1
Obuka vozača / Odg: I sta dalje...?
« poslato: Maj 06, 2015, 01:10:59 posle podne »
Колеге замолио бих Петра Рашету да Записник са састанка који смо добили од МУП-а постави на сајт привредне коморе да могу видети сви чланови коморе шта је договорено,а не оно што воле да чују.
Договорено је:
1.Полигон неће бити обавеза ауто школа и радиће се на досадашњи начин све док локална самоуправа не изгради прави полигон.
У вези са тим ће се извршити и измене Правилника.
2.Видео надзор ће бити само на теоретском испиту и снимаћесе и чувати годину дана.
3.Тахограф неће бити потребан.
4.Испитивач из ауто школе ће моћи испитивати своје кандидате.
5.Договорено је да се крене у тест фазу ИСО система и за који је потребан само један рачунар а остале рачунаре за полагање теоретског испита после тест фазе.(рачунар за одређивање испитног задатка практичног испита се брише)
6.Да се на следећим састанцима дефинише дозвољени проценат не присуствовања часовима
теоријске обуке.
7.Одговорност за спровођење мера саобраћајног образовања и васпитања у циљу стицања знања, вештина и навика неопходних
за безбедно учешће у саобраћају,унапређивања и учвршћивања позитивних ставова имају правна лица која врше оспособљавање кандидата за возаче, као и репрезентативне асоцијације ових правних лица за саобраћајно васпитање и образовање учесника у саобраћају и оспособљавање кандидата за возаче.
8.За време обављања практичне обуке у возилу могу се налазити инструктор вожње који обучава кандидата, други инструктори вожње из правног лица, кандидат за возача и лица која врше надзор.
9.Да јавна предузећа немогу вршити оспособљавање кандидата за возаче.
10.Да де универзитетском професору из области безбедности друмског саобраћаја неможе издати лиценца за предавача теореске наставе.
Договорено је:
1.Полигон неће бити обавеза ауто школа и радиће се на досадашњи начин све док локална самоуправа не изгради прави полигон.
У вези са тим ће се извршити и измене Правилника.
2.Видео надзор ће бити само на теоретском испиту и снимаћесе и чувати годину дана.
3.Тахограф неће бити потребан.
4.Испитивач из ауто школе ће моћи испитивати своје кандидате.
5.Договорено је да се крене у тест фазу ИСО система и за који је потребан само један рачунар а остале рачунаре за полагање теоретског испита после тест фазе.(рачунар за одређивање испитног задатка практичног испита се брише)
6.Да се на следећим састанцима дефинише дозвољени проценат не присуствовања часовима
теоријске обуке.
7.Одговорност за спровођење мера саобраћајног образовања и васпитања у циљу стицања знања, вештина и навика неопходних
за безбедно учешће у саобраћају,унапређивања и учвршћивања позитивних ставова имају правна лица која врше оспособљавање кандидата за возаче, као и репрезентативне асоцијације ових правних лица за саобраћајно васпитање и образовање учесника у саобраћају и оспособљавање кандидата за возаче.
8.За време обављања практичне обуке у возилу могу се налазити инструктор вожње који обучава кандидата, други инструктори вожње из правног лица, кандидат за возача и лица која врше надзор.
9.Да јавна предузећа немогу вршити оспособљавање кандидата за возаче.
10.Да де универзитетском професору из области безбедности друмског саобраћаја неможе издати лиценца за предавача теореске наставе.
