Prikaži poruke

Ovaj odeljak vam dozvoljava da vidite sve poruke ovog člana. Imajte na umu da možete da vidite samo poruke iz onih oblasti kojima imate pristup.


Poruke - hajro

Stranice: [1]
1
Obuka vozača / Odg: Vreme je da se izadje na ulice.
« poslato: April 10, 2015, 07:22:11 posle podne »
Postovane kolege.
Evo da se i ja pridruzim bojkotu video nadzora.Kada bi bili jedinstveni niko to nebi trebalo da ugradi niti bi nam oni mogli zabraniti adi.Neka ga ugradjuje onaj ko želi da nas nadzoriše.Svaka čast Rašeti što se lavovski bori za naše interese.Predlažem mu da u  ime ZAŠS izda apel svim autoškolama da 25.04.bojkotuju video nadzor, čak i one škole koje su ga ugradile.Šta će se desiti ako predlog video nadzora ne prođe na Ustavnom sudu. Ko će platiti odštetu zatvorenim školama.U tom slučaju ZAŠS morala bi se pojaviti sa jedinstvenim odštetnim  zahtevom za sve "ugašene" auto škole.
Samo ako budeme jedinstveni i poštovali Rašetine predloge možemo uspeti u našim zahtevima.
Pozdrav svim i uspeh u potpuno opravdanim zahtevima.

2
Ispitivači i ispiti / Odg: Pitanja sa ispita - sve na jednom mestu
« poslato: Novembar 26, 2013, 09:56:56 pre podne »
Kolega Boća.Ti si u pravu.Priprema može samo da koristi.Problem je, samo ko može da izdrži ovolike nameta a auto škole ne rade.Vidio si kako je teško položiti ispit za ispitivača a rijetko koji će instruktor taj ispi položiti iz prvog puta.Nameću nam se velike obaveze koje će auto škole teško izdržati.Pozdrav svim forumašima.Uključimo se što više.

3
Ispitivači i ispiti / Odg: Pitanja sa ispita - sve na jednom mestu
« poslato: Novembar 25, 2013, 05:38:14 posle podne »
Ja sam položio za predavača i ispitivača kao i ti Boća.Bili smo na pripremnoj nastavi za predavača.Mislim da nam ništa nije pomogla.Radi se o materiji koju čitanjem treba usvojiti i za koju nisu potrebne nikakve predhodne instrukcije.Ne znam koja škola to može da finansira.Predavač(30000+15000+5000), instruktor(3x5000),ispitivač(15.000+5000)za slučaj da sve položite prvi put.A šta nas još očekuje:Svake godine ,najmanje 3 seminara za instruktore, 1 za predavača i 1 za ispitivača,plus putni troškovi, dnevnice i dr.
Njbolje je da ,svi koji smo polžili, na ovaj sajt "izbacimo" neka pitanja koja smo zapamtili jer se ponavljaju.To je bolje od bilo kave pripremne nastave.
Mi treba da se izborimo da , posle 5 godina možemo polagati za licencu bez ikakvih predhodnih priprema i obaveza.Ali to ne odgovara Agenciji jer na ovaj način obezbeđuku sigurnu egzistenciju.Nikoga ne interesuje da li mi to možemo da platimo.Ako ne smanje finansijske obaveze postavi će se pitanje ekonomske opravdanosti bavljenja ovom delatnošću.Srećno svima na budućim ispitima

4
Predavači / Odg: Polaganje za predavača teorijske obuke
« poslato: Avgust 22, 2013, 10:43:08 pre podne »
0d 28 kandidata polozilo 12.

5
Predavači / Odg: Polaganje za predavača teorijske obuke
« poslato: Avgust 04, 2013, 04:20:52 posle podne »
Dali je bilo pitanja iz oblasti radnog vremena vozača i upotrebe tahografa?Pozdrav svima.

6
Predavači / Odg: Polaganje za predavača teorijske obuke
« poslato: Jul 28, 2013, 10:51:21 pre podne »
Koleginice, dali je bilo pitanja iy oblasti statistike.

