Prikaži poruke

Ovaj odeljak vam dozvoljava da vidite sve poruke ovog člana. Imajte na umu da možete da vidite samo poruke iz onih oblasti kojima imate pristup.


Poruke - GOLF IV

Stranice: 1 2 [3] 4 5 ... 16
31
Obuka vozača / Odg: Plata instruktora voznje
« poslato: April 24, 2013, 11:09:32 posle podne »
A evo i neciji citati cisto da ne zaboravimo..
sasa69

    Sr. Member
    ****
    Poruke: 354
        Pogledaj profil
        Privatna poruka (Van mreže)

Odg: Auto skole / prevaranti / šljam/
« Odgovor #3 poslato: Mart 02, 2012, 05:03:00 posle podne »

    Citat

evo par citata od nas samih, to jest vlasnika ili instruktora pa prosudi kolega xxx, i ti si ucestvovao u tim diskusijama o cenama rada.

citat Petra Rasete sekretara zajednice auto skola :

Поштоване колеге,
добру тему сте покренули. Ми у Заједници веће десетак и више година тврдимо да се обука возача несме препустити класичном тржишном пословању, јер је оно и довело до оваквог јавашлука у обуци.
Због нелојалне конкуренције колега, које не цене себе и свој посао, спали смо на гране да једно шишање код ''брице'' кошта више него један мото час код многих инструктора. Ту нам нико није одмогао већ смо одмогли сами себи.
Успели смо да се изборимо да се напокон у Закон донесе обавеза дефинисања минималне цене рада једног инструктора и свих других послова у обуци.
Чак смо и послали калкулативне елементе за све елементе обуке и по њима би требао један час обуке да износи минимум 10 еура плус ПДВ. Али то је било пре годину и више дана када је Закон донешен. Сада је то сигурно много више.
Нас је само страх да се влада не буде придржавала стручне калкулативне израде ових цена, већ да опет преко нас изиграва социјалног спаситеља и донесе некоректну одлуку. Ово тврдимо као могућност јер је већ донела ''глупу'' уредбу којом се дефинише минимална цена техничког прегледа.

Е, моје колеге,
и овај проблем може да се реши мимо нас ако не будемо јединствени. Сви на пијаци се могу договорити око цена само ми ''високоинтелектуални радници у обуци'' не можемо да се договоримо око наше минималне цене.

Опет понављам, време је да се дозовемо памети.

Петар Рашета,
секретар Заједнице ауто школа Србије.

citat xxx :

Cena plaćenog časa instruktora je ŽALOSNA ! Medjutim, krivica je vise u instruktorima nego u vlasnicima. Forumi nisu resenje tih problema. Mislim da svako zna da su instruktori ti koji rejting auto skole postavljaju na neki nivo. Ne postoji zajednica instruktora, a i da postoji bila bi kratkog veka. Auto skole, mislim na vlasnike, usaglasavaju svoju cenu dogovorima, pecatima i obecanjima, i to sve traje dok jedni drugima ne okrenu ledja. Ruzno je i nije profesionalno, kada kazem da neke auto skole zive ili zele da zive samo od ispita kandidata, i da im kvalitet obuke instruktora nije bitan, ali je tako. Kako treba postupiti, dati dobru cenu časa instruktoru i na kraju meseca dobiti uradjenih 130-140 mč, ili mu dati minimalnu cenu časa i očekivati nikakvu obuku. Koliko instruktora u auto skolama ima placen godisnji odmor ? I ako bude propisana minimalna cene obuke u auto skolama, opet ce biti odstupanja. Ko garantuje da ja neću spustiti cenu na 30.000 din a kroz kasu provuci 40.000. Platicu porez na 40.000 ! Pa ok, ako ja svoje poslovanje vidim u toj ceni, kome bi smetalo. Mnogo se zavaravamo da kandidat trči za kvalitetnom obukom, ipak je vazan faktor cena i roditelj koji ce ga dodatno obuciti. Tako da dragi kolega o ceni časa instruktora jos uvek mozes da mastas.

