Zajednica auto škola Srbije

Zajednica Auto Škola Srbije => AutoskolaOnline.com => Pitanja za test => : rasetam August 28, 2013, 02:15:13 PM

: Pitanje 85. oblast 5 - osnove bezbednosti saobraćaja
: rasetam August 28, 2013, 02:15:13 PM
http://autoskolaonline.com/test/pitanjaedured.php?pitanje=85&oblast=5 (http://autoskolaonline.com/test/pitanjaedured.php?pitanje=85&oblast=5)

Моторно возило чија је највећа конструктивна брзина 50 km/h и које има три точка асиметрично распоређена у односу на средњу подужну раван возила и мотор са унутрашњим сагоревањем са погоном који није на бензин чија је радна запремина 45 cm3, је:

a) мотоцикл,
b) мопед,
c) тешки трицикл,
d) лаки трицикл.

Jel zna neko odgovor na ovo pitanje? I gde to piše u zakonu?
: Odg: Pitanje 85. oblast 5 - osnove bezbednosti saobraćaja
: MT August 28, 2013, 10:12:29 PM
sta je pisac hteo da kaze!? neko se igrao s recima,rekao bih mozgalica,sistem eliminacije:brzina=motocikl (do 45km/h -tricikl), tri asimetricna  tocka=motocikl, ovde je caka,sad ide ILI motor SUS kad je na benzin mora da ima vise od 50cm3,a ako nije na benzin,onda se i ne racuna kubikaža,....(do 45cm3 ali nije na benzin),....
: Odg: Pitanje 85. oblast 5 - osnove bezbednosti saobraćaja
: rasetam August 28, 2013, 11:37:29 PM
Upravo to i jeste problem, moraćemo za ovo pitanje da tražimo da se izbaci iz pitanja na MUP-ovom sajtu.
: Odg: Pitanje 85. oblast 5 - osnove bezbednosti saobraćaja
: igorski August 29, 2013, 09:54:00 PM
Mozda da se trazi odgovor u Clanu 6 Pravilnika o podeli motornih vozila.

1. Vrsta L - mopedi, motocikli, tricikli i četvorocikli

Član 6

Vrsta L1 - moped, jeste vozilo sa dva točka čija maksimalna konstruktivna brzina, bez obzira na način prenosa, ne prelazi 45 km/h, pri čemu radna zapremina, kada vozilo ima motor sa unutrašnjim sagorevanjem ne prelazi 50 cm3 ili čija najveća stalna nominalna snaga ne prelazi 4 kW za elektromotore.

Vrsta L2 - laki tricikl, jeste vozilo sa tri točka sa bilo kakvim rasporedom točkova čija maksimalna konstruktivna brzina, bez obzira na način prenosa, ne prelazi 45 km/h, pri čemu radna zapremina, kada vozilo ima motor sa unutrašnjim sagorevanjem ne prelazi 50 cm3 ili čija najveća stalna nominalna snaga ne prelazi 4 kW za elektromotore.
 
Vrsta L3 - motocikl, jeste vozilo sa dva točka čija maksimalna konstruktivna brzina bez obzira na način prenosa prelazi 45 km/h ili sa motorom čija zapremina cilindara u slučaju da se radi o motoru sa unutrašnjim sagorevanjem prelazi 50 cm3 ili čija najveća stalna nominalna snaga prelazi 4 kW za elektromotore.

Vrsta L4 - motocikl sa bočnim sedištem, jeste vozilo sa tri točka asimetrično raspoređena u odnosu na uzdužnu srednju ravan čija maksimalna konstruktivna brzina bez obzira na način prenosa prelazi 45 km/h ili radna zapremina u slučaju da se radi o motoru sa unutrašnjim sagorevanjem prelazi 50 cm3 ili čija najveća stalna nominalna snaga prelazi 4 kW za elektromotore.

Vrsta L5 - teški tricikl, jeste vozilo na tri točka simetrično raspoređena u odnosu na uzdužnu srednju ravan sa motorom čija maksimalna konstruktivna brzina bez obzira na način prenosa prelazi 45 km/h ili ako radna zapremina u slučaju da se radi o motoru sa unutrašnjim sagorevanjem prelazi 50 cm3 ili čija najveća stalna nominalna snaga prelazi 4 kW za elektromotore.

