Prikaži poruke

Ovaj odeljak vam dozvoljava da vidite sve poruke ovog člana. Imajte na umu da možete da vidite samo poruke iz onih oblasti kojima imate pristup.


Poruke - vladalle

Stranice: [1] 2 3
1
Obuka vozača / Dnevni fond casova posle 25.oktobra
« poslato: Septembar 13, 2012, 11:13:23 pre podne »
U novom zakonu stoji u clanu 227 da instruktor voznje moze imati maksimalno 8 casova u toku dana. Da li to znaci da ce posle 25.oktobra moci da se rade po 8 casova dnevno i sa starim djacima imajuci u vidu da te koji su zapoceli pre 25.okt posle toga dana prevodimo u nove knjige i kartone . To otvara vrata za jos 2 polaznika po instruktoru ako je zaista tako

2
Obuka vozača / Odg: Žašto baš ovakvi pravilnici?
« poslato: Jun 08, 2012, 12:05:04 posle podne »
Sve je jasno kao dan, cilj novog zobs-a i ovih novopecenih pravilnika je da se "lestvica" postavi toliko visoko da niko ne bude u mogucnosti da je preskoci . Time ce biti zbrisano 95% auto skola . Kada ovih 5% skola budu i ako budu prezivele udruzivanjem ,tada na scenu stupa neki tajkun blizak ministrima u vladi srbije (ako ne i sam ministar ,s tim sto prijavljuje firmu na tetkino ime) , on krece u otvaranje lanaca auto skola po svim gradovima u Srbiji i na taj nacin stavlja katanac i na ovih 5% prezivelih auto skola. I kroz dve godine cemo imati samo jednu veliku auto skolu koja ce raditi na teritorije cele srbije .
Samo jos da dodam da me ne bi cudilo da u ovu kombinaciju svoje mesto nadje i auto skola mirka alvirovica , "velikog borca za prava vozaca" i najveceg demagoga u ovoj oblasti.

3
Obuka vozača / Odg: PREDLOG IZMENA VAZECEG ZOBSA
« poslato: Februar 16, 2012, 01:36:39 posle podne »
Da bi nesto krenulo na bolje potreban je ogroman zaokret koji je nazalost malo verovatan . Policijske uprave mogu:
1) ili vrsiti nadzor i kontrolu nad radom auto skola
2) ili slati clana komisije za polaganje vozackog ispita
NIKAKO OBE STVARI
Evo i primera .  Novim zakonom je predvidjena dvoclana komisija , jedan clan je iz redova auto skola a drugi iz policijske uprave . Ukoliko kandidat nije zadovoljan rezultatom na ispitu on jedino logicno moze da se zali policijskoj upravi u svom gradu .  I sad , da li neko stvarno veruje da ce policija pokretati postupak protiv svog uposljenika , tj kome ce vise verovati . Klasican sukob interesa .
Takodje ako neko od clanova ima informaciju da u bilo kojoj zemlji na svetu postoji dvoclana komisija neka to napise ovde. Ja nisam cuo tako nesto.

Na kraju , ne znam kakav tacno stav ima zajednica po ovom pitanju ali mislim da bi najbolje bilo u koliko bi policijske uprave vrsile kontrolu rada auto skola a neka druga agencija koja nije pri ministarstvu unutrasnjih poslova slala ispitivaca. Ali za to su sanse minimlne.

Jos da napomenem da ne bi bilo lose kada bi glas zajednice mogao da se cuje u nekoj televizijskoj auto emisiji , podrazumeva se da to ne bude SAT emisija jer svi znamo ko je Alvirovic i cije stavove zastupa , mozda da se proba sa emisijom Vrele Gume ili nekom drugom . Tu moze da se napravi neka paralela sa nekim zapadnim zakonom  , da se cak i izadje malo iz teme obuke vozaca , da se prica o stvarima za koje su Srpski vozaci uskraceni u odnosu na gradjane EU i da se prikazu slobodno mogu reci stotinu mana novog zobs-a

4
Obuka vozača / Odg: PREDLOG IZMENA VAZECEG ZOBSA
« poslato: Januar 29, 2012, 02:31:33 pre podne »
Hehe ,zanimljiv clanak , a auto skolama planiraju da stave video nadzor u ucionici????