Е, пријатељи драги.
Хајде да се и овде укључим у расправу.
Зашто увек неко жели да посвађа власнике ауто школа и инструкторе.
Овде је проблем у власницима ауто школа који не желе обуком да се баве озбиљно, већ злоупотребљавају неорганизовану државу која не штити обуку као значајну област, те и не санкционишу оне које дампингују ценама. Наравно ту им помажу инструктори који се ''боре за свој хлеб радећи као брицо''

Ми У Заједници се залажемо да цена обуке буде минимална калкулативна како неби у послу могли да буду они који посао не знају, већ долазе до кандидата дампинг ценама.

За нас у Заједници основ цене је вредност рада инструктора.
Брзо рачунање цене се своди на следећу математику.

Златна петина.

1. Бруто плата инструктора пута пет. Шта то значи? Ако желимо да инструктор има 400 еура нето плату (што би било реално) и на то додамо око 60 % за порезе и доприносе онда долази до податка да је златна петина 640 еура.

Пута пет је 3200 еура мора да заради инструктор месечно. Ако може да уради 160 часова месечно онда је то 20 еура по часу. Зар није јасно ко дан.

Где су оне остале 4/5.
1. Гориво и мазиво
2. Текуће одржавање
3. Амортизација
4. За ауто школу и остале раднике

То је брзо рачунање. Наравно постоји методологија за калкулацију цене обуке која ја много прецизнија.

Будите уверени да се власници добрих ауто школа боре за овакав ниво. Њих угрожавају власници лоших ауто школа који желе да ушићаре у ''мутном''. Ту им својом слабошћу помажу и инструктори.

Наравно, можда сањамо о 400 еура плати, али ја лично мислим да би то била нека мера.

Ми смо још пре годину дана предложили МУПу да цена несме да буда нижа од 15 еура по часу за Б категорију.

Наравно они имају шансу да изигравају социјалну установу и да се ''увлаче'' кандидатима, али наш задатак је да се аргументима боримо против тога.

Е, ту ја видим заједничку борбу.

Зато се залажемо и ми у Заједници да инструктори направе свој синдикат и да се тако организовани боре за своја права.

Док сам ја секретар Заједнице увек ћу заступати став да је бруто плата инструктора, као основног носиоца посла обуке, основ за утврђивање минималне цене обуке.

Тако ја мислим.

Рашета.

Citat: vdsn  Februar 04, 2011, 07:43:38 posle podne
Mi smo tačno to slobodna profesija koju kada ograničavaju smatraju pedagoškom radnicima, a kada plaćaju nekom srednjom stručnom spremom, čak ni nastavnicima praktične nastave osim ako nemas sreće da si zaposlen direktno u prosveti.

A ti za 150-200 dinara treba da preneses znanje, vežbaš sa kandidatom to isto u okviru nemogućeg plana i programa, i preneses mu iskustvo sve u okviru časa, koji ti je formulisao neko ko nije nikada radio ovaj posao. A onda ti vlasnik plati  tu platu, kad kandidat padne par puta plus par puta, jer nema interes da kandidat položi sto pre jer to mu niko netraži, kao ni kvalitet obuke, pa bože moj imamo troškove.
 
Ma mi instruktori smo javno dobro ljudi !
koje se koristi kao i svako drugo BESPLATNO a nema sluha,niti znanja koje može da promeni situaciju, jer su teze potpuno zamenjene, netreba platiti vlasnike nego instruktore a vlasnici i onako uzimaju koliko hoće  !
Hvala   
Ovo ovo je velika glupost jer SVAKI vlasnik autoškole,ako mu je imalo stalo do sebe, ima želju da kandidat položi iz prve.

koliki su režijski troškovi jednog domaćinstva mesečno? saberite koliko ste platili za prošli mesec struju,vodu,grejanje,komunalije,telefon fixni,mobilni,TV pretplatu,kablovsku,internet,... videćete da je ta cifra blizu,ako ne i ista kao i cena polaganja vozačkog ispita.. znači,kandidat dolazi u auto školu znajući da će ga polaganje koštati koliko i troškovi domaćinstva za jedan,eventualno dva meseca.. zašto se onda čudimo državi što nas podcenjuje kad smo podcenili sami sebe?

