Prikaži poruke

Ovaj odeljak vam dozvoljava da vidite sve poruke ovog člana. Imajte na umu da možete da vidite samo poruke iz onih oblasti kojima imate pristup.


Poruke - igorski

Stranice: 1 [2] 3 4 ... 10
16
Pitanja za test / Odg: Pitanje 85. oblast 5 - osnove bezbednosti saobraćaja
« poslato: Avgust 31, 2013, 11:47:22 pre podne »
Pitanje 85 - Osnove bezbednosti

Моторно возило чија је највећа конструктивна брзина 50 km/h и које има три точка асиметрично распоређена у односу на средњу подужну раван возила и мотор са унутрашњим сагоревањем са погоном који није на бензин чија је радна запремина 45 cm3, је:

a) мотоцикл,
b) мопед,
c) тешки трицикл,
d) лаки трицикл.
--------------------------------------------------

Ajmo ovako, tako je najlakse:

36) мотоцикл је моторно возило са два точка или са три точка асиметрично распоређена у
односу на средњу подужну раван возила
(мотоцикл са бочним седиштем), чија највећа конструктивна
брзина, без обзира на начин преноса, прелази 45 km/h, или са мотором чија радна запремина мотора
када возило има мотор са унутрашњим сагоревањем прелази 50 cm3, или са мотором чија највећа трајна номинална снага прелази 4 kW када возило има електрични погон,

34) мопед је моторно возило са два точка чија највећа конструктивна брзина, без обзира на
начин преноса, не прелази 45 km/h, при чему радна запремина мотора, када возило има мотор са
унутрашњим сагоревањем не прелази 50 cm3, или са мотором чија највећа трајна
номинална снага не прелази 4 kW када возило има електрични погон,

37) тешки трицикл је моторно возило са три точка, симетрично распоређених у односу на
средњу подужну раван возила, чија највећа конструктивна брзина, без обзира на начин
преноса, прелази 45 km/h, или са мотором чија радна запремина мотора када возило има
мотор са унутрашњим сагоревањем са погоном на бензин прелази 50 cm3, или чија највећа
ефективна снага мотора прелази 4 kW када возило има мотор са унутрашњим сагоревањем
са другом врстом погонског горива или чија највећа трајна номинална снага мотора прелази 4
kW када возило има електрични погон,

35) лаки трицикл је моторно возило са три точка чија највећа конструктивна брзина, без
обзира на начин преноса, не прелази 45 km/h, при чему радна запремина мотора, када возило има мотор
са унутрашњим сагоревањем са погоном на бензин, не прелази 50 cm3, или чија највећа ефективна снага
мотора не прелази 4 kW када возило има мотор са унутрашњим
сагоревањем са другом врстом погонског горива или чија највећа трајна номинална снага
мотора не прелази 4 kW када возило има електрични погон,

17
Pitanja za test / Odg: Pitanje 85. oblast 5 - osnove bezbednosti saobraćaja
« poslato: Avgust 31, 2013, 11:33:11 pre podne »
i nije motocikl pošto ima 3 točka.

Clan 7, tacka 36 Zakona:

36) мотоцикл је моторно возило са два точка или са три точка асиметрично распоређена у
односу на средњу подужну раван возила
(мотоцикл са бочним седиштем), чија највећа конструктивна
брзина, без обзира на начин преноса, прелази 45 km/h, или са мотором чија радна запремина мотора
када возило има мотор са унутрашњим сагоревањем прелази 50
cm3, или са мотором чија највећа трајна номинална снага прелази 4 kW када возило има
електрични погон,

18
ZOBS i pravilnici / Odg: 40 časova teorije
« poslato: Avgust 30, 2013, 09:15:43 posle podne »
Član 6 Pravilnika o obuci
--------
---------
Kандидат који се обучава за управљање моторним возилима неке од категорија АМ, А1, А2 или А, а има возачку дозволу за возача возила неке од категорија B1, B, BE, C1, C1E, C, CE,  D1, D1E, D или DE, мора имати обуку у трајању  од најмање  5 часова предавања и најмање 2 часа вежби;
---------
---------

Evo zasto ne moze.