5
Obuka vozača / Odg: PREDLOG IZMENA VAZECEG ZOBSA
« poslato: Januar 27, 2012, 08:37:03 pre podne »
Kolega , nije u pitanju to da ljude ova tema ne interesuje , pogledaj ostale teme ,najsvezije su u odeljku "kutak za sporni trenutak" , pa tu ucestvuju 5-6 ljudi , maksimalno 7-8 , a koliko zajednica ima clanica?? Stvarno mi nije jasno , da li su u pitanju obaveze ili mozda vecina nema inernet :)

6
Kutak za sporni trenutak / Odg: Polukruzno okretanje u raskrsnici
« poslato: Januar 25, 2012, 01:21:31 pre podne »
Ok. sada smo barem razresili ovu dilemu .
Inace , evo je sada skica nacina polukruznog okretanja koji sam ja pokusavao da objasnim (ali izgleda nisam uspeo) , to je skica "B" koju je postavio Gospodin Raseta , blize levoj strani ,strogo uz razdelnu liniju do sredine raskrsnice i tada krece manevar - isti polozaj koji zauzimamo za skretanje levo .
Sto se tice primera na novoj skici "A" ,svakako ne sumljam da jeste ispravno , samo napominjem da me takav manevar plasi jer uvek postoji mogucnost na neka budala naleti na nas (ako neko ide iza nas a ne skrece kao mi vec nastavlja pravo, i po default-u povecom brzinom:))
Ovo je naravno subjektivna stvar , pa ja licno nekako imam bolju preglednost na raskrsnici kada polukruzno vrsim putanjom "skica B" , na kraju krajeva vidli smo sada da su ispravne  nove skice A ,B , C i D , pa kome je kako lakse tako neka radi .
Ako se mozda u predhodnim postovima neko nasao uvredjenim - nije bilo namere
Pozdrav

7
Kutak za sporni trenutak / Odg: Polukruzno okretanje u raskrsnici
« poslato: Januar 24, 2012, 01:00:16 posle podne »
Sada vec sve ovo gubi smisao .
1. Kolega "Anaboj" otvara temu sa situacijom koja mu NIJE JASNA (napisao je na pocetku "imam jednu dilemu" ) a zatim kritikuje pola nas koji mu odgovaraju tj.ne svidja mu se nijedan odgovor . Pa ako zna tacan odgovor i siguran je 100% , zasto onda kaze da "ima dilemu" . Cini mi se da samo on nije rekao svoje misljenje , zna ciji odgovori nisu tacni ali ne zna koji je tacan?? Potpuno nekorektno ponasanje

2. Kolega "apatinus2"  sa podsmehom kaze , citiram "na skici ne vidis vozila koja treba propustati?  U identicnoj situaciji kao na slici ces biti jednom u 20 puta kada budes vrsio polukruzno okretanje , dok ce skoro uvek raskrsnica biti puna ili u najmanju ruku sa 2-3 vozila .  Ako smatras da je u saobracaju sve kao na ovoj tvojoj slici tj. da nijedno drugo vozilo ne ucestvuje u saobracaju u celom gradu pa onda i u raskrsnici sem tvojeg onda je svaki odgovor tacan . Mozes se okretati putanjom A,B,C,D,E........pa sve do Z. Svaka putanja je ispravna jer si ti jedini ucesnik u saobracaju pa zato nemas koga da ugrozis i da hoces (sem poneku banderu) :)

8
Kutak za sporni trenutak / Odg: Polukruzno okretanje u raskrsnici
« poslato: Januar 24, 2012, 09:05:41 pre podne »
Ne mogu da verujem ?
1. odgovor kolegi autoskolavasa:
Radijusi okretanja vozila,sirina saobracajnice i sl. su nebitni na ovoj skici,pitanje je
da li se polukruzno radi najkracim mogucim putem kroz raskrsnicu ili sa zalazenjem u svoju kolovoznu traku (desnu) ?
2.odgovor kolegi vladalle :
Ne mogu ni da zamislim kojom bi se to putanjom kretalo vozilo kada dodje do centra raskrsnice,pretpostavljam da bi islo po sredisnoj liniji,da ne udje ni u jednu traku???
Takodje na skici ne vidim vozila koja bi trebalo propustati.
pozz
Sloba
Ne znam sta je nejasno oko te putanje o kojoj govorim , to je putanja za skretanje levo , u svojoj traci uz razdelnu liniju (koja je naravno na ovoj slici zamisljena) . Eto zamisli da skreces levo samo sto ne ispravis volan kao kada bi isao u ovu ulicu levo nego ga drzis namotan u levu stranu dok ne udjes u suprotnu traku. Mislim da je sada jasnije . A ako ti skretanje vrsis tako sto vozis po sredisnjoj liniji onda je to vec stvar rezije (rece Milan u Zikinoj dinastiji) :))))))))))))))))

