Prikaži poruke

Ovaj odeljak vam dozvoljava da vidite sve poruke ovog člana. Imajte na umu da možete da vidite samo poruke iz onih oblasti kojima imate pristup.


Poruke - LuckyL

Stranice: [1] 2
1
Obuka vozača / Odg: Ima li nade za struku?
« poslato: Decembar 27, 2017, 04:45:31 posle podne »
...
Zato nam i jeste tako, ukazuje to i na forumu gde vise nema nigde nikog.

Vala baš.
Može li neko da mi pokaže slobodno mesto u pesku da zabodem glavu ?

2
Obuka vozača / Odg: И шта даље колеге?
« poslato: April 08, 2016, 08:36:30 posle podne »
A šta mislite, da je u Beogradu bolje ?

Pa često zbog ISO sistema i ne može ispit da se održi u celosti, pa umesto 6, bude ispitano 3-4 kandidata. Koliko god ja lično obuku razvlačio, nema toliko termina za polaganje koliko ja mogu kandidata da izbacim i tako u nedogled.
 
Kandidati nam čekaju i po mesec dana u gradu u kojem bi trebalo da funkcioniše sve bez problema. a radim u omanjoj školi. Šta je sa velikim školama koji poseduju 6-7 i više automobila i mnogo više polaznika ?
Kako stvari stoje, ovi koji završe krajem aprila, na polaganje mogu da računaju krajem maja, a šta ako padnu ?

Davno smo mi završili svoju karijeru kao škole, samo što to ne uviđamo, a naši komentari po drugim temama su samo poslednji i beznačajni vapaji davljenika.

Maltretiranje ?

Pa naravno da jeste, ali gospodo, sami smo to prihvatili još 2010. zar ne ?


Zahvaljujem na pažnji

3
Obuka vozača / Odg: I sta dalje...?
« poslato: April 29, 2015, 07:51:23 posle podne »
Načelno su prihvatili neke zahteve, ali nastavak i dogovor  sledi posle praznika. Tako su bar javili mediji

4
Obuka vozača / Odg: PRAVILNIK DA GA STRUKA PIŠE , A SVI RAZUMEJU
« poslato: April 23, 2015, 11:21:56 pre podne »
Mizerna plata instruktora nije ništa novo. Ona je mizerna već godinama unazad i takva je kakva je u koliko zadovoljava elementarne potrebe i ako sam instruktor ima volju da pod datim uslovima radi.

Problem je u nečemu drugom, a to je da taj isti instruktor u današne vreme ima više izdataka da bi taj posao radio nego elementarne koristi. Da skratim, radeći ide u minus, a to nema nikakve logike, da ne pričam uopšte o motivaciji.

Ovo zanimanje svakim danom ide ka izumiranju, a ja lično ću među prvima odustati od licence jer nemam čime da je platim, niti postoje indicije da će išta krenuti na bolje u našem poslu na kontu čega mogu da se nadam boljitku.



5
Obuka vozača / Odg: Vreme je da se izadje na ulice.
« poslato: April 21, 2015, 10:17:25 pre podne »
Ja bih samo da postavim pitanje u vezi cena i organizacije obaveznih seminara.

Obzirom na obim posla, koji je direktna posledica svega ovoga o čemu pričamo,i obzirom na cenu rada, sa punim pravom postavljam pitanje KO i sa KOJIM pravom vrši otimačinu ovim cenama seminara ???

10 000 dinara za jedan seminar !?  Pa je l misle da pare rastu na drveću ?
Je l misle da je njihova reč zlatna ?

Cena rada instruktora po času iznosi između 150-200 dinara i većina ne ostvaruje pun fond časova. Predavači često rade i u dve škole da bi namakli fond časova, ne uspevajući uvek u tome.

Mislim da bi morali da porazmislimo o ovome i uputimo kritiku nadležnima po pitanju ove otimačine. Pored sebe, znam bar još 10 ljudi koji ne mogu sebi da priušte ovaj LUKSUZ  zvan pravo na rad, te će raditi do isteka važnosti licence, bilo da su instruktori ili predavači.

6
Obuka vozača / Odg: 17 APRIL - BORBA ZA PRAVO NA RAD
« poslato: April 17, 2015, 07:04:45 posle podne »
Pa ipak, bilo je solidarnih te bih ovim postom želeo da demantujem sebe.
Bio sam preambiciozan po pitanju vremena.

