Крећем са одговорима.
За већину инструктора и возача ово и није дилема.
Овде је представљена класична четворокрака раксрница где је саобраћај регулисан саобраћјнијм знацима који дефинишу првенство проласка на раксрсници.
Употребљена су два саобраћајна знака из групе ЗНАКОВА ИЗРИЧИТИХ НАРЕДБИ, а то, између осталог, значи да је постављање ових саобраћајних знакова обавезно код раскрсница где имате укрштање путева различите важности.
Оба знака указују возачима, који на њих наилазе, да се налазе на споредном путу и да морају да извврше пропуштање возила на главном путу на који наилазе.
Разлика је у томе што се знак ''стоп'' поставља на местима где није обезбеђена довољна дужина троуглова прегледности, па возачи крећући се дозвољеним брзинама не могу да се правовремено увере о ситуацији саобраћаја на главном путу, па немају довољно времена и простора да пропусте учесника у саобраћају на главном путу без заустављања. Због тога је знаком изричите наредбе регулисано да МОРАЈУ зауставити своје возило пре укључивања на главни пут. (пут са првенством пролаза).
Е, у овој ситуацији многи лаички тумаче саобраћајне знаке па кажу ''пошто овај има стоп он ће морати стати, а ја иако скрећем лево не морам стати јер имам троугао, па зато могу ићи пре њега''.
Значи, користи се класично правило десне стране, јер се оба возила налазе на споредним краковима.
НАПОМЕНА: овде сте приметили да нема саобраћајних знакова на путу са првенством пролаза. Па и не морају да се поставе, јер је ту предвиђен знак обавештења и он може или не мора да се постави. Баш због тога је, из практичних разлога, усвојено да се на споредним путевима постављају саобраћајни знаци који се разликују од свих других, да би се и ''слеђа'' могло закључити о ком се знаку ради.
Мислим да је сада све јасно.