10
« poslato: Septembar 16, 2013, 12:16:20 pre podne »
Есеј у Новом Саду је био сигурносни системи заштите,сигурносни појасеви,заштитна кацига,дечије седиште,..функција,позитивни и негативни утицаји,казнене одредбе,итд.
смернице су као и у прошлим испитима,утицај,значај итд било их је 9.
Stariji vozači imaju veće vozačko iskustvo, nemaju sklonost ka ulaženju u rizične situacije i izuzetno dobro poznaju sve rizike koji se javljaju u saobraćaju
,u okviru TIR na dopunjavanje navesti korake u algoritmu vršenja radnji, i navesti 6 radnji u saobraćaju,
3 ključna elementa defanzivne vožnje-ZABRANJENO-NIKAD OBAVEZNO-UVEK PONEKAD NO ONO ŠTO JE DOZVOLJENO 6. Prema Hajdukoviću recidiviste karkteriše: izraženija sklonost asocijlnom ponašanju 7. Karakteristike starijih vozačia imaju veće vozačko iskustvo,nemaju sklonost ka ulaženju u rizične situacije i dobro poznaju sve rizike koji se javljaju u saobraćaju
1. broj poginulih u poslednjih pet godina-650-950
3. Deca su u srbiji u 2012. najvise stradala kao putnici u vozilu 4. u Srbiji se poginuo u saobracaju evidentira do 30 dana posle nezgode 5. Tačna definicija saobraćajne nezgode prema zakonu
7. Broj poginulih u saobracaju u Srbije bez kosova je smanjen oko 50 % u periodu 2001-2012
ово су отприлике нека питања,...