Anketa

Koliko da bude, ili ce biti cene

1.600.00
3 (50%)
1.200.00
3 (50%)

Ukupno glasova: 5

Autor Tema: Zarda, naknada ili nesto drugo, tj. Cena rada po casu i moto casu  (Pročitano 19356 puta)

sasa69

  • Gost
Zarda, naknada ili nesto drugo, tj. Cena rada po casu i moto casu
« poslato: Oktobar 18, 2012, 07:42:52 posle podne »
Dobro vece drage kolege,

Kazu sce je spremno....

A cene nigde, pa makar i one minimalne.......

Ja bio danas kod brice, 10 minuta 200,00 dinara (sisanje ovce), a ja za 1 moto cas, da ne spominjem, ko mi je kriv kada sam izabrao soferaj............

Ajde neka neko kaze nesto na ovu temu.....

U Madjarskoj nema :
- poligona,
- tahografa,
 A cas je 16 evrica.....

Kod nas je od sada karton i lekarsko kod kandidata......
Moze da odvozi 40 casova u 40 raznih skola.....
Moze i da ne ustane u 6 ujutru, e a ko to placa ??? ???

Ima tu jos ali ajde ovo da rascistimo..... ako moze....

sasa69

  • Gost
Odg: Zarda, naknada ili nesto drugo, tj. Cena rada po casu i moto casu
« Odgovor #1 poslato: Oktobar 18, 2012, 07:50:57 posle podne »
Zaboravih napisati da radi na crno  8)  :'(

MT

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 156
    • Pogledaj profil
Odg: Zarda, naknada ili nesto drugo, tj. Cena rada po casu i moto casu
« Odgovor #2 poslato: Oktobar 20, 2012, 07:56:32 posle podne »
Ajmo polako,valjda će i kod nas polako ukidati jedno po jedno,...a što se tiče cene,svako je gazda u svojoj kući,izvedi matematiku i formiraj cenu,i napred....

sasa69

  • Gost
Odg: Zarda, naknada ili nesto drugo, tj. Cena rada po casu i moto casu
« Odgovor #3 poslato: Oktobar 20, 2012, 09:11:59 posle podne »
E vidis tu je problem......  Ja sam samo radnik.......  :'(


monstrum

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 150
    • Pogledaj profil
Odg: Zarda, naknada ili nesto drugo, tj. Cena rada po casu i moto casu
« Odgovor #4 poslato: Oktobar 20, 2012, 09:26:36 posle podne »
Konacno je drzava propisala minimalnu cenu i spremno je sve za novi pocetak!

wintera

  • Newbie
  • *
  • Poruke: 26
    • Pogledaj profil
Odg: Zarda, naknada ili nesto drugo, tj. Cena rada po casu i moto casu
« Odgovor #5 poslato: Oktobar 20, 2012, 09:46:54 posle podne »
Pa gde je ta minimalna cena
WinterA

sasa69

  • Gost
Odg: Zarda, naknada ili nesto drugo, tj. Cena rada po casu i moto casu
« Odgovor #6 poslato: Oktobar 21, 2012, 12:50:22 posle podne »
Kolega ima pravo...Na kojem to sajtu??? Ministarstva,  Agencije za mirisne jelke???


monstrum

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 150
    • Pogledaj profil
Odg: Zarda, naknada ili nesto drugo, tj. Cena rada po casu i moto casu
« Odgovor #7 poslato: Oktobar 21, 2012, 09:36:40 posle podne »
pa uzmite ljudu digitron u ruke minimalna cena obuke 1ooo din po casu to je 40 000 din,prva pomoc kosta 6000 din,teorijska nastava kosta 40 casova 6000 din ispiti po 4000 din ito je ukupno 60 000 din cista racunica kao dan a mozda i gresim sta vi mislite???

