Prikaži poruke

Ovaj odeljak vam dozvoljava da vidite sve poruke ovog člana. Imajte na umu da možete da vidite samo poruke iz onih oblasti kojima imate pristup.


Teme - milos.sb

Stranice: 1 [2]
16
Obuka vozača / Polaganje za C1 kat.
« poslato: Jul 24, 2012, 10:23:10 posle podne »
Da li nakon prestanka važenja probne dozvole i početka trajne lice odmah može da polaže za C1 kategoriju??? Rekoše nam da kao treba da prođe godinu dana od dobijanja trajne...

17
Obuka vozača / Udžbenici i metodika
« poslato: Jul 17, 2012, 08:52:52 posle podne »
Ima li neke novosti u vezi literature za predavače, ispitivače i instruktore? Možda neka nova metodika obuke?

18
Obuka vozača / Y raskrsnica
« poslato: Novembar 09, 2011, 11:00:23 posle podne »
Ako uzmemo u obzir da na ipsilon raskrsnici dajemo levi za levo desni za desno, da li iz suprotnog smera sa levog kraka dajemo desni a sa desnog kraka levi? Jer vraćajući se sa levog kraka mi faktički ne menjamo saobraćajnu traku ili trajaktoriju... I šta se dešava u drugom slučaju ako je levi krak put sa pravo prvenstva a desni nije u ipsilon uglu već je potpuno prav?  Da li mi prilikom povratka iz tog desnog kraka pošto ne menjamo pravac kretanja trebamo dati neki pokazivač jer u neku ruku vršimo prestrojavanje prelazeći središnju liniju levog kraka koji je put sa pravom prvenstva???

19
Obuka vozača / Žmigavac (migavac) prilikom vraćanja u svoju traku...
« poslato: Novembar 09, 2011, 10:31:22 posle podne »
Da li je obavezan desni žmigavac prilikom preticanja kada se vraćamo u svoju traku... Učili su nas da ne treba a na slikama u ovom novom priručniku za polaganje vozačkog  je upaljen desni prilikom vraćanja u svoju traku??? Konkretno ulica sa dvosmernim saobraćajem sa po jednom saobraćajnom trakom po smeru...

20
Obuka vozača / Ovlašćeni ispitivač i predavač
« poslato: Oktobar 25, 2011, 09:45:20 posle podne »
Možete li mi reći da li će ispitivač i predavač biti iz auto škole ili iz agencije? Kada će moći i gde da se polaže za licencu?

21
Obuka vozača / Problem broj 3!!!
« poslato: Oktobar 13, 2011, 10:57:46 posle podne »
Sledeća stvar koja me buni je polukružno bez manevrisanja! Kod nas se od kandidata često traži jedno polukružno bez manevrisanja sa korišćenjem bočne leve ulice. Nismo ga radili ni u srednjoj školi, ni na fakultetu, ni na specijalizaciji, niti sam naišau u nekoj knjizi da se spominje... Našao sam jedino njemu slično polukružno sa korišćenjem proširenja pored puta, takođe bez manevrisanja... Pri vršenju tog polukružnog se skreće u ulici sa leve ili može da bude i sa desne strane, i na samom početku ulice se vrši polukružno preko pune linije, pošto je ispred raskrsnice puna linija, pa se potom stane ispred znaka stp kao da dolazimo iz te bočne ulice, damo desni žmigavac ako smo prethodno skrenuli u ulicu levo i onda se uključujemo na glavni put... Da li je to ispravno polukružno sobzirom da se vrši preko pune linije... Sve ovo što navodim stari instruktori kažu da je to ustaljena praksa iako nisam naišao da negde piše o tome, i da tako trebam i ja da radim... Mnogi moji kolege sa faksa su se susreli sa istim ili sličnim nedoumicama... Nigde nemamo literaturu koja se odnosu na ove pojedinosti osim one metodike Dr. Lipovca koja pobija sve ovo što mi radimo... Molim za pomoć!!!

22
Obuka vozača / Problem br. 2
« poslato: Oktobar 13, 2011, 10:44:45 posle podne »
Druga stvar!!!

Kada radimo polukružno sa vraćanjem u rikverc, sa korišćenjem bočne desne ulice, zahtevaju da se obavezno vratimo 5 m od raskrsnice jer je u raskrsnici zabranjeno zaustavljanje i parkiranje... Koliko mi je poznato, taj isti član zakona ima i nastavak, a to je da se zaustavljanjem ne smatra zaustavljanje radi postupanja po znaku i pravilu saobraćaja... Tako da se onda zaustavljanjem ne smatra polukružno po pravilu saobraćaja i to valjda znači da ne moramo da se vraćamo 5 m, već je dovoljno da se vratimo do zaustavne linije odnosno saobraćajnog znaga ili pak do linije preglednosti...

23
Obuka vozača / Problem!!!!
« poslato: Oktobar 13, 2011, 10:38:44 posle podne »
Poštovani kolege,

Relativno sam nov u ovom poslu. 6 godina radim kao predsednik ispitne komisije, a od prošle godine i kao instruktor. Imam 26 godine. Završio sam ekonomski fakultet i višu trogodišnju saobraćajnu... Redovno se susrećem sa problemima i nesuglasicama sa starim instruktorima i predstavnicima supa... No ajmo jedan po jedan problem..

Na fakultetu su nas učili da se žmigavac daje uvek kad se vrši skretanje bez obzira da li se krećemu putem sa pravo prvenstva ili ne, a ne dajemo ako nastavljamo kretanje pravo preko raskrsnice, bez obzira ako se desi da se onda isključujemo sa glavnog puta. Tako i piše u svim udžbenicima. Međutim to kod nas u Zaječarskom i Niškom okrugu uopšte nije tako. Stari instruktori uče svoje kandidate, a i supovci to isto traže, da se žmigavac ne daje ako se skreće ulevo ili udesno a pri tom se krećemo po glavnom putu. A dajemo žmigavac ukoliko nastavljamo kretanje pravo preko raskrsnice a isključujemo se sa glavnog puta... Tako da svuda sa sobom nosim razne metodike među kojima se nalazi i metodika Prof. Dr. Krse Lipovca koja do detalja objašnjava ovu, kao i mnoge druge teme, i raspravljam se sa instruktorima i supovcima, ali ne vredi... Ja sam mlad i neiskusan, a oni imaju 300 godina iskustva iza sebe... Šta da radim?????

Stranice: 1 [2]