Prikaži poruke

Ovaj odeljak vam dozvoljava da vidite sve poruke ovog člana. Imajte na umu da možete da vidite samo poruke iz onih oblasti kojima imate pristup.


Teme - mare

Stranice: [1]
1
Obuka vozača / Koliko ce u 2016-oj godini biti izmena pravilnika?
« poslato: Mart 10, 2016, 07:53:44 posle podne »
Ponovo izmene...
Izmene izmena pa u krug..
Предлог: у ставу 3. члана 8. Уместо „15“ ставити „30“.. Коментар: Зашто да их обавештавам ако кандидати не дођу?
Ово су предлози Ауто школа, а не друге стране.. Зашто је то предлог Ауто школа? Предлог Ауто школа треба да буде такав да предавач и иструктор буду потпуно самостални у свом раду.. Не треба стручни кадар Ауто школе у току часа да размишља о ИСО систему или о томе да ли је прошло 10 или 20 мин или да ли кандидату касни превоз и да ли ће стићи да започне час или о томе уколико се деси нека незгода на путу да ли ће обавестити МУП на време или ако изгуби личну карту да ли ће моћи да настави са радом и колико ће драгоценог времена и новца да изгуби..
Прикључите се фејсу и само погледајте свакодневне коментаре, проблема у раду Ауто школа је пуно.. Измене су неопходне... Можда у Србији мора на овај начин, можда за 10, 20 година уз стотину измена правилника доведемо у ред ову област... Помака има у предлозима, али треба истаћи да не треба основни циљ правилника да буде контрола Ауто школа већ оспособљеност кандидата да буду научени и безбедни возачи...

2
ZOBS i pravilnici / Mladi vozaci i ogranicenja
« poslato: Maj 26, 2015, 11:17:54 pre podne »
Posto prepisujemo Zakone i pravilnike i mi u Srbiji cemo za par meseci da odustajemo od istih i ponovo da ih menjamo kao i nase komsije..

http://autoklub.jutarnji.hr/krajem-svibnja-ukida-se-ogranicenje--mladi-ce-opet-voziti-aute-snaznije-od-110-ks-/1348518/

3
ZOBS i pravilnici / Javna rasprava o Nacrtu ZOBSa koji je pripremio MUP
« poslato: Januar 19, 2015, 04:14:18 posle podne »
Postovani,
koliko vidim na netu, u cetvrtak 22. januara, odrzace se javna rasprava u Novom Sadu povodom novog Nacrta Zakona o bezbednosti saobracaja gde ce prisustvovati predstavnici saobracajne policije.. Zanima me da li ce predstavnici Privredne komore ZASS da ucestvuju, jer trebalo bi da ucestvuju, a ako ucestvuju sta ce da pitaju na javnoj raspravi i da li su spremni za konkretne mere (mislim na strajk i slicno) ili ce kao ranjih godina da cekaju poslednji dan i da kazu ucinili smo sve sto smo mogli ali... Uvek ima ali...
Samo da zakljucim:
-snimace nas u ucionici dok predajemo nastavu maloletnim kandidatima od 16 godina jer nema ko da se pobuni (ovo mi najvise smeta jer ko su oni da prate teorijsku nastavu i da prate i kaznjavaju predavaca jer im se ne svidja ako je izasao na 5 min ili ako im se ne svidja kako predaje, uostalom ispit je tu da potvrdi da li je kandidat naucen ili ne),
-snimace nas tokom teorijskog ispita jer su ispitivaci nekompetentni,
-pratice nase vozilo koliko vidim 24 casa dnevno ili cemo poceti da prijavljujemo i prakticne casove dan ranije u SUP (diskutabilno je da li cu i u licne svrhe ponekad da koristim vozilo za obuku..).. i
-snimace nas i na prakticnom ispitu da se uvere da li je ispit dobro prosao.

Ovo je velika zajebancija ako ovo zazivi... Ako zazivi niko nam nece biti kriv.
Idemo u Evropu, ali ovo i u Evropi nema, oni znaju svoja prava pa nedaju da se ovakve stvari desavaju..
Pozdrav svima

4
Obuka vozača / Predlog mera za izmenu i dopunu pitanja na terijskom delu vozackog ispita
« poslato: Novembar 23, 2014, 01:14:18 pre podne »
Pitanja na testu uglavnom nisu teska, osim pojedinih pitanja koja na testu dolaze u manjem broju.. Treba pitanja promeniti, dobar deo izbaciti a ona koja su znacajna za bezbednost ubaciti na nacin da kandidati razumeju svrhu pitanja a ne nauciti napamet pitanja koja im verovatno vise nece zatrebati.. Pitanja u vezi tehnickih pregleda jos uvek nisu pocela da se primenjuju, a stoje u testovima, deo kaznenih mere je vec promenjeno ali u testovima nisu itd..
Seticemo se 2011. i 2012. godine, pitanja su bila stara 20 godina, a zakon o bezbednosti saobracaja dve, tri godine i nisu imala veze sa novim zakonom, sto je veoma los nacin da naucimo kandidate pravilima ponasanja..
Plan i program prakticne obuke je takav da je donekle prilagodljiv, tj. instruktor moze prilagoditi svoj cas kandidatima u zavisnosti od vise faktora sto i jeste dobro resenje, dok to nije slucaj sa teorijskom nastavom. Cas teorijske nastave za kandidate jeste programiran i predavac ne moze da predaje na svoj nacin vec onako kako je to neko drugi zamislio i mislim da to nije dobro.

