Prikaži poruke

Ovaj odeljak vam dozvoljava da vidite sve poruke ovog člana. Imajte na umu da možete da vidite samo poruke iz onih oblasti kojima imate pristup.


Poruke - igorski

Stranice: 1 ... 7 8 [9] 10
121
Obuka vozača / Odg: dopunski casovi od 25.10
« poslato: Novembar 12, 2012, 11:51:24 posle podne »
Mislim da poligon mora biti spreman da bi mogli da pocnu da se odrzavaju ispiti, i ne bi trebalo da niko pravi problem pre toga.
Mozda bi i mogli da zezaju zbog toga, ali mislim da nece..
Odradite dopunske casove, sredite poligon i trazite termine za polaganje...

122
Obuka vozača / Odg: novi testovi
« poslato: Novembar 11, 2012, 01:25:17 pre podne »
Mislim da nemaju nameru da daju odgovore..

A pitanja ima 2306, tj. kad bi se ono ostampalo, bilo bi potrebno 256 stranica A4 formata

I neka mi neko kaze ko ce sve to na nauci, sve i da su najlaksa pitanja? Bar sad, u pocetku dok ne vidimo kako ce sve to izgledati, sta ce se forsirati, koliko ce biti pitanja iz koje oblasti itd..

Pa ovi sto su ostali. tj. nisu polozili test iz prvog, pa su se sad naostrili, oni nisu bili u stanju da nauce onih 20 testova a ne ovo.

Moja procena je da ce biti 20 % prolaznosti po ispitu, bar ovih prvih par rokova, dok se ne uhoda sve.



123
Obuka vozača / Odg: novi testovi
« poslato: Novembar 10, 2012, 10:53:51 posle podne »
Sa kakvog je drveta ovaj pao????

http://www.mondo.rs/s266352/Magazin/Lifestyle/Testovi_za_polaganje_voznje_ce_biti_laksi.html

Testovi za polaganje vožnje će biti lakši?

Pitanja na teoretskom ispitu za buduće vozače biće konkretnija, jasnija, lakša i kriterijumi za prolaznost biće za deset odsto blaži u odnosu na stari sistem. Novine su i da neće biti zadataka s raskrsnicama, sva pitanja biće na zaokruživanje i vrednovaće se od jednog do tri boda.

Sledeće nedelje Ministarstvo unutrašnjih poslova objaviće oko 3.500 pitanja koje očekuju na teoretskom ispitu buduće vozače.

"Pitanja su jasnija, dostupna su svima i polaznici će proći kroz teoretsku nastavu koju su do sada izbegavali, i to su najbitnije promene. Zatim, sva pitanja su na tip zaokruživanja, pa su samim tim lakša jer nema dopunjavanja odgovora. Kriterijum je blaži, jer da bi položio, kandidat mora da osvoji 80 od 100 poena, a do sada je uslov za prolaznost bio 90 odsto", kaže za "Blic" Milenko Jezdimirović, predsednik grupacije auto-škola i član Radne grupe koja je osmislila pitanja.

Svaki kandidat može da polaže neograničen broj puta, ali dok ne položi teoretski ispit, ne može da sedne u automobil i počne s praktičnom obukom. Minimalna cena teoretskog ispita iznosi 1.700 dinara (918 dinara troškovi auto-škole i 792 dinara MUP). Međutim, svaka auto-škola ima pravo da poveća cenu ispita.

On ističe da će A kategoriju test činiti 40 pitanja, B kategorija 42, a za C i D kategoriju polaznici će odgovarati na 50 ispitnih pitanja.

"Zaista nema potrebe da se plaše teoretskog ispita. Onaj ko prođe predavanja i vežbe, plus pitanja koja su javna, ne bi trebalo da strahuje od ispita. Ispitivači neposredno pre ispita prave test kombinaciju, a ispit će trajati 60 umesto dosadašnjih 45 minuta. Neće biti situacija sa raskrsnicama, od kojih su vozači do sada najviše strahovali, već će pitanja biti konkretna situacija u pogledu prvenstva prolaza", otkriva Jezdimirović.

Najmanje deset, a najviše 30 kandidata moći će odjednom da polaže teoretski ispit, a auto-škole su obavezne da snimaju celokupni ispit.

