Prikaži poruke

Ovaj odeljak vam dozvoljava da vidite sve poruke ovog člana. Imajte na umu da možete da vidite samo poruke iz onih oblasti kojima imate pristup.


Poruke - volan

Stranice: 1 2 3 [4] 5 6 7
46
Obuka vozača / Odg: Promene na automobilu na kojem se polaze
« poslato: Maj 22, 2011, 11:07:19 posle podne »



Kelly (uek se na pomen ovog imena setim filma Kelijevi heroji)
  Da te utesim u varijanti polaganja i odrzavanja ispita u okviru MUPa predvdjeno je da se ispit odrzava na njihovom vozilu koje je za kandidata potpuno nepoznato. Tako da tvoje kvacilo nista ne znaci. Kvacilo se uvek oseti gde hvata posle prvog polaska.

47
Obuka vozača / Odg: obuka vozača po novom pravilniku
« poslato: Maj 12, 2011, 11:46:44 posle podne »


    samo par reci o glasanju da li je kandidat polozio.

     pravilnikom je predvidjeno da instruktor sedi napred
     kandidat vozi po utvrdjenoj relaciji
     ako ne poznaje ulice instruktor mu ukazuje na pravac i ako i pored toga promasi relaciju automatski pada
     ZASEBNO BODOVNU LISTU VODI INSTRUKTOR I ZASEBNU PREDSTAVNIK MUPa
     nakon zavrsetka ispita obe liste se pokazuju kandidatu i clanovi komisije se NE SMEJU MEDJUSOBNO KONSULTOVATI O  uspehu kandidata
     na poligonu pada ako ne uspe da parkira vozilo iz dva pokusaja
     moze da vozi prvo gradsku povznju pa potom poligon i obrnuto
      .........
    ????
  ima jos

48
Obuka vozača / Odg: obuka vozača po novom pravilniku
« poslato: April 23, 2011, 01:44:46 pre podne »


    pogledajte izmene u zakonu o auto skolama u R Hrvatskoj (propisi EU koje moraju da ispune)


   U èlanku 202. stavku 1. toèka 2. mijenja se i glasi:
„2) u radnom odnosu na neodreðeno ili odreðeno vrijeme najmanje jednog instruktora vožnje B
kategorije vozila s punim radnim vremenom i potreban broj instruktora vožnje u radnom odnosu
za kategorije vozila za koje autoškola ima rješenje u svrhu uspješnog ostvarivanja nastavnog
plana i programa osposobljavanja,“.
U toèki 3. rijeèi: „u sjedištu autoškole“ zamjenjuju se rijeèima: „na udaljenosti od najviše 10 km
od sjedišta autoškole“.
Toèka 4. mijenja se i glasi:
„4) najmanje po jedno vozilo one kategorije za koju se obavlja osposobljavanje u vlasništvu ili
zakupu, opremljeno za osposobljavanje kandidata za vozaèe. Pri tome vozilo B kategorije mora
biti osobni automobil s èetvora ili petora vrata, s najmanje dva zraèna jastuka i ABS sustavom za
koèenje, do 10 godina starosti, vozila A1, A2, A i AM kategorije moraju biti do 12 godina
starosti, vozila C1, C, D1 i D kategorije moraju biti s ABS sustavom za koèenje do 15 godina
starosti, a prikljuèna vozila, osim za B+E kategoriju, moraju biti s ABS sustavom za koèenje,“.


2) Vozaèka dozvola izdaje se s rokom važenja do 80. godine života vozaèa, a mijenja se
svakih 10 godina. Prilikom ove zamjene vozaè se nije dužan podvrgnuti zdravstvenom
pregledu

49
Obuka vozača / Odg: obuka vozača po novom pravilniku
« poslato: April 22, 2011, 11:53:25 posle podne »


    pitanje za pedjusu: da li ima nekih novih stvari zbog kojih bi trebalo jako da se zabrinemo? ;D

50
Obuka vozača / Odg: obuka vozača po novom pravilniku
« poslato: Mart 07, 2011, 11:28:57 posle podne »
 e Pedja ne ocekuj bas mnogo argumente ovde.
Dzabe im ja govorim da nisu procitali svi ovi zajedno pravilnika koliko i ti, avaljda ce jednom ukapirati.

  No otom potom ipak zelim da postavim jedno pitanje svima koji su prisustvovali Skupstini. Da li je moguce da se od svih  problema koji se ticu obuke i samog opstanka rada, auto skola diskutovalo o marginalnih pitanjima toliko nevaznim za rad auto skola kao sto su "P" oznaka,
depese MUPa. Nikako da se prica o konkretnim stvarima i silnim pretnjama, o zalbama Ustavnom sudu koje se do nedavno spominjala.
  Mozda se do donosenja ostalih pravilnika i moglo nesto uticati, no verovatno nekima odgovara i ovakvi kakvi su predlozeni.