6
Obuka vozača / Sta kada istekne godinu dana od zapocete prakt obuke
« poslato: Jul 14, 2014, 10:49:25 posle podne »
Kandidat upisao po novom za B kategoriju, odslusao casove, polozio testove, zapoceo obuku, ali nije je dovrsio, istice mu uskoro godinu dana od polozene teorije... Ima li on pravo da zavrsi obuku nakon sto mu istekne godinu dana od polozenog teorijskog ispita?
Mozda prekida sa obukom dok ne polozi testove ponovo, ili sve ispocetka?

7
Obuka vozača / Vreme je za OTPOR
« poslato: Novembar 22, 2013, 01:44:50 pre podne »
Gospodine Raseta,
podrsku imate i dobicete je... Dosta je bilo zavlacenja... Takodje, ono sto je vazno po mom misljenju da ne treba da se odustane da pravi  krivci za ovo odgovaraju, a ne da to bude neko zrtveno jagnje.. Vi bi trebalo to najbolje da znate ko je individualni krivac za ovo stanje, jer ne verujem u zavere...
Odgovornost koju su general i pojedinci imali oni su zloupotrebili i iz tog razloga neko mora da odgovara i treba insistirati na tome i kada prodje sve ovo...
Ono sto ste napisali zvuci iskreno... Obuka mora i treba da bude na visem nivou, ali nemoj me zavlaciti i traziti od mene nesto na sta nemas pravo, a sebi dajes to pravo.... Moramo da dokazemo da niko ne moze da se igra sa nama kako hoce..
Vreme je za OTPOR

8
Obuka vozača / Predlog MUPu i Ministarstvu prosvete
« poslato: Oktobar 24, 2013, 12:03:27 posle podne »
Predlog je uvesti snimanje ispita na Privatnim fakultetima, da ih malo dovedemo u red...
Sta kazete?

9
Obuka vozača / Novo saopstenje MUPa
« poslato: Oktobar 24, 2013, 11:59:10 pre podne »
Jeste li videli novo saopstenje MUPa?
Vreme je da Zajednica i ostali ko god to bio podigne veliku FRKU i kaze javnosti koji su svi nameti koji nam MUP namece, tj pametnjakovici iz MUPa... U redu je teorijska obuka, u redu su strozi uslovi polaganja, u redu su odredbe kojima se zahteva od auto skola da imaju stroyije uslove u pogledu strucnog kadra i slicno..
Nije u redu da me on snima sve vreme dok ja predajem i ispitujem.
Nije u redu da mu ja najavljujem unapred kad cu da predajem i od toga ne smem da ustupnem ni 10 minuta ako kandidat kasni.
Nije u redu da mi on belezi vreme rada i da ja od toga ne smem da odstupim ni koji minut vodeci racuna kad dodje u kontrolu da li ce imati milosti i kakv mu je bio danasnji dan bio...
Nije u redu..., da ne nabrajam jos..... 
Ljudi, zdrava konkurencija je nacin da se obuka dovede u red... Ako mu ja zakidam na casovima ili cemu vec, pa nek ide kod drugog, situacija je takva. Ako mau ja ne držim kvalitetnu obuku, neka ide kod drugoga. Ja cu zatvoriti auto skolu i bavicu se necim drugim.. I opstace samo najbolji...
MUP valjda kontrolise rad Auto skola, pa sta ce oni raditi ako im ja najavljujem svaki cas, i ako mi oni beleze svaki minut i snmaju svaki minut mog predavanja. Hocu bre da idem u WC kad mi se ne ide a ne da trpim, jer me neko iz MUPa posmatra..
To je moj ZAKLJUCAK
Ako Vi iz Zajednice strucnoj javnosti i obicnim gradjanima ne iznesete sve ovo i ne zatrazite odgovornost onih koji su sve ovo smislili bicete na njihovom nivou...
Ovo nije nacin da obuka bude na visokom nivou...

10
Obuka vozača / Duplikat uplatnice
« poslato: Mart 28, 2013, 11:04:40 pre podne »
U mojoj Auto skoli cuvamo kopije uplatnica godinu dana, danas mi rece inspektor da upustvo potire pravilnik i da ne treba da se cuvaju kopije uplatnica u auto skoli. Moze neko da potvrdi...