"Svako pitanje nosi od jednog do tri boda, u zavisnosti od sadržaja, značaja i grupe pitanja. Poznavanje znakova nosiće jedan bod, a recimo postupanje u saobraćaju najviše, tri boda. To je zato što polaznici moraju da nauče kako da se ponašaju u saobraćaju, šta je bezbedno i da poznaju pravila i zakon. Ostalo će sve naučiti kroz praksu vožnje. Dakle, teoretski ispit je sada dosta korisniji", najavljuje Jezdimirović.

124
Obuka vozača / Odg: novi testovi
« poslato: Novembar 09, 2012, 06:06:52 posle podne »
Na brzinu pogledao...

Mislim da nece biti lako za one koji se dobro, ali dobro ne potrude da ih nauce...

125
Obuka vozača / Odg: evidencije u auto skolama
« poslato: Novembar 08, 2012, 01:30:25 posle podne »
Verovatno zavisi od sudije koji bude odredjivao kaznu.. Ako ga ubedite da je bilo tako, tj. pruzite dokaze, moguce da progleda kroz prste.

Mada tu su trebali inspektori da budu malo fleksibilniji, ali su verovatno mislili da je to jos jedan od nacina da se nesto smuti.

Mi smo za njih kriminalci.

126
Obuka vozača / Putanje?
« poslato: Novembar 03, 2012, 10:10:11 posle podne »
Koliko je ukupno putanja potrebno ako neko radi sve kategorije?

Neka me neko ispravi ako gresim negde.

Najmanje 15 za A, A1, A2, AM, + 15 za B i B1 (to su ove sa trajanjem od minimum 25 minuta + poligonske radnje );
15 za C, C1, D, D1 + 15 za BE, C1E, CE, D1E, DE (ove traju najmanje 40 minuta, s tim da za ove E ne treba poligon) = UKUPNO 60

Kako naci ovoliko putnja, za toliko vremena voznje!?

127
Obuka vozača / Odg: Prva pomoć
« poslato: Novembar 03, 2012, 08:36:58 posle podne »
Кандидати који су до дана ступања на снагу правилника положили теоријски испит који обухвата и садржај из прве помоћи (А1, А2, А, B, C1, C, D1 и D), нису у обавези да полажу испит из прве помоћи најдуже до једне године од дана полагања, само ако полажу практични испит за категорију моторних возила за коју су положили теоријски испит.

Такође, кандидати који поседују возачку дозволу, осим возача моторних возила категорије АМ, М и F, нису у обавези да полажу испит из прве помоћи уколико се оспособљавају за возача друге категорије.

128
Obuka vozača / Odg: Emisija SAT 28.10.2012
« poslato: Novembar 01, 2012, 10:58:25 posle podne »
Ma nisu problem poligon i ispitni zadaci, to se moze resiti za par dana... MUP na primer nama vec od 15 oktobra nije zakazivao ni test ni voznju, sto je i logicno, test ne moze zato sto ne znaju kako ce izgledati testovi, a i zbog dodatnih casova, a voznju takodje zbog dodatnih casova, i rekli su nam da im se ne javljamo do 12 novembra.
Znaci kako god okrenes, sve i da su skole bile spremne 26.og sa svim, ne bi dobili nista pre 15-og novembra.

A nismo mogli ranije spremiti poligon zato sto nam je do poslednjeg dana trebao u onom starom izdanju, zbog ovih sto su polagali na njemu do 25-og..

129
Obuka vozača / Odg: Emisija SAT 28.10.2012
« poslato: Novembar 01, 2012, 07:26:08 posle podne »
I general je poceo po nama, samo da krenu i njegovi sluzbenici

http://www.blic.rs/Vesti/Drustvo/350760/Autoskole-ce-morati-da-vrate-novac-polaznicima

- Auto-škole koje do 25. januara 2013. ne budu uspele da završe obuku vozača koji su školu upisali po starim propisima, moraće da snose zakonsku odgovornost, ali i da vrate novac kandidatima koji u zakonom predviđenom roku nisu uspeli da okončaju obuku - kaže za „Blic“ general Dragiša Simić, načelnik Uprave saobraćajne policije MUP-a Srbije.
 Još pre više od mesec dana upozoravao sam na to da ćemo doći u ovakvu situaciju. Sada će neko morati da odgovara jer je ljude dovodio u zabludu da može da završi posao - kaže Simić komentarišući ocene da postoji realna opasnost da veliki broj kandidata ne završi obuku i polaganje ispita do kraja januara.