9
Kutak za sporni trenutak / Odg: Polukruzno okretanje u raskrsnici
« poslato: Januar 24, 2012, 08:50:27 pre podne »
Bez nervoze ljudi .

Putanja A bar kako je na slici predstavljeno je meni veoma nebezbedna . A evo i zasto . Na automobilu postoji jedna ista vrsta pokazivaca pravca . Isti migavac koristimo i kada skrecemo i kada vrsimo polukruzno okretanje sto znaci da onaj koji je iza nas ne zna kada mi ukljucimo levi pokazivac da li skrecemo levo ili vrsimo polukruzno okretanje .
Primer. Recimo da polukruzno vrsimo putanjoj A ali da iza nas ima jos vozila koja skrecu levo. Kada damo pokazivac ,vozac bas tog zamisljenog vozila u 99% slucajeva ce tom prilikom misliti da skrecemo levo a ne da vrsimo polukruzno . I on normalno pocne da skrece levo jer smatra da cemo mi nastaviti sa skretanjem , ali , u tom trenutku, mi pocinjemo da motamo "pun levi" i da vrsimo polukruzno okretanje . U ovakvoj situaciji , sigurno je da ce se nasa putanja (kada smo vec skoro izvrsili polukruzno)  kretanja u jednom trenutku preseci sa putanjom ovog vozila iza i eto ti udesa .
Zbog toga sam rekao i u prethodnom postu da je mnogo bezbednije da zauzmemo normalan polozaj za skretanje levo , tu stanemo , kada propustimo vozila sa pravom prvenstva vrsimo radnju . Na taj nacin vozilo koje je iza nas mora da ceka  ,i ne moze cak ni teoretski da zapocne skretanje jer jednostavno,fizicki, nema za to prostora.
A ovako (putanja A) vozilo koje je iza nas kada ukljucimo pokazivac po automatizmu ocekuje da skrecemo levo , i vozilo  iza nas naravno skrece levo pa ne prelazi zamisljeno srediste raskrsnice (ne prelazi raskrsnicu kao mi vec ostaje iza u polozaju za skretanje) ali tada se mi okrecemo a on dva metra iza nas zapoceo skretanje i eto BUM .

I da ne bi ponovo bilo nesporazuma sa kolegama , evo da kazem , slazem se da je mnogo prakticnije i lakse izvrsiti polukruzno putanjom A , uzeti sto veci luk ali nisam siguran koliko bi to uopste bilo bezbedno .

Pozdrav

10
Kutak za sporni trenutak / Odg: Polukruzno okretanje u raskrsnici
« poslato: Januar 23, 2012, 12:21:40 posle podne »
Putanjom B moze da se okrene samo cuveni stari mercedes "STO DVADESET CETVORKA" koji ima ajnslok tockova od skoro 90 stepeni , ili onaj mali auto "SMART" od 2 metara duzine :))))))

Malo shale.
Redosled radnji je sledeci :
 1. Crveni auto propusta vozila (ako ih ima) na putu sa prvenstvom prolaza , u ovom slucaju sa njegove leve strane ,zatim ulazi u raskrsnicu , pa onda propusta vozila sa desne strane (koja su takodje na putu sa prvenstvom prolaza).
2. Kada je propustio vozila sa glavnog puta dolazi do centra raskrsnice i zauzima polozaj kao kada bi skretao levo na raskrsnici.
3. Propusta vozila koja mu dolaze u susret (put iste vaznosti kao i njegov ali desna strana) i vrsi polukruzno okretanje putanjom koja sece centar raskrsnice.

