Prikaži poruke

Ovaj odeljak vam dozvoljava da vidite sve poruke ovog člana. Imajte na umu da možete da vidite samo poruke iz onih oblasti kojima imate pristup.


Teme - vladalle

Stranice: [1]
1
Obuka vozača / Dnevni fond casova posle 25.oktobra
« poslato: Septembar 13, 2012, 11:13:23 pre podne »
U novom zakonu stoji u clanu 227 da instruktor voznje moze imati maksimalno 8 casova u toku dana. Da li to znaci da ce posle 25.oktobra moci da se rade po 8 casova dnevno i sa starim djacima imajuci u vidu da te koji su zapoceli pre 25.okt posle toga dana prevodimo u nove knjige i kartone . To otvara vrata za jos 2 polaznika po instruktoru ako je zaista tako

2
Obuka vozača / Bodovanje na prakticnom delu ispita u gradu
« poslato: Januar 13, 2012, 04:22:08 posle podne »
       Evo jedne meni problematicne situacije koja se desila na ispitu , a evo i dalje nisam siguran da li smo postupili ispravno .
Ukljucivali smo se sa sporednog puta (imali smo i obrnuti trougao) na glavni put . Kandidat nije ustupio prvenstvo prolaza . Kada smo se ukljucili na glavni put , stotinak metara dalje , kandidatu je receno da skrecemo levo . Tom prilikom,u raskrsnici,nailazilo nam je vozilo u susret koje je islo pravo(takodje je bilo na glavnom putu kao i mi) , kandidat ponovo nije ispostovao vozilo sa prvenstvom prolaza posto smo mi skretali levo i to vozilo nam onda dolazilo s desne strane.

U zapisniku o prakticnom delu ispita izmedju ostalog postoje i stavke :
    - pravilno postupa po prvenstvu prolaza (od prilike tako pise) i
    - pravilno postupa na raskrsnici

Ja sam smatrao da je u ovoj situaciji u oba slucaja kandidat napravio istu gresku-"neustupanje prvenstva prolaza" te da shodno tome ona ne moze dva puta da mu bude uracunata tj. da mu se dva puta skidaju bodovi za istu gresku . Clan komisije iz Policij.uprave je insistirao na tome da su to dve razlicite greske ,odnosno da je jedna "neustupanje prvenstva prolaza" a druga "pravilno posupa na raskrsnici" .

Ova druga stavka iz zapisnika "pravilno postupa na raskrsnici" mene najvise asocira na to da se kandidat nije lepo prestrojio ...

Sta je u ovoj situaciji najispravnije i kako treba raditi u budece ?

3
Obuka vozača / PREDNJA ZAUSTAVNA LINIJA
« poslato: Januar 13, 2012, 03:59:52 posle podne »
S obzirom da s vremena na vreme dolazi do nekih prepirki sa pojedinim clanovima komisije iz Policijskih uprava na ispitu hteo bih da cujem misljenja kolega o sledecoj stvari.

Naime , u Pravilniku o nacinu polaganja vozackog ispita (ovom starom-vazecem) u clanu 19 pise:
    -     Na ispitu iz upravljanja motornim vozilom kategorije "B" , koji se polaze na uredjenom poligonu ili drugom prostoru odobrenom za tu svrhu izvode se sledece radnje :
        1. polazak vozilom sa mesta i odrzavanje pravca u voznji napred sa menjanjem I i II stepena prenosa,na jednoj saobracajnoj traci i zaustavljanje vozila na bezbedan nacin. 

I da ne nabrajam ostale tacke posto je problem ova . Iz prilozenog se vidi da u zakonu jasno pise "zaustavljanje vozila na bezbedan nacin"-odnosno nigde ne stoji koliko tacno (20cm , pola metra,itd.)   Dakle , logicno da ne treba da se pregazi zaustavna linija , ali , kolika je zaista daljina   na kojoj se moze zaustaviti vozilo a da to bude okarakterisano kao uspesno (koliko ranije moze da se zaustavi) ?

4
Obuka vozača / Kontrola teme rada
« poslato: Oktobar 20, 2011, 01:16:34 posle podne »
         S obzirom da se s vremena na vreme vrsi po gradu kontrola teme rada interesuje me da li je to slucaj u svim gradovima u Srbiji ?
Ovo pitam jer se tu javljaju mnoge protivrecnosti . Naime , "inspektori" Sup-a vrse kontrole po poligonu i po gradu i proveravaju koja je tema upisana . Ako je tema gradska a vas su zatekli na poligonu sledi prijava . Isto se dogadja i ako je tema poligonska a vi ste u gradu . Pitam cisto da znam , jer stariji instruktori kazu da to ranijih godina nikada niko nije gledao .
        Nelogicnosti su brojne ,navescu samo neke. Na primer , tema 2 radnja 21 je "voznja ulicama i raskrsnicama koje regulise ovlasceno lice" . Sta ako za vreme tog casa nijedan policajac ne regulise saobracaj? Onda je i to nepravilno .Ili tema 1 radnja 1 "voznja na poligonu u prvom stepenu prenosa" , sto znaci da kandidat onda ne bi smeo da vezba zadnju zaustavnu tj.voznju u rikverc. Ili postoji tema koja obuhvata prelazak preko zeleznicke pruge. Ispada da za vreme celog casa morate da prelazite non-stop preko tog prelaza. I da ne nabrajam dalje.
       Imajuci u vidu da postoje kandidati koji vrlo brzo savladaju poligon , a takodje i oni koji sporo savladjuju na primer garazu , pitao bih da li je moguce da se u toku obuke dodje na poligon recimo 3-4 puta kada je gradska voznja tema na recimo 10 minuta , cisto da ucenik obnovi poligonske radnje ?
     
 

Stranice: [1]