7
Predavači / Odg: Polaganje za predavača teorijske obuke
« poslato: Jul 21, 2013, 01:40:00 posle podne »
Protiv Agencije za bezbednost saobraćaja i ljudi koji u njoj rade, lično nemam ništa protiv.Naprotiv, smatram da može da odigra značajnu ulogu u prevenciji saobraćajnih nezgoda, ali ne na način kako se to do sada radi , jer se stiče utisak da im je najveći interes zarada, ito iz sledeih razloga:
1.Za pohvalu su napori Agencije na edukaciji kadrova bitnih za prevenciju saobraćajnih nezgoda.
Kolko mi je poznato.,Agencija je ,za prošlu godinu ,Vladi povratila 70.000.000 dinara neutrošenih sredstava a nama pripremu za polaganje naplaćuje 30.000 dinara po kandidatu, umesto da je ta sredstva iskoristila i organizovala besplatnu pripremu predavača i ispitivača,ili za neku minimalnu cenu, jer, u krajnjem slučaju, mi ćemo, pored ostalih  tu Agenciju i finansirati.
2.Uvođenje licenci za predavače je opravdano ali ne i obavezno prisustvo pripremnoj nastavi.Dovoljno je bilo da nam obezbde odgovarajuću literaturu , jer smatram da smo dovoljno "pismeni" da se, na osnovu te literature,možemo sami pripremiti za ispit.
3.Obavezno prisustvo raznim seminarima, radi sticanja uslova za polaganje za razne licence je nepotreno, jer mnogo košta.Agencija bi ovu obavezu mogla nadomestiti izdavanje odgovarajućih biltena i sl. kojima bi bili informisani o svim inovacijama iz ove oblasti i korisnim statističkim podacima koje bi  na našim predavanjima mogli koristiti.
Pored Agencije mogli bi se ,malo pozabaviti i ZAŠS-e.Šta je ona, do sada uradila da nam olakša egzistenciju i bitisanje u novim uslovima.Ona, pod hitno, mora da se izbori za ledeće:
1.Za godinu dana produži rok za ragistraciju po novim uslovima,
2.Eliminiše obavezu ugradnje tahografa u putničkim vozilima i naknadnih atesta za duple komande.
3.Eliminiše obavezu polaganje vožnje za "C" kategoriju na vozilu pod utovarom, jer će doći do masovnih havarija na sistemu transmisije vozila.
4.Eliminiše obavezu video nazora i polaganja na kompjuterima i sl.
Ako nešto ne uradi ostaće i bez postojećeg broja članova, umesto da ih permanentno povećava, jer novog učlanjenja neće biti bez obostranog interesa.Pozdrav forumašima i što veća i masovnija aktivnost

8
Predavači / Odg: Polaganje za predavača teorijske obuke
« poslato: Jul 18, 2013, 11:24:33 pre podne »
Kolege,kandidati za predavače!
Ovo je velika sramota i blam.Da od  27 kandidata položi samo 9 a radi se o intelektualcima sa fakultetskim diploma.
Ja postavljam pitanje:Dali je, u ovom slučaju u pitanju neznanje ilii interes Agencije da što više inkasira novca?Kakva je to logika ako padnete samo iz jedne oblasti da ponovo platite polaganje celog ispita u iznosu od 15.000 dinara.Kako Agencija misi da, do kraja godine obezbedi 800-1000 predavača da bi auto škole normalno funkcionisale.Da li je njima poznata činjenica da auto škole jedva egzistiraju jer novih kandidata nema a uslove za egzistenciju moraju održavati(najmanje 3 vozila i 3 instruktora)?U kojoj oni to državi žive.Ispit za vozača iznosi 3-4000 dinara(vozilo+komisija) a njihov ispi t iznosi 15.000 din ,plus licenca 5000 dinara + 30.000-obavezna nastava(na kojoj za taj iznos ne dobijete ni kafu).
Zbog čega se traži da napamet znamo neke statističke podatke.To je najveća glupost, kad iste ,iz odgovarajuće literature ,slobodno možemo koristiti na predavanju.Oni žele da od nas naprave bubalice koje će deklamovati ono što su oni ispisali a ne da stvaraju kreativnog predavača koji prati najnovije trendove iz ove oblasti i zna da koristi literaturu i motiviše kandidate na etičko ponašanje.
Imao bih još dosta primedbi , ali za sada ovoliko.Kolege, moramo se organizovati i ne što preduzeti da ne budemo"ovce za điđanje" a da ne dozvolimo da neko od nas pravi neznalice i podcenjuje naše diplome i dugogodišnje ispite.Tvrdim da toj istoj komisiji mogu postavi mnogo pitanja na koja neće zanati da odgovor.
Srdačan pozdrav i srećno!