19
Pitanja za test / Odg: Pitanje 85. oblast 5 - osnove bezbednosti saobraćaja
« poslato: Avgust 30, 2013, 01:29:45 posle podne »
Moze biti samo motocikl... Jer sve ove mozes na neki nacin da eliminises po karakteristikama iz pitanja


20
Pitanja za test / Odg: Pitanje 85. oblast 5 - osnove bezbednosti saobraćaja
« poslato: Avgust 29, 2013, 09:54:00 posle podne »
Mozda da se trazi odgovor u Clanu 6 Pravilnika o podeli motornih vozila.

1. Vrsta L - mopedi, motocikli, tricikli i četvorocikli

Član 6

Vrsta L1 - moped, jeste vozilo sa dva točka čija maksimalna konstruktivna brzina, bez obzira na način prenosa, ne prelazi 45 km/h, pri čemu radna zapremina, kada vozilo ima motor sa unutrašnjim sagorevanjem ne prelazi 50 cm3 ili čija najveća stalna nominalna snaga ne prelazi 4 kW za elektromotore.

Vrsta L2 - laki tricikl, jeste vozilo sa tri točka sa bilo kakvim rasporedom točkova čija maksimalna konstruktivna brzina, bez obzira na način prenosa, ne prelazi 45 km/h, pri čemu radna zapremina, kada vozilo ima motor sa unutrašnjim sagorevanjem ne prelazi 50 cm3 ili čija najveća stalna nominalna snaga ne prelazi 4 kW za elektromotore.
 
Vrsta L3 - motocikl, jeste vozilo sa dva točka čija maksimalna konstruktivna brzina bez obzira na način prenosa prelazi 45 km/h ili sa motorom čija zapremina cilindara u slučaju da se radi o motoru sa unutrašnjim sagorevanjem prelazi 50 cm3 ili čija najveća stalna nominalna snaga prelazi 4 kW za elektromotore.

Vrsta L4 - motocikl sa bočnim sedištem, jeste vozilo sa tri točka asimetrično raspoređena u odnosu na uzdužnu srednju ravan čija maksimalna konstruktivna brzina bez obzira na način prenosa prelazi 45 km/h ili radna zapremina u slučaju da se radi o motoru sa unutrašnjim sagorevanjem prelazi 50 cm3 ili čija najveća stalna nominalna snaga prelazi 4 kW za elektromotore.

Vrsta L5 - teški tricikl, jeste vozilo na tri točka simetrično raspoređena u odnosu na uzdužnu srednju ravan sa motorom čija maksimalna konstruktivna brzina bez obzira na način prenosa prelazi 45 km/h ili ako radna zapremina u slučaju da se radi o motoru sa unutrašnjim sagorevanjem prelazi 50 cm3 ili čija najveća stalna nominalna snaga prelazi 4 kW za elektromotore.

Vrsta L6 - laki četvorocikl, jeste motorno vozilo sa četiri točka: čija masa praznog vozila nije veća od 350 kg, što ne uključuje masu baterija, ako je reč o električnim vozilima; čija najveća konstruktivna brzina ne prelazi 45 km/h; koji imaju motor čija radna zapremina za motore sa unutrašnjim sagorevanjem (SUS motori) sa pogonom na benzin ne prelazi 50 cm3 i čija najveća neto snaga ne prelazi 4 kW za SUS motore sa drugom vrstom pogonskog goriva ili čija najveća stalna nominalna snaga ne prelazi 4 kW za elektromotore.

Vrsta L7 - teški četvorocikl, jeste motorno vozilo sa četiri točka: koji ne odgovara uslovima iz vrste L6; čija masa praznog vozila nije veća od 400 kg, odnosno 550 kg za vozila za prevoz tereta, što ne uključuje masu baterija ako je reč o električnim vozilima; čija najveća stalna nominalna snaga motora ne prelazi 15 kW.