Branimir Pejović, načelnik Odeljenja za saobraćajno-tehničke poslove u Upravi saobraćajne policije, izjavio je da su auto-škole nespremne dočekale početak primene novog sistema obuke vozača, od 25. oktobra, pa kasni i polaganje vozačkih ispita.

- Upis kandidata za buduće vozače bio je utrostručen kako bi se polagalo po starom i lakšem sistemu - izjavio je Pejović.
 
Petar Rašeta, sekretar Zajednice auto-škola Srbije, međutim, tvrdi da će sve auto-škole, članice Zajednice, uspeti da u zakonskom roku obuče sve vozače koji su obuku započeli po starom programu.

Komentarišući izjavu generala Simića da će u suprotnom vlasnici auto-škola morati da odgovaraju i da će morati da vrate novac onima koji ne završe obuku, Rašeta kaže da to nije u nadležnosti Saobraćajne policije.

- Ne sme sve sada da se svaljuje na auto-škole. Da li neko postavlja pitanje zbog čega MUP nije dostavio ispitna pitanja, kandidati ne znaju šta treba da uče, a nisu odredili ni cenu obuke? Kako mi da radimo u takvoj situaciji? - kaže Rašeta i dodaje da je procena da ima oko 150.000 polaznika koji su škole upisali po starom programu „neozbiljna“.
 
Kandidati koji su počeli obuku po starom sistemu ili položili teorijski ispit do 25. oktobra moraju da odslušaju tri časa teorijske obuke i imaju tri časa praktične obuke. Oni koji nisu položili teorijski ispit moraće da ga polažu po novom i zatim praktični ispit koji se uvodi, a oni koji su položili teorijski ispit po starom, polagaće samo praktični ispit. Pre polaganja praktičnog ispita, kandidati moraju da polože proveru znanja iz prve pomoći.

Moguće odlaganje za tri meseca

Direktor Komiteta za bezbednost saobraćaja Damir Okanović izjavio je da bi MUP trebalo da razmotri mogućnost hitne promene zakona koje bi obezbedile odlaganje za tri meseca roka prema kojem svi koji su obuku započeli po starom programu moraju da je završe i da polože ispite do 25. januara. General policije Dragiša Simić kaže da će MUP „možda i uzeti u razmatranje“ ovaj predlog, ali Petar Rašeta, sekretar Zajednice auto-škola Srbije, tome se oštro protivi.

130
ZOBS i pravilnici / Odg: obelezavanje vozila
« poslato: Novembar 01, 2012, 07:22:06 posle podne »
Правна лица која имају решење о испуњености услова за рад, на основу одредаба члана 351. став 2. Закона, до истека рока од једне године од дана ступања на снагу правилника оспособљавање врше на возилима која су означена у складу са одредбама Правилника о обележавању возила на којима се врши обучавање кандидата за возаче.

To jest, po starom  ;)

131
Obuka vozača / Odg: dopunski casovi od 25.10
« poslato: Oktobar 31, 2012, 01:33:39 posle podne »
Mislim da nije bitan redosled... Ali treba paziti pre odrzavanja, odnosno pisanja dodatne teorijske obuke, da se obavesti MUP o odrzavanju termina.

Члан 10.

За спровођење  теоријске  обуке правно лице може образовати групе  кандидата чији број не сме бити
већи од броја места у учионици.

Теоријска обука кандидата се одржава у терминима са којима је кандидат упознат при склапању уговора
о условима под којим ће се обавити обука.

О распореду термина одржавања теоријске обуке, као и о свим променама распореда термина  правно
лице  обавештава Министарство   унутрашњих   послова
(у даљем  тексту: надлежни орган), најкасније
 претходног  радног  дана од дана почетка  примене  одређеног распореда или настале промене.



132
Obuka vozača / Odg: dopunski casovi od 25.10
« poslato: Oktobar 30, 2012, 09:30:06 posle podne »
odlicno, nadam se da nece praviti nikakav problem, kandidata normalno upisujemo u novi registar i vozi mile, naravno ko nije preterao sa upisivanjem kandidata.

Naravno,a malo je takvih... A treba paziti i na jedan neradan dan u nedelji, treba paziti na pisanje teorijske nastave, pa na dodatne teoretske i prakticne casove svih onih koji cekaju na test i na voznju, pa na radno vreme instruktora ako je i ispitivac i predavac... ima toga dosta, a vremena za uklapanja je izgleda malo za one koji su primali dosta kandidata...