51
Obuka vozača / Odg: obuka vozača po novom pravilniku
« poslato: Mart 06, 2011, 06:32:09 posle podne »


    lakse malo sa Pedjomsu
    mislim da nisi procitao toliko pravilnika koliko i on (pod uslovom da ne gresim ko se krije pod tim korisnickim imenom)

52
Obuka vozača / Odg: obuka vozača po novom pravilniku
« poslato: Mart 01, 2011, 10:51:07 posle podne »



   odgovor za MTK

  ocigledno da nikada nisi imao u ruci voko toki pa i ne znas na koji nacin funkcionise

53
Obuka vozača / Odg: obuka vozača po novom pravilniku
« poslato: Februar 28, 2011, 10:41:47 posle podne »

    apatinus

     Kod obuke A kategorije komunikacija izmedju instruktora i kandidata obavlja se pomocu voki tokija. Predvidjena je da se obavlja sa usvajanjem novih previlnika. Inace ja je koristim vec tri godine i vrlo je prakticno

54
Obuka vozača / Odg: obuka vozača po novom pravilniku
« poslato: Februar 23, 2011, 10:40:15 posle podne »

   dobro je da se vise ne spava na forumu i da se javljaju novi ljudi i ideja.

  samo da odgovorim Dikanu da dozvole za profi vozace trenutno postoje i u Evropi i da ce ih kod nas deliti (mislim licencirati Agencija). inace tazlikuju se po boji od ovih amaterskih. I jedni i drugi polazu osnovna pravila saobracaja.
  Gospodine sokse 5 kada spominjete Nemacku (raspitat cu se trenutno kako polazu jer znam da je ranije ispitu prisustvovao jedan policajac) u Danskoj i dan danas da bi ste postali instruktor ili predavac dovoljna je srednja skola, merilo za rad je licenca. Ispit vodi samo jedan policajac koji odmah ispisuje uverenje.  Mogli bi ovako u nedogled da nabrajamo ali svrha ove diskusije je da se od svega odabere ono najoptimalnije ne za auto skole ili pojedince sto vi kroz svoju diskusiju pokusavate da nametnete nego za buduce kandidate. Pobrkali ste nesto i treba da shvatite da ne postoje kandidati zbog NAS nego mi zbog njih. Zato pocnite da pravite primedbe na novi pravilnik o radu i obuci u auto skolama. Vi inzenjeri ste se uz pomoc zakona, a ne svog rada izborili za vas status predavaca i sveg ostalog. Bio sam na sastanku  (i nikada vise) i postavio sam pitanje da se uporede zakoni o auto skolama u EU posto ipak Srbija po izjavama svih politicara tamo stremi sam ZOBS da se prilagodi Evropi. necu da napisem kakav sam odgovor dobio.

    Ne budite sitnicavi borite se da se fond sati voznje smanji na 30 za B kategoriju. Ako je manji fond sati moze se formirati veca cena jer je ona psiholoski  uslovljena plateznom sposobnoscu korisnika.
    Smanjite casove teoretske nastave na 20 casova da bi zaposleni mogli da je pohadjaju.
    Zalazite se da se ukine poligonski deo voznje i da se radnje previdjene za sposobnosti manevrisanja rade u ulicama sa slabim        intenzitetom saobracaja
   .......

   

