrica i patronata clanova zajednice autoskola(citaj vlasnika autoskola) moze nam dati mogucnost da se u procesu obuke predstavimo kao subjekti a ne kao poligoni i vozia koja ce vlasnik parkirati ili otpisati.treba formirati iniciativni odbor za osnivanje sindikata vozaca instruktora i profesionalnih vozaca,zato sto i nama i profesionalnim vozacima na rad i zivot uticu zobs,mup,agencija za bezbednost u saobracaju,vlasnici (autoskola i vlasnici firmi za prevoz robe i punika u drumskom saobracaju) na putu smo i jedni i drugi i tu zaradjujemo za zivot i rizikujemo nase i tudje zdravlje i zivote za racun nasih poslodavaca.sad kada smo u leru bez posla treba da iskoristimo vreme za medjusobno povezivznje i  sindikalno oganizovanje.jedan o jacih ako ne i najjaci sindikat u americi je sindikat profi vozaca.

39
Obuka vozača / Odg: pomoc u vezi polaganja za vozaca instruktora
« poslato: Decembar 10, 2011, 09:30:53 posle podne »
nebrini,budi srecan .... pa i ako budes izvalio odgovor na ispitu....nebrini,budi srecan :) :) :)

40
Obuka vozača / 400 eura za ponovno dobijanje vozacke dozvole,malo li je.?
« poslato: Decembar 09, 2011, 06:06:31 posle podne »
 8) 400 eura za ponovno dobijanje vozacke dozvle za vozace koji su izgubili pravo na upravljanje mot.vozilima na osnovu novog zakona, danas na rts vestma je ovo saopstio direktor agencije za bezbednost saobracaja,i jos je receno da su dodeljene licence za predavace i ispitivace za tu kategoriju posla i da ce imenovane komisile raditi u BG,NS ,NI, i valjda u KG.U istoj vesti receno je da je oko 500 vozaca do sada ostalo bez  vozacke dozvole po osnovi primene novog zakona.Bog je prvo sebi namestio bradu.Ko ce i kad ce odrediti cenu za obuku vozaca koju sprovode centri za obuku vozaca takodje na osnovu novog zakona????

41
Kutak za sporni trenutak / Odg: Prvenstvo prolaza-pravna stvar
« poslato: Decembar 04, 2011, 01:09:59 pre podne »
Clan 112  pravilnika tacka 5 znak III 3 postavlja se PO PRAVILU na glavnim saobracajnicama i na prilazu naselju I TO ISPRED RASKRSNICE. Tacka 6 znak III 4 SE MORA POSTAVITI na mestu gde se zavrsava put sa prvenstvom prolaza. Dali odredba iz cl.5  nevazi ako pre toga nije ispostovana odredba iz cl.6.? Za mene dileme nema,svaku raskrsicu na koju naidjem u voznji  a da je regulisana tako da na njoj nema postavljenih saobracajnih znakova koji odredjuju vaznost puteva tretiram kao raskrsnicu puteva iste vaznosti i to ocekujem od svakog vozaca bez obzira kakav je ko znak imao na prethodnoj raskrsnici.Svaka raskrsnica u voznji se resava u realnom okruzenju i vremenu.

42
Kutak za sporni trenutak / Odg: Preticanje na otvorenom putu
« poslato: Decembar 03, 2011, 08:30:27 posle podne »
Pa nije da nije bitna boja vozila kada se ono opisuje kao ucesnik u radnji vozilom na putu.Razlog da ne prepoznajemo istu boju kao istu boju moze biti tehnicki (los monitor)ili daltonizam.Kada vozac vozilom skrece na otvorenom putu u levo sa namerom opisnom u pitanju ili slicnom obavezan je da propusti vozila koja mu dolaze u susret iz suprotnog pravca koja bi on svojom  radnjom na putu ugrozio i prisilio ih na promenu brzine ili pravca kretanja,a vozac vozila koji se krece iza njega ima obavezu da prilagodi svoju voznju nastaloj situaciji i da ne ugrozi bezbednost saobracaja. Vi kolega ste potpuno u pravu kada predpostavljate moguci konflikt ciji bi epilog bio na sudu,ali  sta bi bilo ako bi se vozac iza nas svojim vozilom zakucao u nas zadnji deo auta i na sudu rekao da smo mi dali levi zmigavac i odjednom zaustavili vozilo te da je on mislio da cemo mi skrenuti u levo ali mi smo se zaustavili  i da iz tog razloga sto smo ga mi doveli u zabludu nije uspeo da pravovremeno i pravilno reaguje.I najlosije pisan zakon i najlosije pisano zakonsko pravilo je bolje od bezakonja.Kod nas u SRBIJI zakoni su jasni i postoji ih citava suma(dzungla a u dzungli vazi pravo jaceg)stari i novi se preplicu i to ne slucajno ali ovo nije tema za ovaj forum,nazalost.Mi kolege instruktori moramo nase kandidate osposobiti da upravljaju bezbedno vozilima na putu u skladu zakona i po pravilima saobracaja na putu,nazalost nemozemo ni njih ni nas zastititi od zla i zlih ucesnika u saobracaju,zlih sudija,policajca advokata i lose vlasti',koji su u stanju da izvrcu cinjenice laziraju uvidjaje i sve to zaodenu zakonom'.U dzungli na asfaltu Srbije svako mora sam da se snalazi,bilo bi pozeljno da to snalazenje bude u skladu sa zakonom.