133
Obuka vozača / Odg: dopunski casovi od 25.10
« poslato: Oktobar 30, 2012, 05:58:35 posle podne »
Upises "DP" i resio si problem  ;)

134
Obuka vozača / Odg: dopunski casovi od 25.10
« poslato: Oktobar 30, 2012, 05:54:07 posle podne »
Кодови који се уписују у књигу практичне обуке инструктора вожње и књижицу обуке кандидата имају следеће значење:

1) „П” – почетна практична обука и полигонске радње;
2) „СЛ” – радње и поступања, на јавном путу са слабим интензитетом саобраћаја;
3) „СР” – радње и поступања, на јавном путу са средњим интензитетом саобраћаја;
4) „Ј” – радње и поступања, на јавном путу са јаким интензитетом саобраћаја;
5) „КП” – комбинација радњи и поступања, на јавном путу (у насељу, односно ван насеља) и полигонских радњи;
6) „К” – комбинација радњи и поступања, на јавном путу (у насељу, односно ван насеља), без полигонских радњи;
7) „ВН” – радње и поступања, на јавном путу ван насеља;
8) „НУ” – радње и поступања, на јавном путу у ноћним условима;
9) „О” – радње и поступања, у условима када је возило оптерећено;
10) „ТД” – додатна теоријска обука;
11) „ПД” – додатна практична обука;
12) „ДТ” – допунска теоријска обука;
13) „ДП” – допунска практична обука;
14) „ТИ” – теоријски испит;
15) „ПИ” – практични испит.

(2) Поред кодова из става 1. овог члана, у књижици се уписују и кодови теоријске обуке из правилника којим се уређује теоријска и практична обука кандидата за возаче.

(3) Код радње и поступања „ВН” уписује се тако што се та ознака додаје испред једне од ознака кодова радњи и поступања на јавном путу у условима слабог (СЛ), средњег (СР) и јаког (Ј) интензитета саобраћаја.

(4) Код радње и поступања „НУ” уписује се тако што се та ознака додаје испред једне од ознака кодова радњи и поступања на јавном путу у условима слабог (СЛ), средњег (СР) и јаког (Ј) интензитета саобраћаја или ознаке кода радње – комбинација радњи и поступања на јавном путу, без полигонских радњи (К).

(5) Код радње и поступања „О” уписује се тако што се та ознака додаје иза кода било које радње и поступања, из става 1. овог члана, када се те радње изводе са оптерећеним возилом.

(6) Код додатне теоријске обуке „TД” уписује се приликом извођења додатне теоријске обуке кандидата у случајевима из члана. 351. ст. 9−11. Закона о безбедности саобраћаја на путевима.

(7) Код додатне практичне обуке „ПД” уписује се приликом извођења додатне практичне обуке кандидата у случајевима из члана. 351. ст. 9−11. Закона о безбедности саобраћаја на путевима.

(8)Код допунске теоријске обуке „ДТ” уписује се приликом извођења допунске теоријске обуке кандидата, након завршене теоријске обуке предвиђене планом теоријске обуке.

(9) Код допунске практичне обуке „ДП”, уписује се приликом извођења допунске практичне обуке кандидата, након завршене практичне обуке предвиђене планом практичне обуке.

135
Obuka vozača / Odg: dopunski casovi od 25.10
« poslato: Oktobar 30, 2012, 01:23:34 posle podne »
Попуњавање књиге практичне обуке инструктора вожње
(Чл. 810. Правилника о евиденцијама)