MT

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 156
    • Pogledaj profil
Odg: Zarda, naknada ili nesto drugo, tj. Cena rada po casu i moto casu
« Odgovor #8 poslato: Oktobar 21, 2012, 11:48:38 posle podne »
Sa digitronom je toliko,a koliko će biti bez njega.. :) ;),dobra matematika,..ne grešiš,...

sasa69

  • Gost
Odg: Zarda, naknada ili nesto drugo, tj. Cena rada po casu i moto casu
« Odgovor #9 poslato: Oktobar 22, 2012, 06:34:12 posle podne »
Mozda i gresite, malo sam cackao i preuzeo sa linka koji sledi, ali prvo citat :
Dan uoči stupanja na snagu Zakona o bezbednosti u saobraćaju, još nije utvrđena minimalna cena obuke budućih vozača koju treba da propiše vlada, a u auto-školama ocenjuju da bi obuka mogla koštati najmanje 500, ili čak 800 evra.

 Zakonom o bezbednosti u saobraćaju propisan je visok nivo kvaliteta u pogledu vozila, kadrova i odgovarajuće tehničke opreme, a to su upravo kriterijumi koji će biti presudni za odredjivanje minimalne cene, kažu u Ministarstvu unutrašnjih poslova.
 "Tako će, na primer, od marke i starosti automobila na kome se obučavaju polaznici i prostorija u kojima se održava teorijska nastava, zavisiti i minimalna cena časova", rekao je Tanjugu načelnik odeljenja za sabraćajno - tehničke poslove i prekršajni postupak Branimir Pejović.
 On je ukazao da je jedan od osnovnih razloga za utvrdjivanje minimalne cene obuke suzbijanje nelojalne konkurencije, što podržava i većina auto-škola.
 Predsednik Zajednice auto-škola Srbije Petar Rašeta je ocenio da će odredjivanje minimalne cene obuke pomoći da se "reši situacija na tržištu", i ukazao da će cena biti viša od sadašnje, ali će i obuka biti kavalitetnija.
 "Cena obuke ne bi smela da bude manja od 800 evra", rekao je Rašeta, uz objašnjenje da će auto-škole, zbog obavezne teorijske obuke, morati da angažiju licenciranog predavača, a da će na dodatne troškove uticati i uvodjenje ispita iz Prve pomoći.
 Predsednik grupacije auto-škola Beograda Milenko Jezdimirović, medjutim, smatra da bi cena obuke trebalo da bude oko 500 evra, u skladu s platežnom moći gradjana Srbije.
 "Predložili smo da cena obuke bude 800 dinara po času, bez PDV-a. To je u proseku za 200 dinara više nego sada, ali zbog nelojalne konkurencije, u pojedinim školama i duplo više", kazao je Jezdimirović istakavši da, upravo zbog toga, cena obuke gradjanima može izgladati prevelika.
 U Srbiji posluje oko 1.000 centara za obuku, a sagovornici Tanjuga se slazu da će njihov broj, zbog pooštrenih kriterijuma biti smanjen.
 "Novi zakon je restriktivniji i uticaće na ukrupnjavenje tržišta, ali ne i na smanjenje kapaciteta", istakao je Pejović, dok je Rašeta ocenio da će trećina auto-škola nestati sa tržišta.
 Interesovanje gradjana povećano je u poslednjih nekoliko meseci kažu u auto-školama, i navode da na to utiče strah od uvodjenja obaveznih predavanja iz teorije i ispita Prve pomoći, kao i to što su neke auto-škole odnedavno smanjile cenu obuke.
 Centri za obuku će do usvanja pravilnika kojima se bliže odredjuje rad auto-škola, a čija će izrada biti završena do kraja godine, vozače obučavati po starom zakonu.
 Pejović je objasnio da će tim pravilnicima bliže biti odredjen način osposobljavanja kandidata tokom prelaznog perioda.
 "Kandidati koji su započeli obuku imaće tri meseca da je završe, ali da bi dobili vozačku dozvolu moraće da prodju po tri dodatna časa teorijske i praktične obuke i da polože Prvu pomoć", objasnio je on.
 Ista pravila, kazao je Pejović, važiće i za kandidate koji završe obuku, dok će oni koji su položili teorijski ispit imati samo po tri dodatna časa teorijske i praktične obuke, ali neće polagati Prvu pomoć.
 On je ukazao da će auto-škole imati godinu dana vremena da se prilagode novom zakonu i pribave novo rešenje i licencu, a Zakonom o bezbednosti saobraćaja predvidjeno je licenciranje instruktora, predavača i ispitivača.
 "Licenciranje je u nadležnosti Agencije za bezbednost saobraćaja, koja još nije formirana, pa će auto-škole licence dobiti naknadno i to ne bi trebalo da utiče na primenu novih pravila za osposobljavanje vozača", rekao je Pejović.
 Vozačku dozvolu u Srbiji godišenje dobije između 120.000 do 150.000 gradjana, a Pejović smatra da nova pravila neće uticati na broj izdatih dozvola.
 Obuka ne bi trebalo da traje predugo, zbog uvodjenja obaveznih teorijskih predvanja i Prve pomoći, rekao je Pejović i naveo da je Zakonom predvidjeno 40 časova obavezne teorijske obuke.
 "Teorijski ispit će se ubuduće polagati pre početka praktične obuke, za koju je predvidjeno da traje 30 časova", objasnio je on i dodao da će kandidati moći da izadju na praktični ispit tek kad polože Prvu pomoć.
 Novina je i stepenasto dobijanje prava na upravljanje težim i opasnijim vozilom, a značajan pomak u kvalitetnoj obuci je i sklapanje ugovora izmedju centra za obuku i kandidata, koji će tako biti zaštićeni u slučaju da nisu zadovoljni uslugom.....