9
Obuka vozača / Odg: crni dani za auto skole
« poslato: Mart 14, 2013, 10:17:04 pre podne »
Poštovane kolege,
Juče sam imao polaganje vožnje.Kod jednog kandidata našli su da je potvrda o uplati SUP-u kasnila za 1 dan u odnosu na datum kada je predat spisak kandidata.Pisali su mi prijavu za povredu čl.236,stav ZBS-a, po kojem je predviđena kazna od 100-800.000 dinara za pravno lice, kao da ispit nije sproveden na propisan način i ako je kandidat ,na ispitu imao svu potrebnu dokumentaciju(i uplatnicu za SUP)i ,čak položio ispit.Šta ima tu nepropisno.Ako ovako nastave možemo svi zatvoriti auto škole.
Treba svi da ustanemo i zahtevamo da auto škole budu pod ingerencijom Ministarstva prosvete a ne MUP-a, kao što je u bivšim državama SFRJ.
Prije neki dan mi je dolazi kolega koji ima auto školu u Bijelom Polju.Kaže,da za trinaest godina postojanja auto škole nikada nije imao kontrolu iz MUP-a.U komisiji za polaganje ispita nalaze se predstavnik auto škole, prosvete i MUP-a.Kod njih auto škole nesu u sistemu PDV-a jer se, što je normalno, smatraju
obrazovnom delatnošću.Naša ZAŠS-e mora iskoristiti predlog izmene ZBS-a da se nešto promeni u sistemu rada auto škola.Administaracija i kazne kao posledice će nas uništiti a suština će biti lošija nego pos tarom sistemu obuke.Pozdrav i neka nam je Bog u pomoći.

10
Obuka vozača / Odg: Pocinje licenciranje
« poslato: Januar 18, 2013, 01:29:22 posle podne »
Nikada nije kasno.Treba obavijestiti kabinet Dinkća jer se on hvali giljotinom propisa i taksi.
Sami smo krivi što nas niko ni za što ne pita, jer uvijek očekujemo da neko drugi riješi naše probleme.Moramo se sami nametnuti a to možemo samo preko ZAŠS ako rukovodstvo te asocijacije misli na interese zajednice a ne lične.Nije mi poznato da se neko iz Zajednice, oglasio i demantovao kritike Alvirovića, jer po njemu Auto škola je kriva i kada roditelj dozvoli pijanom maloletniku da upravlja vozilom.On ,navodno daje neke besplatne časove, a sve to debelo naplaćuje od DDOR-a.Auto škole održavaju obuku u svim vremenskim uslovima(kiša,snijeg,led) a po njemu naši kandidati nikada ne upotrebljavaju kočnicu i ne znaju izvršiti promjenu pravca kretanja, jer to, navodno mogu naučiti samo u NAVAK-u.Auto škole nisu krive zbog nekih ,ranijih sistemskih propusta, kao što su:direktno polaganje za "C" kategoriju,polaganje praktičnog dijela ispita prije položenog teorijskog dijela i sl.Šta rade ti doktori saobraćaja koji se nalaze u organima ZAŠS.Nama nije potreban neko koće se samo kriti iza diplome, nego ko će  i nešto korisno učiniti za nas.Imam utisak, da oni ulaskom u navedene organe samo povećavaju lični rejting.Da se druge djelatnosti kontrolišu kao Auto škole(najmanje tromjesečno a najmanja kazan 60.000 din.)druge bi nam "ptice pjevale"pa bi ,čak i saobraćajna kultura bila na većem nivou.Auto škole se,navodno bave nekom ovrstom obrazovanja a kad je u pitanju plaćanje PDV-a to ne važi.Moramo organizovano podići glas protiv cenovnika Agencije za bezbednost saobraćaja.Ko će to da im plati kad do kraja godine nećemo imati kandidata a moramo zaposliti, najmanje po dva instruktora koje ćemo plaćata i ako neće imati posla.
Imamo mnogo problema a ja sam samo neke spomenuo.SAša, nije vrijeme za svađu već za jedinstvo, pa smatra ni da me prozvani subjekti neće shavatiti kao kritizera već dobronamjernog inicijatora rješavanja problema.