Подаци се у лист књиге инструктора могу уписивати тек када се књига задужи. Том приликом инструктор вожње у рубрику:
•   „Редни број“ хронолошки уписује редни број оспособљавања (практична обука, теоријска обука уколико је инструктор вожње и предавач, теоријски, односно практични испит уколико је инструктор вожње и испитивач) које је вршено у току једног дана,
•   „Име и презиме кандидата“ уписује име и презиме кандидата, само у случају када се спроводи практична обука и практични испит,
•   „ИД број кандидата“ уписује ИД број под којим је кандидат уписан у регистар оспособљавања, само у случају када се спроводи практична обука и практични испит,
•   „Категорија“ уписује категорију возила за коју се кандидат оспособљава, само у случају када се спроводи практична обука и практични испит,
•   „Регистарска ознака возила“ уписује регистарску ознаку возила на којима се врши практична обука и практични испит,
•   „Код“ уписује код, односно кодове у складу са чланом 9. ст. 1, 2. и 3. (у случају када је инструктор вожње и предавач теоријске обуке, односно  испитивач на теоријском, односно практичном испиту) и чланом 12. Правилника о евиденцијама,
•   „почетак“ (део рубрике „Време одржавања часа“) уписује време када је час, односно теоријски, односно практични испит започет (у случају теоријског испита почетак ефективног времена решавања теста, у случају практичног испита почетак извршавања испитног задатка),
•   „крај“ (део рубрике „Време одржавања часа“) уписује време када је час односно теоријски, односно практични испит завршен (у случају теоријског, односно практичног испита крај попуњавања записника о теоријском, односно практичном испиту),
•   „Датум“ уписује датум извођења обуке,
•   „Потпис инструктора вожње“ се потписује након уписа првог податка о оспособљавању за одређени дан,
а у рубрику:
•   „Потпис кандидата“ потписује се кандидат на крају одржаног часа практичне обуке, односно пре почетка практичног испита.
•   
Након уписа последњег податка о оспособљавању за одређени дан, инструктор вожње врши закључивање листа књиге за тај дан, на начин прописан одредбама члана 10. став 1. Правилника о евиденцијама. (Након уписа првог податка о оспособљавању, за одређени дан, инструктор вожње потписује лист књиге за тај дан. Након уписа последњег податка о оспособљавању за тај дан, инструктор вожње закључује лист, уписом задњег редног броја (уписује се: „закључно са редним бројем”) у првој следећој слободној рубрици „име и презиме и ИД број кандидата”.)

У периоду од три месеца од дана ступања на снагу правилника приликом обуке кандидата који су започели, а нису завршили обуку, у књигу инструктора у рубрику „Код“ уписују се тематске јединице у складу са наставним планом и програмом сваког центра за обуку возача за који постоји сагласност МУП-а.

Приликом додатне практичне обуке из члана 351. Закона, у књигу инструктора у рубрику „Код“ уписује се код додатне обуке „ПД“. Са додатном практичном обуком се може започети тек када је кандидат заведен у нови регистар, а правно лице направило план додатне практичне обуке.

У прелазном периоду, књига инструктора којом је задужен инструктор вожње чува се пословном простору за административне послове у случајевима када инструктор вожње не обавља оспособљавање, а није у прилици да у разумном року исту достави на захтев одговорног лица у правном лицу.
 
Попуњавање књижице обуке кандидата за возача
(Чл. 11. и 12. Правилника о евиденцијама)

На страни 2 књижице уписују се подаци о теоријској обуци. Ове податке, у складу са одредбом члана 11. став 4. Правилника о евиденцијама, уписује кандидат у складу са упутствима које даје предавач теоријске обуке. Том приликом у рубрику:
•   „Датум“ уписује се датум извођења часа, односно часова, теоријске обуке (уколико кандидат у току једног дана има један или више часова теоријске обуке у једном термину, уписује се један датум, а уколико кандидат у току једног дана часове теоријске обуке има у више различитих термина, за сваки термин уписује се исти датум. Под другим термином подразумева се сваки случај у којем је одмор између часова дужи од 30 минута),
•   „почетак“ (део рубрике „Време“) уписује се време почетка првог часа теоријске обуке,
•   „крај“ (део рубрике „Време“) уписује се време завршетка последњег часа у једном термину одржавања теоријске обуке,
•   „Код теоријске обуке“ уписује се код, односно кодови, у складу са чланом 4. Правилника о обуци,
•   „Напомена“ уписују се други подаци од значаја за оспособљавање, а чији начин уписивања није посебно прописан.
Пример: Кандидат је дана 08.12.2012. године у преподневном термину одржавања теоријске обуке имао два часа, а у поподневном термину један час теоријске обуке. У наведеном случају подаци у књижици морају бити уписани на следећи начин (под условом да је у преподневном термину одмор између часова трајао 10 минута).
Датум   Време   Код теоријске обуке   Напомена
   почетак   крај      
08.12.'12.   10.00    11.40   Т1, Т2   
08.12.'12.   16.00   16.45   Т2   
            
По завршетку или прекиду теоријске обуке, а пре издавања одговарајућих потврда, предавач теоријске обуке у рубрику „Теоријска обука завршена“ уписује податак о броју часова теоријске обуке којима је кандидат присуствовао, а у рубрику „Предавач теоријске обуке у правном лицу“ уписује своје име и презиме и својим потписом потврђује тачност уписаних података о теоријској обуци, а на месту „МП“ одговорно лице врши оверу печатом правног лица.