Realno, ne znam šta da kažem, ali prestankom, odnosno , potpunom obustavom rada do daljeg bi postigli pun efekat. Ovako nisam siguran jer smatram da smo samo privukli par minuta medijske pažnje i negodovanje građana.

7
Obuka vozača / Odg: 17 APRIL - BORBA ZA PRAVO NA RAD
« poslato: April 17, 2015, 11:25:29 pre podne »
Nešto nas ne vidim na ulicama, a 11:30 je trenutno dok pišem ?

Prođoh, al sem nekolicine vozila sa sve đacima za volanom ne videh !?

Pogrešno vreme, pogrešan Beograd ili je pogrešna godina u pitanju ?

8
Obuka vozača / Odg: 17 APRIL - BORBA ZA PRAVO NA RAD
« poslato: April 15, 2015, 08:33:16 posle podne »
Kakvo sad dostojanstvo ?  Dostojanstvo smo davno izgubili, pa i prodali ako smem da se tako izrazim.
Što se tiče samostalnog pripremanja za teorijski ispit, pa videli smo i to kako je izgledalo.
Upitne su kamere, upitni su poligoni, upitne su cene licenci i seminara, upitni su troškovi, jednom rečju, upitno je isplati li se više živeti radeći ovaj posao koji smo izabrali ili ćemo pokušati da ga promenimo na bolje ?

O standardu i stanju u društvu niko ne mora da mi ispisuje tekstove, pa čak ni da mi kaže kako će takvo stanje da utiče na  moj posao.
Gle čuda, imam oči i kožu na kojoj sve to osetim.

Iskreno, zabole me i za kandidate koji nisu u stanju da nauče i polože teorijski ispit. I ne treba da ga polože ako ne mogu da pokrenu i ono malo preostale sive mase koje im nije popio Fejsbuk.

Ono za šta me JESTE briga, postoji li mogućnost da nešto učinimo da ovakvo stanje i represija prestane.
Možda, ali je upitno koliko nas je spremno to da pokuša, a ovo je jedan od mnogih trenutaka koje smo ranije propustili zbog podaničkog stava...




9
Obuka vozača / Odg: 17 APRIL - BORBA ZA PRAVO NA RAD
« poslato: April 14, 2015, 10:12:44 pre podne »
Uz dužno poštovanje, ali uhvatio si ze za testove, kolega, kao da su oni jedini i najveći problem. Bubali su se i pre 20 godina i predstavljali famu...

10
Obuka vozača / Odg: Vreme je da se izadje na ulice.
« poslato: Mart 06, 2015, 09:47:58 pre podne »
Dobro, i ? 

Hoće li neko preduzeti inicijativu i pokrenuti proteste  ?

Mislim da je krajnje vreme da se ima makar okvirni plan i termin. April kuca na prozore...

11
Obuka vozača / Odg: Vreme je da se izadje na ulice.
« poslato: Mart 02, 2015, 12:46:39 posle podne »
Koliko vidim, i dalje se ispiru usta sa auto školama na sredstvima javnog informisanja. Upravo u jutrošnjem dnevniku na RTS-u je pomenuto od strane MUP-a da MUP nije ništa novo predložio već samo hoće da primeni davno usvojene odredbe kao i da sprovede reformu i modernizaciju u obuci vozača.
Također je i pomenuto da se škole dele na dve struje (što je i tačno) od kojih jedna zagovara povratak na staro (kakva budalaština) a druga je pak spremna da prihvati reforme. Verovatno je to iskorišćenu za besplatnu reklamu auto škole Desetke Plus čiji se vlasnik pojavio u emisiji i koji, eto, deli savete šakom i kapom u vidu udruživanja radi zakupa poligona, a možda bi čovek želeo i svoj da iznajmi...

Smatram da je krajnje vreme da se uozbiljimo gospodo, udružimo snage i organizujemo proteste bez obzira na to u kakvoj smo poziciji i u kojem svojstvu u obuci kandidata.

12
Obuka vozača / Odg: Vreme je da se izadje na ulice.
« poslato: Februar 12, 2015, 07:52:34 posle podne »
Čitam i pratim danima ovu raspravu, pa da iznesem i svoj komentar kao instruktor...

Ne znam šta bih pametno mogao da napišem ovde, a da to več nije napisano ili rečeno na drugi način.