http://forum.krstarica.com/showthread.php/187216-Saobraćaj-zakoni-propisi/page159

sasa69

  • Gost
Odg: Zarda, naknada ili nesto drugo, tj. Cena rada po casu i moto casu
« Odgovor #10 poslato: Oktobar 22, 2012, 06:59:53 posle podne »
cena obuke 60.000,00 plus prva pomoc, lekarski, naknada za testiranje i voznju, pa prema SUP-u isto.....

To je izjavio vlasnik 10 PLUS.

http://www.rts.rs/page/tv/ci/story/17/РТС+1/1195288/САТ.html

decu od 16 godina interesuje samo da li su polozili, a bezbednost u saobracaju???

 Evo kod nas covek sa BMW om sustigao Yuga sa oko 140 - 150, prevrnuo ga, odveli su ga na treznjenje, prica se da je duvao oko dva promila, pojavio se u subotu bez prdnje maske, table, svetala u gradu..... cisto sumnjam da us ga tako ucili u auto skoli.... A ovamo sve je to do obuke....

Jadni mi...

sasa69

  • Gost
Odg: Zarda, naknada ili nesto drugo, tj. Cena rada po casu i moto casu
« Odgovor #11 poslato: Oktobar 26, 2012, 06:59:32 pre podne »
[b]BEOGRAD - Pljačka.[/b][/size]
Ideju o poskupljenje polaganja vozačkih ispita sa oko 300 na čak 1.000 evra auto-škole brane većim troškovima, a stručnjaci tvrde da je to previše i da bi sve moglo da košta 500-600 evra. Poslednju reč daće država, koja kasni sa određivanjem minimalnih cena, a od juče se primenjuje novi sistem obuke.

Okanović: Čas obuke trebalo bi i dalje da košta pet evra

Damir Okanović, direktor Komiteta za bezbednost saobraćaja, kaže da je cena od 1.000 evra preterana. Čas obuke trebalo bi i dalje da košta pet evra, što znači da 40 časova prakse vredi 200 evra. Još toliko bi trebalo dodati za teorijsku obuku i 100 evra za polaganje ispita iz prve pomoći.

- Auto-škole traže da čas bude deset, čak 15 evra. Mislim da tržište to neće dozvoliti, ali sve će zavisiti od države, ona bi trebalo da odredi cenu. Ako su dosad mogli da rade po pet evra, zašto ne bi mogli i dalje? Istina, sada će imati dodatne troškove, video-nadzor, kompjutere, ali ovih dana dobro zarađuju jer su mnogi odlučili da dođu do dozvole pre uvođenja novih pravila - tvrdi Okanović.

Prognozama o ceni nije hteo da se bavi Petar Rašeta, sekretar Zajednice auto-škola Srbije. On kaže da se čeka odluka države i pesimističan je da bi to moglo da se desi uskoro.

- Insistiramo da to urade stručnjaci i apelujemo da obrate pažnju na to da su troškovi saniranja saobraćajnih udesa veliki, a kvalitetna obuka bi to mogla da spreči - ističe on, i dodaje da je novina za auto-škole uvođenje 40 časova teorijske obuke i dodatne opreme.