Odgobor je ni A ni B vec sredina - putanja izmedji A i B (koja nije ucrtana na ovoj slici)

11
Kutak za sporni trenutak / Odg: Obilaženje
« poslato: Januar 19, 2012, 12:31:17 pre podne »
Mislim da se autobusko stajaliste na takvim mestima ne moze postaviti

12
Obuka vozača / Odg: Bodovanje na prakticnom delu ispita u gradu
« poslato: Januar 18, 2012, 09:03:18 pre podne »
Hvala svima na odgovorima . U potpunosti se slazem da je zapisnik davno prevazidjen.
I mi uglavnom ne radimo strogo po zapisniku vec odlucujemo po principu "da li je kandidat pokazao da je sposoban da samostalno ucestvuje u saobracaju" ,tj. da se uverimo da vozi propisno i bezbedno. Sa vecinom clanova komisije iz policijskih uprava radimo bas na taj nacin . Ali eto po neki clan iz polic.uprave (srecom manjina) insistira da se moramo pridrzavati zapisnika.
Pozdrav

13
Obuka vozača / Odg: Bodovanje na prakticnom delu ispita u gradu
« poslato: Januar 13, 2012, 09:39:34 posle podne »
Takodje bih voleo da vidimo i misljenje gospodina Rasete po ovom pitanju bodovanja radnji na ispitu

Evo i da se odmah ogradim da ne ispadne da sam hteo da pustim da polozi kandidata koji vozi kao muva bez glave i koji je tempirana bomba na putu .  Pitanje je vezano za ovo sto smo komentarisali za ustupanje prvenstva prolaza vozilu u situacije "ili ili" sto znaci ima vreme da prodje (pod malo vecim gasom) a moze i da ustupi prednost.Da li se takve dve greske racunaju 2 puta. A drugo pitanje je vezano za ovaj primer sa pesacima.

Valjda je u interesu svih da se razrese nedoumice oko bodovanja jer niko od nas ne bi trebalo da ostecuje kandidate kao sto postoji mogucnost u situaciji sa pesacima koju sam naveo kao primer u prethodnom postu.
Pozdrav

14
Obuka vozača / Odg: Bodovanje na prakticnom delu ispita u gradu
« poslato: Januar 13, 2012, 09:09:27 posle podne »
Nismo se bas razumeli izgleda ali nema veze . U pravu ste kada kazete da je mogao i udes da se desi u tom prvom minutu  , ali dobro . Taj kome nije ustupljena prednost nije morao da koci zbog nas pa je samim tim diskutabilno koliko je ovo bilo opasno . 99% vozaca sa visegodisnjim iskustvom u takvim situacijama prolazi jer ima vremena ako u odgovarajucem trenutku krene i ne ceka vozilo sa glavnog puta , jbg. verovatno vozac pocetnik-kandidat ne bi trebalo da se uvaljuje u takve situacije zbog neiskustva .

Samo sam hteo informaciju da li se te dve greske kategorisu isto(i uopste zbog ostalih stavki iz zapisnika) a ovo ode u nekom drugom pravcu . I da , kandidat naravno nije polozio , i nije kategorisanje ove sporne greske odlucivalo o prolazu jer je imao i jos jednu manju gresku od 2 (poligon) poena pa bi ne vezano da li mu se neustupanje prednosti racuna jednom ili dva puta svakako pao. 5 poena za prednos + 2 poena = 7 . Dakle ukupno bi imao 50 sto nije dovoljno za prolaz.

Evo sad kazite vi meni , U koliko kandidat u toku ispita na 5 pesackih prelaza ne propusti 2 puta pesaka (podrazumeva se da prodje sporo i da ne postoji opasnos da udari pesaka) da li cete vi njemu odbiti 10 ili 5 poena ??????A to odlucuje o prolazu
Podrazumeva se da se voznja preko prelaza ne moze kategorisati u tom slucaju kao 'postupanje u slucaju neposredne opasnosti'.

Dakle , zamislite da je u tim trenucima pesak zakoracio i udaljen je od vozila 4-5 metra i ne postoji mogucnost sudara

15
Obuka vozača / Odg: PREDNJA ZAUSTAVNA LINIJA
« poslato: Januar 13, 2012, 08:46:34 posle podne »
Ovo je bas strogo uz liniju

Stranice: [1] 2 3