11
Obuka vozača / Odg: Pocinje licenciranje
« poslato: Januar 17, 2013, 11:20:59 posle podne »
Dali su ovi iz Agencije normalni. Licenca za predavača košta 50.000 dinara, gde su troškovi za licence za instruktora i ispitivača.Ko će to sve da plati.Ako ima preko 2000 instruktora i najmanje 500 predavača i 500 ispitivača, koje pare će Agencija zgrnuti.Zamislite da izlazak komisije za prijem radionice za tahografe košta 110.000 dinara.Šta da rade sa tolikim novcima.Mi u auto školama smo stvarno "ovce za šišanje".Gde je ta ZAŠS da nas zaštiti od ovog harača.Za njih je, izgleda najvažnije prodati neke materijale i učlaniti što više članova.Ako imamo imalo pameti treba listom da ustanemo protiv ovog harača.Večeras slušam onog Alvirovića.Za sve su mu krive auto-škole a najbolje bi bilo da svi kandidati prođu kroz njegov čuveni NAVAK.A kako ga je stvorio Vučić bi trebao to da ispita.NAVAK bi trebalo da bude u vlasništvu Agencije a ne njegovomm pa bi nam i nameti bilo mnogo manji,
 

12
Obuka vozača / Odg: Bruka i sramota na seminaru u Nisu (10.septembar)
« poslato: Oktobar 19, 2012, 09:10:01 pre podne »
E moj Saša.Ti,izgleda još živiš u 18, vijeku, jer ti neka imena smetaju.Morao bi Musa Kesedžija ili Marko Kraljević da te udare buzdovanom u glavu da bi došao pameti.
Poštovani Petre!Ne želim bezpotrebne polemike preko sajta.Ali treba da znaš da si ti predsednik ZAŠS i njen legitimni predstavnik a time i "general".Ja, kao "običan" vojnik, bitku ne mogu dobiti, makar i poginuo u toj borbi.Još jedna stvar treba da ti je jasna:"Niko se u ZAŠS neće učlaniti ako nema nekog interesa.Ti profesori i drugi stručnjaci koje si anagažovao ne rade džabe.Zbog čega bi ja pravio programa ako ZAŠS ima takve stručnjake.Uostalom ništa ne radite besplatno.Sve se plaća.A Ti i svi mi treba da se duboko zamislimo, zbog čega ne možemo da platimo kotizaciju , ili ručak, već nosimo sendviče".
Moram priznati da si mnogo učinio za afirmaciju ZAŠS i u tome te podržavam.Tačna je i konstatacija da smo nezainteresovani a mnogi i zalutali u ovu branžu.
Nastavi i dalje da se boriš za naše interese ali ne moj da se ljutiš na dobronamjerne primjedbe.