Mi smo tačno to slobodna profesija koju kada ograničavaju smatraju pedagoškom radnicima, a kada plaćaju nekom srednjom stručnom spremom, čak ni nastavnicima praktične nastave osim ako nemas sreće da si zaposlen direktno u prosveti.

A ti za 150-200 dinara treba da preneses znanje, vežbaš sa kandidatom to isto u okviru nemogućeg plana i programa, i preneses mu iskustvo sve u okviru časa, koji ti je formulisao neko ko nije nikada radio ovaj posao. A onda ti vlasnik plati  tu platu, kad kandidat padne par puta plus par puta, jer nema interes da kandidat položi sto pre jer to mu niko netraži, kao ni kvalitet obuke, pa bože moj imamo troškove.
 
Ma mi instruktori smo javno dobro ljudi !
koje se koristi kao i svako drugo BESPLATNO a nema sluha,niti znanja koje može da promeni situaciju, jer su teze potpuno zamenjene, netreba platiti vlasnike nego instruktore a vlasnici i onako uzimaju koliko hoće  !
Hvala   

Ovo ovo je velika glupost jer SVAKI vlasnik autoškole,ako mu je imalo stalo do sebe, ima želju da kandidat položi iz prve.

 ma jok   možda u nekom manjem mestu, ali nije ni bitno, cena rada je bitna,
i bitnije je za državu da zaštiti i plati instruktore koji su direktni faktori obuke, a ne da oni grcaju izmedju male cene rada i recimo 200 časova i ko zna i kakvih stresova i situacija (da ih sve nabrojimo)

 a auto skole neka same odredjuju cenu kao i do sada ali za svoj rad bez mogućnosti do odredjuju cenu rada instruktora i tako direktno utiču na kvalitet obuke , tako se mogu promeniti stvari, pa se borite da budete konkurentni i korektni a ne kao TRGOVCI, zovemo se ŠKOLA! ako sam dobro primetio a ponašamo se ko trgovačka struka!

da,ovo je dobro.no u danasnje vreme ,svedoci smo da i visoko skolstvo i cene njihovih usluga su na nivou trgovine..,na zalost.
ali u pravu si,kad bi rad instruktora bio zakonom opdredjen,ali i smanjen broj casova ,cena obuke bi se digla iz prasine.

Kako pod izgovorom malih plata?!
Ne, već zbog realno malih plata.
Neka se zakonom uvede najmanja cena rada po času za instruktora, a ko hoće boljeg instruktora, neka plati više.

Niko se nije izborio od instruktora da radi više od 6 časova ,već su se izborile auto skole jer im je to u interesu,  a to je Petar već pomenuo.
Sta je tu sad po zakonu a sta po dogovoru ja neznam, a voleo bih da znam!

Mnogo je problema ljudi hajde da ih rešavamo ali znate kako, ne da komšiji crkne krava!
Tj ne da auto skole vode politiku bez instruktora (kojih ima raznih, kao i skola)
A i to je prosta logika jer će ti komšija upasti kroz prozor kad mu crkne ta jadna krava da ti otme hleb jer nema, a ti si mu pomogao da nema!

