Prikaži poruke

Ovaj odeljak vam dozvoljava da vidite sve poruke ovog člana. Imajte na umu da možete da vidite samo poruke iz onih oblasti kojima imate pristup.


Poruke - MT

Stranice: [1] 2 3 ... 11
1
Kutak za sporni trenutak / Odg: Jedina škola bez dozvole za rad.
« poslato: Decembar 19, 2013, 10:19:13 pre podne »
 :) :),ma vazno je ko je prvi,i jedini,....kao kod devojke,.. :)

2
Obuka vozača / Odg: Inicijativa za štrajk
« poslato: Novembar 29, 2013, 05:07:52 posle podne »
U kolo se hvataj,u noge se uzdaj.
Strašno jeste, ali mora se napred.
,a kolena klecaju li klecaju... :) :)

3
Obuka vozača / Odg: Inicijativa za štrajk
« poslato: Novembar 28, 2013, 09:35:34 posle podne »
  :( :(Sve vec odavno jasno,sistem je odavno truo,i igra lopova i zandara nikad nece prestati,dobri momci samo u filmovima pobedjuju,..doslo je nazalost vreme da budala progovori,pamet ucuti,a fukara obogati....kako su neki ljudi bili vidoviti...
Opet je drustvo jos jednom napravilo negativnu selekciju i u ovom slucaju..

4
Obuka vozača / Odg: Sta ce uraditi nase kolege danas?
« poslato: Novembar 12, 2013, 06:38:17 posle podne »

5
Obuka vozača / Odg: Sta ce uraditi nase kolege danas?
« poslato: Novembar 12, 2013, 04:30:19 posle podne »
Sve ce se prolongirati samo taksa morati da se plati,ucinice,vozni park...Prolongirace se video nadzor,poligoni,zujalice i tako neke gluposti.
A mi cemo morati da protestvujemo.

Imate neku informaciju,?...

6
Obuka vozača / Odg: PRAVILNIK DA GA STRUKA PIŠE , A SVI RAZUMEJU
« poslato: Novembar 03, 2013, 09:06:26 pre podne »
Znate  sta,meni je dosta više priča o ovim drugima,dokle više da ispaštamo zbog njih,neću da se pomirim s tim da većina treba da se prilagođava toj manjini,na kraju krajeva da smo svi "sabili redove" i zauzeli pravilan stav ne verujem da bi ti drugi i mogli da nešto značajno da urade, ali šta je tu je,...onaj ko kontroliše treba da se pozabavi tim pitanjem,a ne mi,ja sam se već našao u toj situaciji koju ste u naveli u  poslednjoj konstataciji,uložio sam u sve ali naravno nemam dovoljno m2,i stvarno šta je sledeće!?.
Zašto se onaj ko kontroliše nije našao mehanizam da se bori protiv istih,..nego je izgleda na snazi princip "svi ste vi isti",E PA NISMO I NEĆEMO BITI,...svako ima svoje ime i prezime,...

7
Obuka vozača / Odg: PRAVILNIK DA GA STRUKA PIŠE , A SVI RAZUMEJU
« poslato: Novembar 02, 2013, 06:40:38 pre podne »
Nisam za to da se najavljuje teorijska obuka,ja hocu da organizujem svoje vreme,i slobodu odlucivanja na koji nacin da sprovodim tu obuku,a ne da razmisljam zakazao sam  u neko vreme koje mozda kandidatu ne odgovara i onda ko "luda nasta" sedim i cekam da mozda neko ne dodje u nadzor,.. sa ostalim se slazem,...,pozdravljam inicijativu,i evo prilike da se svi izjasnite i glasate za opcije.... :) :),..

8
Obuka vozača / Odg: Nova tema
« poslato: Oktobar 30, 2013, 09:48:03 posle podne »
 :) :) :),samo veselo,...hop,hop,..ko da kuca gori,...davno se nisam nasmejao slatko ko tebi spasicu,..