@rasetam je potpuno u pravu sa iznetom činjenicom da vlasnici auto škola samo ćute, trpe i podnose, ali to je tako samo zbog toga što još uvek pronalaze način da upumpaju novac i ispoštuju hirove nadređenih, često i na uštrb zaposlenih pa i tih kandidata. Pokušavaju da plivaju ne razmišljajući ko će sve da potone njihovom podrškom ili u ovom slučaju ćutanjem.

Međutim, strah je vrag, a sem tog straha, realno i pravno gledano ne postoji niti jedan jedini razlog da se ispoštuje i prihvati ova bljuvotina koja se protura kroz ZOBS.

Žalosno je to što i u ovakvim trenucima nema volje da se ujedinimo, a vidim i dobar deo posetilaca i učesnika ove teme raspravlja o operativnom sistemu i podršci za taj sistem, svesno i unapred prihvatajući da se servirana bljuvotina i pojede.

Znate šta, odnedavno sam član ove forumske zajednice, a odavno deo sistema u obuci kandidata i mogu da vam saopštim samo jedno

Sramota me je što nismo složni i što jedan ovakav problem guramo pod tepih. To samo govori o tome kakvi smo pre svega ljudi, a još više o tome da smo gori od životinja.

To kažem s punim pravom jer je činjenica da kada životinja ne može da se prilagodi, izumire. Mi se prilagođavamo i svrstavamo sa ništa manje bezvrednim bubašvabama.

Izvinjavam se na slikovito opisanom tekstu, ali to je jednostavno tako.

I još nešto, niti jedna promena u ovoj zemlji se nije rešila papirom već samo masom.

Smeškajte se dok vas snimaju, saginjite glavu dok vas posmatraju i ispružite dlanove kad vam lupaju packe. Ja neću, a neću ni da im plaćam licencu koju sam odavno stekao svojim obrazovanjem, kao što neću da trošim svoje vreme i živce za mrvice koje padnu sa stola onih koji gledaju samo svoju guzicu, a trenutno samo mrvice konzumiram. Kao i većina istruktora uostalom.

Izvinjavam se i na ovoj poslednjoj grubosti. Prijatno veče !

13
ZOBS i pravilnici / Odg: Javna rasprava o Nacrtu ZOBSa koji je pripremio MUP
« poslato: Januar 20, 2015, 12:01:33 posle podne »
E moje kolege, pa šta očekujete ? Da vam se pridruže vlasnici ostalih auto škola koji samo vrebaju tuđe dupe u koje će da se uvuku ili možda očekujete da vam se pridrže instruktori koji su eventualno zaposleni u tim školama ?

Većina bivših već poodavno kopa po kontejnerima i nikoga za to nije briga, a niti je briga njih o zakonima, pravilnicima...

14
Obuka vozača / Odg: plata instruktora
« poslato: Avgust 17, 2014, 08:27:37 posle podne »
Tako je mošo. Prijavljen na papiru i zbog toga je usledilo moje izvinjenje.
Neplaćanje doprinosa je ionako regularno, koga to još zanima...




15
Obuka vozača / Odg: plata instruktora
« poslato: Avgust 16, 2014, 11:15:18 pre podne »
Evo da iznesem epilog priče o prijavi.

Pa, na neki način dugujem izvinjenje kolegama koje su tvrdile da nije moguće obavljati delatnost neprijavljen. U pravu su, nije.

Uzimanjem listinga iz PIO fonda utvrđeno je da prijava postoji sa upisanim datumom u decembru 2013. godine do danas.
Međutim, ni dinara doprinosa od decembra do današnjeg dana nije uplaćeno, a na upit poslodavca zašto je to tako uz predočavanje činjenica, ponovo dobijam sličan odgovor kao i prvi put, da ne postoji opravdani razlog zašto bi doprinose uplaćivao jer njemu to ekonomski nije isplativo, niti mu pada na pamet da to ubuduće i čini.
Skraćeno, ako ti odgovara radi, ako ti ne odgovara, tornjaj se jer ima ko će da radi i za manje.

Dakle, sa moje tačke gledišta, ovaj slučaj nije šija nego vrat. Instruktora ima kao kusih pasa, pa zašto ne iskoristiti situaciju.
Ništa novo.

Za MUP, odnosno kontrolu, je sve regularno što se papirologije tiče tiče.

Od mene toliko. Zahvaljujem na pažnji kao i iznošenju stava i argumenata.

Stranice: [1] 2