Приликом извођења додатне теоријске обуке из члана 351. Закона у рубрику „Код теоријске обуке“ у књижицу уписује се код додатне теоријске обуке „ТД“.

На страни 3. књижице уписују се подаци о практичној обуци. Ове податке, у складу са одредбом члана 11. став 5. Правилника о евиденцијама, уписује инструктор вожње и том приликом у рубрику:
•   „Датум“ уписује датум извођења часа, односно часова, практичне обуке,
•   „почетак“ (део рубрике „Време“) уписује време када је час, односно часови,  практичне обуке започети,
•   „крај“ (део рубрике „Време“) уписује време када је час, односно часови, практичне обуке завршени,
•   „Код практичне обуке“ уписује код, односно кодове, у складу са чланом 12. Правилника о евиденцијама,
•   „Потпис инструктора вожње“ се потписује након завршетка часа и уписивања времена краја часа.
.
По завршетку или прекиду практичне обуке, а пре издавања одговарајућих потврда инструктор вожње у рубрику „Практична обука завршена“ уписује податак о броју часова практичне обуке којима је кандидат присуствовао, а у рубрику „Инструктор вожње у правном лицу“ уписује  своје име и презиме и својим потписом потврђује тачност уписаних података о практичној обуци, а на месту „МП“ одговорно лице  врши оверу печатом правног лица.
У периоду од три месеца од дана ступања на снагу правилника приликом обуке кандидата који су започели, а нису завршили обуку, у књижицу у рубрику „Код практичне обуке“ уписују се тематске јединице у складу са наставним планом и програмом сваког центра за обуку возача за који постоји сагласност МУП.
Приликом додатне практичне обуке из члана 351. Закона у рубрику „Код практичне обуке“ у књижицу уписује се код додатне практичне обуке „ПД“.

На страни 4. књижице уписују се подаци о теоријском, односно практичном испиту. Ове податке, у складу са одредбама члана 11. ст. 7. и 9. Правилника о евиденцијама, након сачињеног записника о полагању теоријског, односно практичног испита, испитивач из правног лица уписује у рубрику:
•   „Датум“ уписује датум одржавања теоријског, односно практичног испита,
•   „почетак“ (део рубрике „Време“) уписује време када је теоријски, односно практични испит започет,
•   „крај“ (део рубрике „Време“) уписује време када је теоријски, односно практични испит завршен (у случају теоријског испита време од 60 минута од почетка решавања тестова, а у случају практичног испита време уручивања записника о практичном испиту),
•   „Код испита“ уписује код испита у складу са чланом 12. Правилника о евиденцијама (за теоријски испит код „ТИ“, а за практични испит код „ПИ“),
•   „Оцена на испиту“ заокружује оцену „положио“ или „није положио“ у зависности од резултата који је кандидат на теоријском, односно практичном испиту остварио (у случају прекида испита, када нису испуњени услови за добијање оцене, врши се прецртавање обе оцене укрштеним линијама),
•   „1.“  (део рубрике „Потпис испитивача“) се потписује,
а у рубрику:
•    „2.“ (део рубрике „Потпис испитивача“) потписује се испитивач из МУП.
У случају да се у току оспособљавања кандидата у књижици попуне све рубрике на странама 2, 3. или 4. правно лице формира још једну књижицу, односно више књижица. Том приликом на страни 1. друге књижице, односно других књижица, морају бити уписани сви подаци који су уписани на страни 1. прве књижице. Осим података са стране 1. у другој књижици, односно другим књижицама, уписују се само подаци на страни где су у првој књижици попуњене све рубрике, а остали подаци о оспособљавању се уписују у првој књижици до попуњавања
Након завршетка оспособљавања, односно у случају престанка оспособљавања, кандидат, у складу са одредбом члана 11. став 6. Правилника о евиденцијама враћа књижицу, односно књижице, правном лицу у којем се оспособљавао.

Stranice: 1 ... 7 8 [9] 10