55
Obuka vozača / Odg: obuka vozača po novom pravilniku
« poslato: Februar 22, 2011, 10:53:30 posle podne »



Pa gospodine soks5 nisam bio par dana na forumu i sada vidim da ima nekih koji vas podrzavaju, neki i kritikuju. Ovo sto podilazite instruktorima je valjda zbog vasih instruktora koje super placate.
  Kao prvo vas primer sa apotekom bas i ne stoji posto ste pobrkali ko moze biti vlasnik, da vam kazem da moze biti bilo ko, ali je uslov da imate dipl. farmaceuta. Mogli ste uzeti i najobicniju poljoprivrednu apoteku pa da viditeda i tamo treba"zastitar" sa srednjom strucnom spremom i sl.
    Tragicno je sto vi trazite zakonom da se potvrdi vasa strucnost. Ali i dalje tvrdim da vi na svom fakultetu niste obuceni za predavaca i da vam nije dao nikakve preddispozicije za obavljanje tako vazne pozicije.
   Mozda bi trebalo da malo pogledate kako je obuka resena i u drugim zemljama u Evropi, a nedaj boze u najmotorizovanijoj zemlji na svetu SADu. Pogledajte makar Sloveniju (po meni relativno prikladnu i za nas), Hrvatsku ili Madjarsku gde je trenutno predlog zakona da mozete iz svoje sobe polagati testove.
    Zalite se na testove koji se uce, da li vam je mozda palo na pamet da testove treba sastaviti da obuhvate celokupno gradivo?
     Zasto ne komentarise g. Petar testove koji se kod nas spremaju  i treba da obuhvate oko 3.000 (tri hiljade) pitanja toboze da se ne bi ucili  napamet. Zamislite koliko treba da bude "debela" ta zbirka testova.
     Pricate sta sve treba kandidat da zna o nagibu puta, perfomansama vozila i sl. pa mi dodje da vas zapitam da li to sve obicni smrtnici treba da znaju. Kako bi izgledalo kada bi mi svi morali da znamo kako funkcionise racunar, internet pa tek onda da ga koristimo. Valjda konstruktori vozila ( zato osmislili i ABS kocnice i sl) ili saobracajni inzenjeri osmisljavaju nagibe, krivine puteva.
  Sto se tice onog u vezi znaka ukrstanje ..i znaka stop, kako cete im objasniti da u nekim zemljama postoi samo znak stop.
  Sto se tice vaseg pitanja kako sam polozio za instruktora mogu vam reci da sam ga polozio u Pokrajinskom SUPu u Novom Sadu davne 1974. godine. I zamislite bez protekcije.
  Ucestvovao  sam i u organizovanoj diskusiji (morali smo da prisustvujemo posto je licno dosao ministar saobracaj) kada se donosio ovaj zakon(1983.g) po kome ste i vi plagali ove testove i drznuo sam se tada da kazem da testovi na kojima se polaze trebaju biti javni . Ismejali su me tada svi na tom nazovi forumu, vodili ga neki inzenjeri , da bi posle 30 zamislite trideset godina ipak neko rekao da moraju biti javni. Na ovom forumu ne vodim diskusiju zbog sebe gospodine SOKS 5, jer cu ja ubrzo u penziju nego zbog ovih mladjih ljudi koji zele da se bave ovim poslom i tako usmerenih ljudi koji ne zele to da im dozvole.
  Stvarno vi ste zavrsili fakultet sto stalno isticete , ali malo andragogije vam ne bi nedostajalo.
  Prelistaje malo vujakliju ako ne znate pravo znacenje ove reci (valjda ga imate u kuci)
  A za moje obrazovanje ne morate da se brinete ja se nikada nisam krio iza njega
   

56
Obuka vozača / Odg: obuka vozača po novom pravilniku
« poslato: Februar 19, 2011, 09:09:54 posle podne »


  prava rec struka treba, samo nikako da se dogovorimo sta je struka.
- ako je obuka obrazovanje, sta je onda tu struka
-ako je neka specijalnost (da ne upotrebim onu rec "privilegija")
- ili je mozda obicna vestina, sta je tu struka

 a gospodin Soks5 kaze da je psihologija, pedagogija , metodika ... ono sto ce se polagati pri Agenciji sasvim dovoljno za obuku onda mi nije jasno i to malo propisa iz ZOBSa sto ne moze svako da polaze pri Agenciji

 

57
Obuka vozača / Odg: obuka vozača po novom pravilniku
« poslato: Februar 18, 2011, 10:45:22 posle podne »


  otkuda se ti stvori? kada sam ja postavljao ova pitanja jos prosle godine  i pozivao se da saobracajni ing. nisu bogom dani za ovaj posao niko me nije podrzao.
   i kud' poce bas od andRagogije... (izvini zbog slova)

58
Obuka vozača / Odg: obuka vozača po novom pravilniku
« poslato: Februar 15, 2011, 10:31:08 posle podne »


    postovani gospodine Raseta


    hteo sam da vas pitam da li ste ikada dobili odgovor na vase primedbe na nove Pravilnike koje ste uputili bilo kome (Agencija, MUP ..)

59
Obuka vozača / Odg: obuka vozača po novom pravilniku
« poslato: Februar 11, 2011, 10:01:38 posle podne »


   Ne znam da li slavimo godisnjicu naseg udruzenja i pitam se da li iko od obicnih smrtnika u Srbiji zna da postojimo.
  A pitajte ih da li znaju za udruzenje "KOMBISTA" i prevoznika koje je verovatno formirano tek pre nekoliko dana kada su culi za poreski namet drzave

60
Obuka vozača / Odg: obuka vozača po novom pravilniku
« poslato: Februar 10, 2011, 08:43:34 posle podne »


   poceli smo na forumu da razvodnjavamo stvari i da se bavim necim sto nije nasa greska kod vozackih dozvola, a potpuno smo zaboravili na nase pravilnike koji vecini znace zivot.
  O njima u konacnoj verziji ponovo nista ne znamo niti pokusavamo da saznamo.
   koja  varijanta pravilnika je otisla na razmatranje VLADI i kakav je stav Zajednice i ko uopste i gde zastupa nas stav u ovom trenutku??????????

Stranice: 1 2 3 [4] 5 6 7