instruktori ujedinimo se, nas nece niko zastupati i stititi nase interese bolje od nas"drzava"vodi svoju brigu,vlasnici autoskola isto,"mup"isto.svi oni su organizovni i imaju subjektivitet u procesu obuke i sprovodjenja vozackih ispita,a mi smo kolateralci (marginalci) i to cini mi se dobrovoljno.sva ova jadikovanja i kukanjava po forumu nece nam pomoci niti podici plate, resenje je jednostavno i samo se namece moramo da se organizujmo sindikalno,ili to mozda ocekujete da nas "drzava","mup" i "autoskole" organizuju,pa nisu oni ti koji potpisuju karton o zavrsenoj obuci i osposobljenosti kandidata za izlazak na ispit hteli oni to ili ne bez instruktora nema obuke kandidata za vozace pa ni vozackih ispita.ko razume shvatice da onaj koji nesto zaista HOCE uvek nadje NACIN a onaj koji NECE uvek nadje RAZLOG. pa postovane kolege NACIN ILI RAZLOG PITANJE JE SADA.


Možemo da kalkulišemo sta god hoćes, džaba ako narod nema para, ali si u pravu, svima koji se bave pedagoškim radom a tu spadamo i Mi, se ostavlja i računa vreme čak i za pripremu časa, a kod nas 200 din čas ako se vozi ako nevožis 0 din , zato samo štancaj časove a sta su beše pravila i metodika štaće nam pa to se neplaća još da ponavljamo gradivo besplatno, posle mehaničara, održavanja,noćnog rada,i drugih aktivnosti koje se neplaćaju,  trebaće da se plate i seminari licence...
Nadam se da ste razumeli, samo pametnije je   al ipak ..


I na kraju svega navedenog, preuzetog sa prethodnog foruma pitam ja Vas drage kolege, da li su tu i instruktori ucestvovali u donosenju tih cena, ili su sami vlasnici pritisnuti nevoljom, to jest manjkom ucenika smanjili cene, pa ce da voze realno po 10ak casova?

Negde napisah da smo su se jedne godine nasli direktori skola u okrugu potpisali sporayum o najnizoj ceni za obuke po casu, kada za dva dana sami poceli da spustaju dogovorene cene. Kao trgovci, ne ide radnja oni spustaju cene. (Mada sada ovi trgovci drugacije rade, ne ide radnja, ali ipak dizu cene, a zalihe im se gomilaju). Nazalost mi nemamo zaliha, to jest ucenika.

sa postovanjem drage kolege...

32
Obuka vozača / Plata instruktora voznje
« poslato: April 24, 2013, 10:55:43 posle podne »
Halo pa vi ljudi ste zaboravili glavne aktere u celoj prici glavnu radnu snagu INSTRUKTORE VOZNJE samo pricate o nekim corbicama, seminarima,sastancima, uplatama, kaznama, ispitima atestima a niko ne spominje plate instruktora i da li ih i dobijaju uopste Nestali su kandidati a Nestace i instruktori sa scene pa skime cete raditi i ko ce vam raditi u auto skolama da niste malo skrenuli sa puta pa sta je srz i sustina svega ovoga ajde da sastancimo malo o PLATAMA Instruktora da izvrsimo malo kalkulacije i na tu temu a ne samo na svoje guzice da se misli.CEO SISTEM JE TRUO............

33
Obuka vozača / Odg: SEMINAR NOVI SAD
« poslato: April 09, 2013, 11:05:46 posle podne »
Da li kolega Boss mora da bude 3 instruktora u auto skoli minimum zaposlena ili ce moci i dalje da bude 1 kao pre??

34
Obuka vozača / Odg: SEMINAR NOVI SAD
« poslato: April 07, 2013, 11:36:03 posle podne »
E to su te vetrenjace jel vidite mozemo mi da dubimo na glavi kad oni nece da saradjuju njihova je zadnja i toga se oni nece odreci imaju svoje principe kratko receno nagrebusili smo :-\

35
Obuka vozača / Odg: SEMINAR NOVI SAD
« poslato: April 07, 2013, 01:26:15 posle podne »
E kasno sad dolaze prave Teme na seminarima jos malo pa nece biti nikoga na seminarima upravo da je i dzabe sve i gratis ljudi su istroseni izmuceni i izmanipulirani i nema niko volju za borbu protiv vetrenjaca gubi se nada i poverenje nazalost dosta njih tako i kazu, treba preci na dela price i diskusije je bilo dosta jos je ostalo 3,4 meseca i KRAJ..