22
Auto skole su duzne da od 03. januara. 2014 godine imaju zaposlene licencirane predavace, ispitivace i instruktore. Do tada moze da radi postojeci kadar u auto skolama. Tako da vam ostaje, da se strpite jos malo. :)

23
Obuka vozača / NAV(L)AK
« poslato: Avgust 26, 2013, 12:31:38 posle podne »
Jos jedna emisija SAT-a koja se moze prozumaciti kao "pljuvanje" po auto skolama, ali zato se lepo hvali NAVAK, cak i od ljudi od kojih to nismo ocekivali.

http://www.rts.rs/page/tv/ci/story/17/%D0%A0%D0%A2%D0%A1+1/1382990/%D0%A1%D0%90%D0%A2+.html

24
Obuka vozača / Odg: Dopis prvom potpredsedniku Vlade Aleksandru Vucicu
« poslato: Avgust 16, 2013, 08:40:41 posle podne »
evo vam jedan komentar.... prst na celo, pa dobro razmislite.... mozda i ovaj predlog prodje...

Majka
Četvrtak, 15. 08. 2013. 08:58h
neregistrovan korisnik

Neiskusan vozac moze da izazove nesrecu i u dzipu i u karavanu i u limuzini, isto tako i bahat vozac... Treba kazniti policajca koji je pustio takve vozace da poloze vozacki ispit, a auto skolu u kojoj se skolovao zatvoriti.

Ovo da nije zalosno bilo bi smesno.

Zamislite kada bi se kaznjavala svaka uciteljica i razredni staresina zato sto u razredu ima problematicnog djaka, a osnovne skole zatvarale zato sto je neki bivsi djak u nekom trenutku u daljem zivotu ubio nekoga zato sto mu eto tako doslo.

Lepo se potpisala ta koja je komentarisala kao "Majka", neka prvo u svojoj kuci resi problem, vaspita dete, i nece biti sa njim problema, ni u auto skoli, ni dalje kao vozacu.

25
Predavači / Odg: Polaganje za predavača teorijske obuke
« poslato: Avgust 10, 2013, 01:41:24 posle podne »
http://www.abs.gov.rs/doc/licence/predavaci/Rezultati%20ispita%20ZL.pdf

Od 20 prisutnih na Zlatiboru, palo je njih 9, a polozilo je njih 11, od tih 11 koji su polozili, 6 je vec polagalo u Bg ili NS.

26
Predavači / Odg: Polaganje za predavača teorijske obuke
« poslato: Avgust 09, 2013, 03:53:58 posle podne »
Moze li neko od kolega koji su polagali ispit da pojasni malo neke stvari oko esejskog pitanja. Ako sam dobro razumeo, esejsko pitanje je nosilo 50% od ukupnog broja bodova iz oblasti Bezbednosti saobracaja? Da li se na esejsko pitanje odgovara na racunaru? Ako je to slucaj, da li se jednostavno odgovara u word-u ili su oni napravili neku formu u koju je potrebno otkucati odgovor? Da li je dozvoljeno imati pored sebe neki papir na kom bi bilo moguce napisati neki koncept pa onda otkucati odgovor na racunaru?

Svaki kandidat ispred sebe ima laptop na kojem ce da pise. Sve ce biti spremno, otvoren je Word, za svaki korak pre pocetka pisanja ce biti upustvo sta treba da se uradi, a i kod svakog ko bude imao neki problem, neko od prisutnih iz Agencije ce prici da pomogne. I tek kad svi budu spremni, i sve podeseno, pocinje da tece vreme potrebno za pisanje (a to je sat vremena)

Svi ce dobiti koncept, sa otprilike desetak smernica po kojima treba da pisu, odvoji se svaki pasus po smernici, da bi oni lakse mogli da procitaju, i po tim smernicama pisete ( i verujte, mnogo je lakse).

S tim da ce neko od pristutnih profesora (u NS je bio Lipovac), dati objasnjenja oko toga sta oni smatraju da je potrebno da se pise, i sta ce oni ocenjivati.