9
Obuka vozača / Odg: IZMENE IZMENA- PITANJA(verovatno za Rašetu)ili,ako neko zna...
« poslato: Oktobar 13, 2013, 07:25:31 pre podne »
 :) :) :)

10
Predavači / Odg: Polaganje za predavača teorijske obuke
« poslato: Septembar 16, 2013, 12:16:20 pre podne »
Есеј у Новом Саду је био сигурносни системи заштите,сигурносни појасеви,заштитна кацига,дечије седиште,..функција,позитивни и негативни утицаји,казнене одредбе,итд.
смернице су као и у прошлим испитима,утицај,значај итд било их је 9.
 Stariji vozači imaju veće vozačko iskustvo, nemaju sklonost ka ulaženju u rizične situacije i izuzetno dobro poznaju sve rizike koji se javljaju u saobraćaju
,u okviru TIR na dopunjavanje navesti korake u algoritmu vršenja radnji, i navesti 6 radnji u saobraćaju,
3 ključna elementa defanzivne vožnje-ZABRANJENO-NIKAD OBAVEZNO-UVEK PONEKAD NO ONO ŠTO JE DOZVOLJENO 6. Prema Hajdukoviću recidiviste karkteriše: izraženija sklonost asocijlnom ponašanju 7. Karakteristike starijih vozačia imaju veće vozačko iskustvo,nemaju sklonost ka ulaženju u rizične situacije i dobro poznaju sve rizike koji se javljaju u saobraćaju
1. broj poginulih u poslednjih pet godina-650-950
3. Deca su u srbiji u 2012. najvise stradala kao putnici u vozilu 4. u Srbiji se poginuo u saobracaju evidentira do 30 dana posle nezgode 5. Tačna definicija saobraćajne nezgode prema zakonu
7. Broj poginulih u saobracaju u Srbije bez kosova je smanjen oko 50 % u periodu 2001-2012

ово су отприлике нека питања,...

11
Pitanja za test / Odg: Pitanje 165. oblast 1 (pravila saobraćaja)
« poslato: Avgust 31, 2013, 06:16:48 posle podne »
ehhh,....
Возач не сме да врши полукружно окретање возила у тунелу, на мосту, вијадукту, подвожњаку, надвожњаку, као и у условима смањене видљивости, односно на месту где је недовољна прегледност, као и на делу пута који нема довољну ширину за полукружно окретање тог возила. :D :D :D,biraj

12
Pitanja za test / Odg: Pitanje 165. oblast 1 (pravila saobraćaja)
« poslato: Avgust 31, 2013, 10:32:45 pre podne »
moze i b i c,...

13
ZOBS i pravilnici / Odg: 40 časova teorije
« poslato: Avgust 31, 2013, 10:19:42 pre podne »
Mislim da moze,ovde se radi samo da li ce MUP to prihvatiti ili ne,...,jer on je odslusao sve sto je potrebno,a s druge strane u pitanju je i niza kategorija...

14
Pitanja za test / Odg: Pitanje 85. oblast 5 - osnove bezbednosti saobraćaja
« poslato: Avgust 31, 2013, 10:12:01 pre podne »
није на бензин чија је радна запремина 45 cm3, је:,...sta je s ovim?


15
Pitanja za test / Odg: Pitanje 85. oblast 5 - osnove bezbednosti saobraćaja
« poslato: Avgust 28, 2013, 10:12:29 posle podne »
sta je pisac hteo da kaze!? neko se igrao s recima,rekao bih mozgalica,sistem eliminacije:brzina=motocikl (do 45km/h -tricikl), tri asimetricna  tocka=motocikl, ovde je caka,sad ide ILI motor SUS kad je na benzin mora da ima vise od 50cm3,a ako nije na benzin,onda se i ne racuna kubikaža,....(do 45cm3 ali nije na benzin),....

Stranice: [1] 2 3 ... 11