43
Kutak za sporni trenutak / Odg: Prvenstvo prolaza-pravna stvar
« poslato: Decembar 03, 2011, 07:03:08 posle podne »
Raskrsnica je mesto gde se  spajaju ili  ukrstaju  dva ili vise puteva i na takvom mestu vaze posebna pravila saobracaja.Rekli smo vec u prethodnim tekstovima da raskrsnice mogu biti regulisane postavljanjenim saobracajnim znacima ili neregulisane.Kolega Petar u odgovoru na ovu dilemu nista novo ne saopstava sto je utemeljeno na zakonu o bezbednosti saobracaja,baca lopotu u tudje dvoriste i negovori nista o tome da postoji tumacenje da znak postavljen ispred raskrsnice vazi za tu raskrsnicu i ukoliko ce biti potrebno da se produzi vazenje tog znaka i posle raskrsnice i na sledecoj raskrsici on mora biti ponovljen posle raskrsnice ili postavljen na sledecoj raskrsnici.Po ovom tumacenju saobracajni znak vazi dok se znakom prestanka vazenja tog znaka ne prekine njegova vaznost ili do prve raskrsnice gde se njegovo vazenje zavrsava ukoliko nebude ponovljen pred tom raskrsnicom.Nije li kolega Petar u dilemi oko znaka stop i obrutog trougla lepo citirao deo pravilnika o postvljanju i vazenju saobracajnih znakova koji na raskrsnici odredjuju vaznost puta.

44
Kutak za sporni trenutak / Odg: Prvenstvo prolaza-pravna stvar
« poslato: Decembar 02, 2011, 01:12:56 pre podne »
Prvenstvo prolaza na rasksnici je zakonskim odredbama vrlo jasno definisano,ali smo mi narod koji sve relativizuje.Svaki vozac koji ima dilemu po pitanju prvenstva prolaska vozila kroz raskrsnicu predstavlja opasnost u saobracaju.Cudna je opaska da se na fakultetu.... koliko je vozaca u srbiji plagalo vozacki na fakultetu... koliko je vozaca u srbiji fakultetski obrazovano.Zakon o bezbednosti saobracaja na putu A POSEBNO DEO ZAKONA KOJIM SE UREDJUJE  OBLAST SAOBRACAJNIH PRAVILA I PROPISA NAMENJENIH ZA VOZACE I OSTALE UCESNIKE U SAOBRACAJU MORA BITI RAZUMLJIV I JASAN I ZA VOZACECE SA NEPOTPUNIM OSNOVNIM OBRAZOVANJEM.Nepoznata mi je odreba da se put koji je oznacen znakom kao put sa prvenstvom prolaza na jednoj raskrsnici mora smatrati kao takav i na sledecoj raskrsnici i ako na toj rasktsnici ne postoje saobracajni znaci kojima se odredjuje vaznost puteva,mimitic je jasan to je neregulisana raskrsnica,po zakonu prvenstvo prolaza  na takvoj rasksnici regulise se pravilom desne strane i posto plavi nije obelezen kao vozilo sa pravom prvenstvom prolaza a crveno vozilo mu dolazi sa desne strane crveni ide prvi.Vozac vozila koje na rasksnici puteva iste vaznosti zadrzava pravac kretanja mora da postuje osnovno pravilo saobracaja pravilo desne strane.

45
Kutak za sporni trenutak / Odg: Preticanje na otvorenom putu
« poslato: Decembar 01, 2011, 11:20:51 posle podne »
Plavo vozilo?!? Vasa,Petar i ja nevidimo isto, to vozilo sto je njima oboma plavo ja ga vidim zeleno.Ako je vozac crvenog vozila(i ja ga vidim crveno)blagovremeno najavio svoju promenu pravca kretanja odnosno skretanja na propisan nacin odgovarajucim pokazivacem pravca skretanja  u ovom slucaju levim pre nego sto je vozac" plavog"vozila najavio svoju nameru da izvrsi preticanje napred pomenutog crvenog vozila, levim pokazivacem pravca,tada vozac "plavog"vozila nesme izvrsiti preticanje crvenog vozila.Zakonskom odredbom je jasano i nedvosmisleno zabranjeno preticanje vozila koje je blagovremeno i na propisan nacin najavilo skretanje ili pomeranje u levo bilo radi preticanja,obilazenja ili skretanja.Ukoliko je vozac "plavog"vozila najavio svoju nameru da izvrsi radnju vozilom  koja se zove preticanje vozila u saobracaju na putu odgovarajucim pokazivacem pravca skretanja na vreme, to jest pre nego sto je vozac crvenog vozila najavio svoju nameru  da izvrsi radnju skrtanja sa puta tada vozac crvenog vozila ima obavezu da vozacu 'plavog" vozila omoguci preticanje.

Stranice: 1 2 [3] 4 5