Esej nosi deset poena (+ deset iz testa), tako da oblast Bezbednost nosi ukupno 20 poena. Tako da ako sve uradite tacno na testu, iz Eseja ce vam biti dovoljna i sestica za prolazak.

27
Predavači / Odg: Polaganje za predavača teorijske obuke
« poslato: Avgust 03, 2013, 09:30:14 pre podne »
Ako racucas one cetiri oblasti koje su obuvacene prirucnikom, sva pitanja su odatle (+ statisticki izvestaj).

A Propisi su iz ostale literature (Zakoni, pravilnici, uredbe.....)

28
Predavači / Odg: Polaganje za predavača teorijske obuke
« poslato: Jul 29, 2013, 01:53:04 posle podne »
Kao sto se vidi na tabelama sa prosla dva ispita, Etika je ubedljivo najlaksa, u Beogradu su pala dvojica, a u Ns niko. Nema tu nista posebno, samo je potrebno dobro iscitavati knjigu i sve ce vam biti jasno. Obicna pitanja, koja dosta lako mogu da se odgovore i logickim zakljucivanjem, ali ipak mora se poznavati materija.

Metodika je vec malo veci problem iz prostog razloga zato sto je obimna i ima puno sitnih informacija koje je potrebno znati. Znaci, od 30 pitanja, imate pravo na 6 gresaka. Posebno obratite paznju na one delove sa prednostim i nedostacima pojednih nastavnih metoda, nastavnih sredstava itd. Mada ni to nebi trebalo da bude tesko ako se dobro iscitava knjiga.

Kao sto se videlo u BG, a delimicno i u NS, Bezbednost saobracaja je bila oblast sa najmanjom prolaznoscu. Kao sto smo vec rekli, sastoji se iz dva dela, prvi deo test sa deset pitanja, i mogucih deset poena, i drugi deo esej na zadatu temu, sa takodje mogucih deset poena. Ajde kod testa je mozda izvesnost jasnija zato sto znate sta ste tacno uradili, ali esej moze da vam predstavlja problem zato sto ne znate kakvu ocenu cete dobiti, tj. kakav je kriterijum profesora koji citaju i ocenjuju. S obzirom da je u pitanju Lipovac, dodatan pritisak je njegova strucnost, i automatski imate nedoumicu da li je to sto ste napisali dovoljno ili ne.

Propisi su klasicni pojmovi iz Zakona, i iz svih pravilnika navedenih na onom spisku literature za ucenje ove oblasti, nije ni to sad nesto fatalno, ali je opet problem kod kolicine informacija koje trebate da znate, ne znajuci sta vas moze potrefiti. 

I na kraju Teorija izvodjenja radnji, jos jedna oblast gde je prolaznost bila velika i u Bg i u NS. Nista posebno, iscitajte ono iz druge knjige, i ako ste u ovom poslu vec, to vam ne bi trebalo predstavljati veci problem.


29
Predavači / Odg: Polaganje za predavača teorijske obuke
« poslato: Jul 28, 2013, 10:27:56 posle podne »
U NS je bilo pitanje koliki je prosek po broju poginulih u poslednjih pet godina, pa su ponudjeni rasponi, a tacan odgovor je bio: od 650 do 950

30
Predavači / Odg: Polaganje za predavača teorijske obuke
« poslato: Jul 27, 2013, 08:38:17 posle podne »
I samo da ispravim koleginicu Snezzanu, ako je bila u NS na polaganju. Prvo se polagao test, dva sata je trajalo (od 11 do 13), a u 13.55 je poceo da se radi esej, i to je trajalo sat vremena.
I ono pitanje na "dopunjavanje" je bilo iz oblasti Teorija izvodjenja radnji (Navesti 4 karakteristike nocne voznje?), a ne iz Bezbednosti?!

A teme iz eseju su bile, u Bg na polaganju - Alkohol, a u NS - Brzina!

Stranice: 1 [2] 3 4 ... 10