11
Obuka vozača / Konstatacija na izvestaj sa glavnog odbora zass
« poslato: Februar 19, 2013, 01:21:55 pre podne »
Dobro vece svima..

Pregledao sam prezentaciju gospodina Rasete i mogu da zakljucim da je ovo jedan ozbiljan sastanak bio gde su se dogodile vrlo dobre i korisne ideje za nastavak obrazovanja vozaca u Srbiji.
Dosadasnji utisak koji imam je da je MUP shvatio da su napravili puno propusta i da to treba iskoristiti..
Licno se zalazem za svaciju odgovornost u ovom pa i svakom drugom ozbiljnom poslu. To znaci da kaznjavanje od strane MUPa ne treba da se svede na gresku u slovima i brojkama vec na nesto drugo. Meni licno kada dodje kandidat, ne trudim se u istoj meti kao i ranije da ga naucim vec da ne pogresim oko neke brojke pa zbog toga da odgovaram i ja i moja firma...
Takodje, danas sam imao teoretski deo ispita i gospoda policajci dolaze kao prava gospoda, sve im se dostavlja na tacnu i ako oni nesto pogrese odgovarace pravno lice.  Primer je uplatnica koju kandadat deset dana ranije uplacuje gospodama iz MUPa a auto skola je duzna istu da sacuva godinu dana, ej godinu dana auto skola da cuva nesto sto nema veze sa njima..... Ovo pod hitno treba promeniti i treba jednostavno da to izgleda tako sto kandidat kada dodje na ispit direktno urucuje uplatnicu predstavniku mupa i u tom slucaju kandidat pristupa ispitu.
Potpuno podrzavam kao i moja auto skola formiranje privredne komore, jer u skorijoj buducnosti to ce puno znaciti u daljem usavrsavanju obuke u nasoj jos uvek nezreloj zemlji..
Nisam prisustvovao seminaru jer nisam imao jos zainteresovanih kolega, ali vidim da je bilo puno korisnih pitanja i informacija, pa se nadam da ce kolege podeliti sa nama jos odgovora sa glavnog odbora
Zamolio bih Vas da postavljene nedoumice u izvestaju sa glavnog odbora i objasnite, jer dobar deo tih pitanja i danas nije jasan vecini nas koji se bavimo ovim poslom.. Pitanja su sjajna ali probajte ih rastumaciti i nama..
Takodje, mislim da bi trebalo insistirati da predstavnici MUPa budu iskljucivi kontrolori, a nikako i predlagac i ucesnik i kontrolor......
I ne odustajati od sustinskih stvari za obuku vozaca, jer zakon ne treba biti  represivan vec preventivan....
Pozdrav

12
Obuka vozača / Prelazak preko zeleznicke pruge
« poslato: Oktobar 18, 2012, 09:56:12 pre podne »
Pozdrav svim posetiocima sajta...
Imam malu dilemu... Na vecini pruznih prelaza postoji znak STOP pre samih prelaza, samo sto su pojedini pruzni prelazi regulisani dodatnom svetlosnom saobracajnom signalizacijom, a neki nisu. Kada svetlosne signalizacije nema, sve je cisto, tj. mora da se vozilo zaustavi. U slucaju da je prisutna svetlosna signalizacija i vertikalni znak STOP, da li smo duzni da se zaustavimo pre rampe ili nismo?
Misljenja sam da bi ipak trebalo vozilo da se zaustavi jer svetlosni znak vozacima ne pokazuje svoju neispravnost.
Sa druge strane zakon kaze da ukoliko je prisutna svetlosna signalizacija, saobracajni znak se zanemaruje.
Da li treba stati ili ne?

13
Obuka vozača / Problem na vozackom ispitu u pogledu nepostojanja znaka stop
« poslato: Septembar 14, 2012, 12:40:48 pre podne »
На возачком испиту између осталог смо имали проблем да на раскрсници не постоји знак СТОП иако би морао да се налази на месту где је за то предвиђено, тј. наилазак бочног пута на пут са првенством пролаза. Знак је до пре годину дана постојао, међутим неодговорни путари никако да га поново поставе.
Пре зауставног места постоји пешачки прелаз и зауставна линија која и није уочљива због застарелог обележавања.
Поједини чланови комисије, припадници МУП-а, у току расправе на возачком испиту питају инструкторе да ли говоре кандидатима да морају да се зауставе на том месту иако знака више нема. Инструктор одговара потврдно и у неколико случаја се дешавало да је разлог да кандидат не прође возачки испит незаустављање на знак СТОП кога и нема али који би морао да постоји.
Спорно је једино да ли по закону кандидат не треба да добије возачку дозволу због овог "прекршаја" (незаустављање на знак СТОП).
PS. Знака и даље нема...

Поздрав свима...

Stranice: [1]