Vrsta L6 - laki četvorocikl, jeste motorno vozilo sa četiri točka: čija masa praznog vozila nije veća od 350 kg, što ne uključuje masu baterija, ako je reč o električnim vozilima; čija najveća konstruktivna brzina ne prelazi 45 km/h; koji imaju motor čija radna zapremina za motore sa unutrašnjim sagorevanjem (SUS motori) sa pogonom na benzin ne prelazi 50 cm3 i čija najveća neto snaga ne prelazi 4 kW za SUS motore sa drugom vrstom pogonskog goriva ili čija najveća stalna nominalna snaga ne prelazi 4 kW za elektromotore.

Vrsta L7 - teški četvorocikl, jeste motorno vozilo sa četiri točka: koji ne odgovara uslovima iz vrste L6; čija masa praznog vozila nije veća od 400 kg, odnosno 550 kg za vozila za prevoz tereta, što ne uključuje masu baterija ako je reč o električnim vozilima; čija najveća stalna nominalna snaga motora ne prelazi 15 kW.



: Odg: Pitanje 85. oblast 5 - osnove bezbednosti saobraćaja
: rasetam August 30, 2013, 12:45:10 PM
Koji je onda odgovor po tome, laki četvorocikli?
: Odg: Pitanje 85. oblast 5 - osnove bezbednosti saobraćaja
: igorski August 30, 2013, 01:29:45 PM
Moze biti samo motocikl... Jer sve ove mozes na neki nacin da eliminises po karakteristikama iz pitanja

: Odg: Pitanje 85. oblast 5 - osnove bezbednosti saobraćaja
: MT August 31, 2013, 10:12:01 AM
није на бензин чија је радна запремина 45 cm3, је:,...sta je s ovim?

: Odg: Pitanje 85. oblast 5 - osnove bezbednosti saobraćaja
: rasetam August 31, 2013, 11:14:36 AM
i nije motocikl pošto ima 3 točka.
: Odg: Pitanje 85. oblast 5 - osnove bezbednosti saobraćaja
: igorski August 31, 2013, 11:33:11 AM
i nije motocikl pošto ima 3 točka.

Clan 7, tacka 36 Zakona:

36) мотоцикл је моторно возило са два точка или са три точка асиметрично распоређена у
односу на средњу подужну раван возила
(мотоцикл са бочним седиштем), чија највећа конструктивна
брзина, без обзира на начин преноса, прелази 45 km/h, или са мотором чија радна запремина мотора
када возило има мотор са унутрашњим сагоревањем прелази 50
cm3, или са мотором чија највећа трајна номинална снага прелази 4 kW када возило има
електрични погон,
: Odg: Pitanje 85. oblast 5 - osnove bezbednosti saobraćaja
: igorski August 31, 2013, 11:47:22 AM
Pitanje 85 - Osnove bezbednosti

Моторно возило чија је највећа конструктивна брзина 50 km/h и које има три точка асиметрично распоређена у односу на средњу подужну раван возила и мотор са унутрашњим сагоревањем са погоном који није на бензин чија је радна запремина 45 cm3, је:

a) мотоцикл,
b) мопед,
c) тешки трицикл,
d) лаки трицикл.
--------------------------------------------------

Ajmo ovako, tako je najlakse:

36) мотоцикл је моторно возило са два точка или са три точка асиметрично распоређена у
односу на средњу подужну раван возила
(мотоцикл са бочним седиштем), чија највећа конструктивна
брзина, без обзира на начин преноса, прелази 45 km/h, или са мотором чија радна запремина мотора
када возило има мотор са унутрашњим сагоревањем прелази 50 cm3, или са мотором чија највећа трајна номинална снага прелази 4 kW када возило има електрични погон,

34) мопед је моторно возило са два точка чија највећа конструктивна брзина, без обзира на
начин преноса, не прелази 45 km/h, при чему радна запремина мотора, када возило има мотор са
унутрашњим сагоревањем не прелази 50 cm3, или са мотором чија највећа трајна
номинална снага не прелази 4 kW када возило има електрични погон,