Muzikolog drži obuku?!

Okanović ističe da je teorijska obuka loše osmišljena jer se svodi na čitanje propisa:

- Pričaće im o starosnim uslovima, a ne kako da sačuvaju glavu. Uz to predavač može da bude svako s diplomom, pa i diplomirani muzikolog. Na sve to, vožnju možete da položite ako se ne vežete ili ne stavite kacigu na motoru.

http://www.kurir-info.rs/bezobrazno-za-polaganje-voznje-otece-nam-cak-1000-evra-clanak-478876

MT

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 156
    • Pogledaj profil
Odg: Zarda, naknada ili nesto drugo, tj. Cena rada po casu i moto casu
« Odgovor #12 poslato: Oktobar 27, 2012, 10:33:08 pre podne »
Ovo već prevazilazi granicu dobrog ili lepog vaspitanja,APEL NA SVE KOJI MOGU DA IZAĐU U JAVNOST,A BAVE SE OBUKOM,PRVENSTVENO MISLIM NA ZAJEDNICU AUTO-ŠKOLA SRBIJE,DA REAKCIJA NE SME IZOSTATI NA OVAKVE  IZJAVE,AKO SE NE OGLASIMO,OSTAVIĆE SE  UTISAK DA SMO SAGLASNI SA TIM IZJAVAMA.
I DA SE STAVI DO ZNANJA DA SVI  ONI KOJI NISU U OBUCI NI NA KOJI NAČIN OSIM U TEORETISANJU NA ZADATU TEMU,NE MOGU DA ODREĐUJU KOLIKO ĆE SE ISTA NAPLAĆIVATI,....

ghost1

  • Newbie
  • *
  • Poruke: 28
    • Pogledaj profil
Odg: Zarda, naknada ili nesto drugo, tj. Cena rada po casu i moto casu
« Odgovor #13 poslato: Oktobar 27, 2012, 11:47:13 pre podne »
Evo linka kratke biografije Damira Okanovica , direktora komiteta za bezbednost saobracaja
http://blog.blic.rs/bloger/14579/Damir-Okanovic
Da ne poverujes, covek je DIPLOMIRANI PRAVNIK ,advokat po struci, kakve li to veze ima sa sobracajem blagi bog zna...i sada da takva jedna velicina od strucnjaka kaze da cena obuke treba da bude 5 evra pa to je sramota i shamar za sve nas . Ako je on napravio takvu kalkulaciju da za 5 evra pokrije troskove amortizacije, gorivo , platu instruktora i da na kraju ne ostane u minusu onda bih ga ovom prilikom pozvao da se menjamo . Neka on otvori auto skolu i neka radi za 5 evra po casu a neka mene postavi da budem na celu tog DJUVECHARSKOG KOMITETA . Profesori engleskog/matematike itd. daju privatne casove za 5-6 evra , tu nema troskova goriva , amortizacije , pdv-a , fiskalne kase , zakupa lokala , knjigovodstvenih usluga ,zakupa poligona , placanja doprinosa , i sto je najvaznije nema stresa jer ne mora 45min da konstantno motri na djaka , ako djak pogresno uradi zadati zadatak profesor moze da pocepa list i da krenu od pocetka ....a ako u obuci vozaca djak pogresi a instruktor nije dovoljno koncentrisan eto ti udesa .

Ne kazem da cas mora da bude 15-20evra , uzimajuci u obzir teshku emonomsku situaciju u zemlji mislim da je neka optimalna cena 10evra , odredjivanje bilo koje manje cene OBAVEZNO TREBA DA POVUCE SA SOBOM SVEOPSTI STRAJK AUTO SKOLA .

Ne znam zasto se niko iz zajednice ne oglasava ni na forumu ovde ni drugde po tom pitanju , pa tako jedva cekam da sutra u emisiji SAT , "ALVIROVIC I SIN D.O.O." cujem sta ce reci predstavnici nase zajednice .