13
Obuka vozača / Odg: Bruka i sramota na seminaru u Nisu (10.septembar)
« poslato: Septembar 22, 2012, 03:41:36 posle podne »
Postovani organizatori seminara,
Dobra je ideja da se svi predstavnici Auto skola upoznaju sa obavezama koje nas ocekuju.Smatram,da osim toga na seminarima treba da se cuje i UVAZAVA i nasa rijec.Organizatori su nam prezentirali samo ono sto i sami mozemo da procitamo.
Upustvo, koje smo dobili od MUPA nije nam  nam uruceno po sistemu "da primimo k znanju "nego i da damo primedbe i sugestije koje bi navodno bile uvazene.Na seminaru u Sirogojnu odmah,na pocetku nam je strogo skrenuta paznja, da ne mozemo davati nikakve primedbe, pa se postavlja pitanje:koja je svrha naseg dolaska?, jer direktive mozemo i sami prouciti.Slazem se sa kolegom koji tvrdi da smo totalno neorganizovani.Stice se utisak da predstavnici Zajednice Auto skola(ZAS) vise stite interese MUP-a nego interse svojih clanica.Ovi seminari su jedinstvena prilika da kazemo svoje misljenje o Pravilnicima, pa i o ZOBS- a ZAS da ih analiziria i u ime nas prezentira odgovarajucim organima, jer se navodno priprema izmena ZOBS-a.Nasa rec mora da se cuje i uvazava ili se u protivnom moramo organizovati ,pa ako treba zapretiti i strajkom ako imamo kompetentno rukovodstvo ZAS koje bi se stavilo na njegovo celo.Mnogi od nas, nisu ni svesni sta bi nas cekalo uvodjenjem tahografa.Nije problem u kontroli rada instruktora, vec u kontroli ispravnosti tahografa za sta je predvidjena minimalna kazna od 100.000 dinara.Postvaljam pitanje: iz kojih sredstava ce se finansirati mnogobrojni seminari predvidjeni za instruktore,predavace i ispitivace?Iz koji sredstava ce auto skole to moci platit kada celu iducu godinu nece imati posla?Izgleda da  je najvaznije da organizatori seminara naplate svoje usluge, kotizacije i stampane materijale.O kakvoj se to nauci radi, koju mi ni u XXI veku ne mozemo savladati samostalno.Kazu, da svaki predavac mora da prisustvuje seminaru u trajanju od 25 dana.Vama iz velikih gradova to je,mozda i prihvatljivo a sta cemo mi iz provincije koji bi morali platiti stan i druge troskove za vreme trajanja seminara.
Izgeleda, prema nekima, za sve nedace u saobracaju su krive Auto skole, pa nam se nista ne veruje, cak ni sluzbenicima policije koji nas kontrolisu, pa uvode nemoguce video nadzore(Sto to ne urade i predavacima prve pomoci).
Imao bih jos dosta sta da kazem ali za pocetak je i ovo mnogo.Kolege, prizovimo se pameti i organizujmo se ili cemo biti "pokusni kunici" , za koje zbog promasaja niko ne odgovara.U pamet se braco instruktori/predavaci/ispitivaci i vlasnici AS i ne dozvolimo da nam se namecu ,u praksi nemoguce stvari ,i da nas unapred oznacavaju kao "sumnjive elemente" koje je potrebno stalno drzati na uzdi(izvinite na izrazu), pa cak nam pretiti i krivicnim prijavama kao da smo mi krivi za haos nastao u obuci.

14
Obuka vozača / Odg: obuka vozača po novom pravilniku
« poslato: Januar 24, 2011, 05:00:41 posle podne »
Petre ako možeš odgovori mi na sledeće pitanje:
16.januara sam se upiasao za obuku za vozača "E" kategoeije.Imama 24.godine.Odvozio sam 4 časa kako je predviđeno trenutno važećim Pravilnikom.
Polaganje zakazano za ,npr.20 januar.Prema Uputstvu obuka je po "starom" a polaganje po "novom".Šta je u ovom slučaju novo  i na koji način će se polagati.Hvala!

15
Sudski problemi / Odg: Problemi u kontroli knjiga
« poslato: Oktobar 11, 2009, 10:45:00 pre podne »
Ova tema je veoma bitna jer su kazne ogromne i ugrožavaju rad auto škola.Tačno je da u ZOBS-u nigde nije definisano čuvanje taho uložaka i da se to regučiše Pravilnikom.....Ali se to sudiji ne može dokazati jer on smatra da je taho uložak sastavni deo putnog naloga a Zakon je regulisao vreme čuvanja putnog naloga, pa samim tim i taho uloška.
Interesuje me da li u drugim regionima inspeltori kontrolišu striktno sprovođenje odgovarajuće teme u praktičnoj obuci.

Stranice: [1]