37) тешки трицикл је моторно возило са три точка, симетрично распоређених у односу на
средњу подужну раван возила, чија највећа конструктивна брзина, без обзира на начин
преноса, прелази 45 km/h, или са мотором чија радна запремина мотора када возило има
мотор са унутрашњим сагоревањем са погоном на бензин прелази 50 cm3, или чија највећа
ефективна снага мотора прелази 4 kW када возило има мотор са унутрашњим сагоревањем
са другом врстом погонског горива или чија највећа трајна номинална снага мотора прелази 4
kW када возило има електрични погон,

35) лаки трицикл је моторно возило са три точка чија највећа конструктивна брзина, без
обзира на начин преноса, не прелази 45 km/h, при чему радна запремина мотора, када возило има мотор
са унутрашњим сагоревањем са погоном на бензин, не прелази 50 cm3, или чија највећа ефективна снага
мотора не прелази 4 kW када возило има мотор са унутрашњим
сагоревањем са другом врстом погонског горива или чија највећа трајна номинална снага
мотора не прелази 4 kW када возило има електрични погон,
: Odg: Pitanje 85. oblast 5 - osnove bezbednosti saobraćaja
: rasetam August 31, 2013, 01:23:17 PM
da, tako je lakše, znači motocikl sa bočnim sedištem :)
: Odg: Pitanje 85. oblast 5 - osnove bezbednosti saobraćaja
: mudrinic September 01, 2013, 02:02:39 AM
To je lako-Laki tricikl
: Odg: Pitanje 85. oblast 5 - osnove bezbednosti saobraćaja
: rasetam September 01, 2013, 08:45:07 PM
To je lako-Laki tricikl

Brzina mu ne odgovara.
: Odg: Pitanje 85. oblast 5 - osnove bezbednosti saobraćaja
: mudrinic September 01, 2013, 10:41:23 PM
Pa nek ide malo sporije,sobzirom da ima pogon na diyel agregat ili možda metan,tećni gas itd ,sve opasne materije a oni moraju da idu sporije od opšteg ogranićenja i to je taman 45 km/ćas
: Odg: Pitanje 85. oblast 5 - osnove bezbednosti saobraćaja
: mija March 11, 2014, 11:02:14 AM
Моторно возило чија је највећа конструктивна брзина
40 km/h и које има два точка и мотор са унутрашњим
сагоревањем са погоном који није на бензин, чија је радна
запремина 45 cm3, а највећа ефективна снага 5 kW, је:
а) мотоцикл,
б) мопед,
в) бицикл,
г) лаки трицикл.

КАКО БРЕ НИЈЕ НА БЕНЗИН ПА ПО ДЕФИНИЦИЈИ ИЛ ЈЕ НА БЕНЗИН ИЛ ЈЕ ЕЛЕКТРО НЕМА НИЈЕ НА БЕНЗИН!!!!

Моторно возило, које има мотор са унутрашњим
сагоревањем са погоном који није на бензин, је мопед
ако истовремено испуњава следеће услове:
(Заокружити три тачна одговора)
а) његова највећа конструктивна брзина, без
обзира на начин преноса, не прелази 45 km/h,
б) његова највећа трајна номинална снага не
прелази 4 kW,
в) има најмање два точка,
г) има два точка,
д) радна запремина његовог мотора не прелази
50 cm3,
е) радна запремина његовог мотора не прелази
125 cm3.

И ОПЕТ НИЈЕ НА БЕНЗИН!!!
aj nek mi neko strucno objasni ove nedoumice? unapred zahvalan
: Odg: Pitanje 85. oblast 5 - osnove bezbednosti saobraćaja
: vidakovicbogdan March 12, 2014, 11:08:15 PM
Ево колега да покушам да Вам образложим из мог угла!!!
У питању је речено да има мотор са унутрашњим сагоревањем па је тада за дефиницију мопеда битна запремина мотора до 50цм,да има два точка и да не може брже од 45км/ч.
Ако је у питању речено да има мотор на електро погон тада је битна трајна номинална снага до 4KW,da има два точка и да не може брже од 45 км/ч.
Значи за решавање ових одговора је битно да ли је мотор са унутрашњим сагоревањем или на електро погон.
поздрав Богдан Видаковић