Krajnje je vreme da obruse ovom namazanku i visegodisnjem folirantu Mirku Alvirovicu i da mu jasno stave do znanje ko je glavni krivac za trenutno stanje u obuci , a to su nadlezna ministarstva republike i Agencija za mirisne jelkice .
U svakoj emisiju je auto skole ponizavao do beskonacnosti i krivio za stvari na koje ne mogu da uticu, pa ako se to i sada desi stvarno ne vidim razlog buduce saradnje sa emisijom SAT .

Od toliko profesora saobracajnog fakulteta koji su u rukovodstvu zajednice nemoguce je da AMA BASH NIKO nema ni jednog novinara ili urednika prijatelja na nekoj od nacionalnih televizija koji bi ga pozvao na gostovanje u nekim vestima gde bi iskazali svoje stavove .
To je pravac kojim trebamo da se krecemo i preko koga treba da promovishemo svoje stavove jer pouceni prethodnim iskustvima to u emisiji SAT nikada necemo moci.

« Poslednja izmena: Oktobar 27, 2012, 11:49:00 pre podne ghost1 »

sasa69

  • Gost
Odg: Zarda, naknada ili nesto drugo, tj. Cena rada po casu i moto casu
« Odgovor #14 poslato: Oktobar 27, 2012, 12:04:55 posle podne »
Onda vi ni blic niste citali....

Potpuni haos: Otkazani svi vozački ispiti do 15. novembra!
 Boris Vuković | 26. 10. 2012. - 17:16h  | Foto: A. Isaković | Komentara: 253


Ako se po jutru dan poznaje, onda se budućim vozačima u Srbiji dobro ne piše. Novi sistem obuke vozača počeo je juče, ali samo teorijski, jer u praksi onaj ko želi da polaže vožnju ne zna ni koliko će to koštati, niti kad, kako i gde može da počne sa obukom. Zakazali su svi, od Ministarstva unutrašnjih poslova, preko AMSS, do auto-škola, pa je odlučeno da polaganja vožnje neće biti do 15. novembra.
 
Budući vozači žrtve haosa

Novi sistem obuke vozača zakonski je počeo juče. To znači da će svi novi vozači morati da prođu 30 časova predavanja, 10 časova vežbi, najmanje 40 časova vožnje, ali i da polože ispit iz prve pomoći.

 


Auto-škole pune onih koji bi da polažu na stari način


Međutim, umesto novog reda, koji će na ulice Srbije izvesti bolje obučene vozače, zavladao je potpuni haos.


 Ministarstvo unutrašnjih poslova još nije objavilo ispitna pitanja koja će kandidati imati prilikom polaganja završnog ispita, a Vlada Srbije još nije odredila minimalnu cenu obuke vozačkog ispita, koja će prema sadašnjim proračunima koštati između 600 i 1.000 evra.

 
Polaganje po novom


 Svi koji sa obukom ne završe do 25. januara, bilo da su je upisali po novom ili po starom sistemu, moraće ponovo da se obučavaju, ali po novom sistemu. Oni koji su vožnju upisali pre par dana obučavaće se po starom, ali će polagati po novom sistemu.


Ministarstvo zdravlja nije licenciralo instruktore iz Crvenog krsta, koji će predavanje iz prve pomoći držati novim vozačima, ali i vozačima koji su se obučavali po starom sistemu a još nisu položili završni ispit vožnje.


 Auto-moto savez Srbije od maja nije uspeo da odštampa sve registre, knjige za instruktore, kartone kandidata, što je prema zakonu bilo obavezno. Posledica toga je da je u poslovnici AMS u Ruzveltovoj ulici izbila masovna tuče između vlasnika auto-škola koji su želeli da kupe svu potrebnu dokumentaciju, a koje nije bilo dovoljno.


 Milenko Jezdimirović, predsednik Grupacije auto-škola, kaže za „Blic“ da vlada potpuno rasulo.


 - Mi novog kandidata koji dođe u auto-školu možemo samo da vratimo kući. Ne znamo ni koliko će koštati obuka, niti gde i kako će se odvijati teorijska nastava, gde da ga evidentiramo i pošaljemo na predavanja o prvoj pomoći - kaže Jezdimirović.

http://www.blic.rs/Vesti/Drustvo/349783/Potpuni-haos-Otkazani-svi-vozacki-ispiti-do-15-novembra