37
Obuka vozača / Stiglo NOVO UPUTSTVO
« poslato: April 05, 2013, 03:29:19 posle podne »
Stiglo je Novo uputstvo da vise koje su AUTO SKOLE u sklopu jos jedne DELATNOSTI ne mogu da rade vise to znaci Ako Vlasnik se bavi sa jos niz delatnosti kao sto su Tehnicki pregled, osiguranje,praonica servis bilo cega silosi NEGO auto skola mora da bude ZASEBNA firma bez drugih delatnosti vezano za nju ZNACI samo AUTO skola i nista vise a ko hoce da se bavi drugim delatnostima nek otvara posebno firmu Ja mislim da je to korektno i u redu i vrlo PROFESIONALNO tako reci da se izbaci SVASTARENJE.......

38
Obuka vozača / Odg: SEMINAR U NIŠU
« poslato: Mart 31, 2013, 10:40:44 posle podne »
Pa da tako sam i mislio da je interes zajednice da vrsi promociju svojih proizvoda i materijala diskova i novih paketa pa i paprikasa i to da debelo naplate postaje jako providno nazalost  :o :o

39
Obuka vozača / Odg: SEMINAR U NIŠU
« poslato: Mart 31, 2013, 06:14:26 posle podne »
Znaci kolega VOZAC sve pada u vodu PARE su vam uzeli za Seminar podrske nema, strajka nema,interesa da se ostane jedan instruktor nema,opet se forsira sto samo nekolicini pase evo su PREDAVACI svi spremni zapete kao puske samo sto 6 meseci nema kandidata pa drze predavanja instruktorima,manite se seminara i to malo PARA ce vam uzeti boljitka u ovoj strucu nece biti skoro ili se samo nadajte i nasedajte na razne CARSIJSKE PRICE......

40
Obuka vozača / Odg: Znakovi na poligonu i dopunske table
« poslato: Mart 29, 2013, 07:04:53 posle podne »
zabrana saobracaja osom za vozila auto skola i dopunska tabla na kojoj pise AS doo crveni signal

41
Obuka vozača / Odg: SEMINAR U NIŠU
« poslato: Mart 28, 2013, 05:44:39 posle podne »
Jel ide neko na seminar 30 marta u CACAK???

42
Obuka vozača / Odg: otpustanje instruktora
« poslato: Mart 28, 2013, 02:59:01 posle podne »
Veoma mi je interesantna pojava da neki od "Instruktora SAMOSTALACA" idu po autoškolama i "PRODAJU NJIHOVE kandidate!!!!

pojasni malo nije definisano bas

43
Obuka vozača / Odg: otpustanje instruktora
« poslato: Mart 27, 2013, 12:40:24 posle podne »
Ma bice izmene u pravilnicima pola od toga sto su naveli nece da bude sad su i oni uvideli da su gresku napravili i cene ce da se spuste da budu prihvatljive za nas narod samo polako nece ostati ovako..

44
Obuka vozača / Odg: otpustanje instruktora
« poslato: Mart 26, 2013, 06:06:35 posle podne »
Eto i kolega UVIZ je video da se skrece sa teme a vi pricate o  corbicama,raznim zivotinjkama a ovo su ozbiljne teme i problemi uozbiljite se ljudi!!!

45
Obuka vozača / Odg: otpustanje instruktora
« poslato: Mart 26, 2013, 05:55:17 posle podne »
ej jel to gospodin Petar pod drugim imenom se oglasava i daje upute ili ima zamenika posto ne stize na forum ipak je on najstrucniji u ovoj struci pa volimo i njegovo misljenje da cujemo??

Stranice: 1 2 [3] 4 5 ... 16