Autor Tema: I OPET POLUKRUŽNO OKRETANJE SA KORIŠĆENJEM BOČNE DESNE ULICE  (Pročitano 5655 puta)

milos.sb

  • Jr. Member
  • **
  • Poruke: 73
    • Pogledaj profil
I OPET POLUKRUŽNO OKRETANJE SA KORIŠĆENJEM BOČNE DESNE ULICE
« poslato: Mart 14, 2013, 06:16:50 posle podne »
Kako ubediti instruktore i ispitivače (bilo mupa, ili auto škole), da se više ne radi polukružno okretanje sa vraćanjem u bočnu ulicu? Kažu ako je u raskrsnici zabranje zaustavljanje i parkiranje 5 m, treba ići napred i proći tih 5 m, zatim se takođe vratiti u bočnu ulicu i proći i tu 5 m, i time ne bismo prekršili član 66. tačka 3. A što se tiče člana 37. kaže se da je dozvoljeno kretanje unazad isključivo na kratkom delu puta istpm stranom kolovoza (desnom) što nam opet  dopušta da se vratimo tih 10-15 m, pošto je to relativno kratak deo puta??? Jesmo li mi prva zemlja koja je zabranila ovo polukružno? Isto vodimo žustru raspravku i oko polukružnog okretanja u tri manevra (lastin rep)... Zašto se ne sme izvoditi na ulicama sa slabim intenzitetom saobraćaja ako su ispunjeni svi bezbedonosni uslovi da se ono obavi bez ugrožavanja drugih učesnika u saobraćaju?

mrkiboy74

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 155
    • Pogledaj profil
Odg: I OPET POLUKRUŽNO OKRETANJE SA KORIŠĆENJEM BOČNE DESNE ULICE
« Odgovor #1 poslato: Mart 14, 2013, 07:40:37 posle podne »
Kako ubediti instruktore i ispitivače (bilo mupa, ili auto škole), da se više ne radi polukružno okretanje sa vraćanjem u bočnu ulicu? Kažu ako je u raskrsnici zabranje zaustavljanje i parkiranje 5 m, treba ići napred i proći tih 5 m, zatim se takođe vratiti u bočnu ulicu i proći i tu 5 m, i time ne bismo prekršili član 66. tačka 3. A što se tiče člana 37. kaže se da je dozvoljeno kretanje unazad isključivo na kratkom delu puta istpm stranom kolovoza (desnom) što nam opet  dopušta da se vratimo tih 10-15 m, pošto je to relativno kratak deo puta??? Jesmo li mi prva zemlja koja je zabranila ovo polukružno? Isto vodimo žustru raspravku i oko polukružnog okretanja u tri manevra (lastin rep)... Zašto se ne sme izvoditi na ulicama sa slabim intenzitetom saobraćaja ako su ispunjeni svi bezbedonosni uslovi da se ono obavi bez ugrožavanja drugih učesnika u saobraćaju?


O ovome sam ja, izgleda, najviše pisao, ali ne vredi.. Član 37, stav 3 : "KRETANJE VOZILA UNAZAD NIJE DOZVOLJENO na nepreglednom delu puta, pri smanjenoj vidljivosti, u tunelima, NA DELU PUTA GDE JE ZABRANJENO ZAUSTAVLJANJE, i na prelazima preko železničke pruge." Znači, možete vi proći raskrsnicu više od 5 m, ali se svakako ne smete kretati unazad kad se tim kretanjem približite raskrsnici na manje od 5 m. Znači, vi ni u raskrsnici, ni 5 m ispred, ni 5 m iza nje UOPŠTE NE SMETE VOZITI UNAZAD.
Takođe, tu radnju ne možete raditi ni na kolskom ulazu u zgradu, dvorište, garažu i sl. - Član 66, tačka 18.
Očigledno je kakvi su "stručnjaci" pisali zakon. A još veći "stručnjaci" su oni koji tu radnju traže. Pročitajte im kad već ne mogu sami.. I pitajte ih ko će biti odgovoran ako se u toj situaciji desi nezgoda, ne daj Bože..

igorski

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 141
    • Pogledaj profil
Odg: I OPET POLUKRUŽNO OKRETANJE SA KORIŠĆENJEM BOČNE DESNE ULICE
« Odgovor #2 poslato: Mart 14, 2013, 10:04:06 posle podne »
Kako ubediti instruktore i ispitivače (bilo mupa, ili auto škole), da se više ne radi polukružno okretanje sa vraćanjem u bočnu ulicu? Kažu ako je u raskrsnici zabranje zaustavljanje i parkiranje 5 m, treba ići napred i proći tih 5 m, zatim se takođe vratiti u bočnu ulicu i proći i tu 5 m, i time ne bismo prekršili član 66. tačka 3. A što se tiče člana 37. kaže se da je dozvoljeno kretanje unazad isključivo na kratkom delu puta istpm stranom kolovoza (desnom) što nam opet  dopušta da se vratimo tih 10-15 m, pošto je to relativno kratak deo puta??? Jesmo li mi prva zemlja koja je zabranila ovo polukružno? Isto vodimo žustru raspravku i oko polukružnog okretanja u tri manevra (lastin rep)... Zašto se ne sme izvoditi na ulicama sa slabim intenzitetom saobraćaja ako su ispunjeni svi bezbedonosni uslovi da se ono obavi bez ugrožavanja drugih učesnika u saobraćaju?


O ovome sam ja, izgleda, najviše pisao, ali ne vredi.. Član 37, stav 3 : "KRETANJE VOZILA UNAZAD NIJE DOZVOLJENO na nepreglednom delu puta, pri smanjenoj vidljivosti, u tunelima, NA DELU PUTA GDE JE ZABRANJENO ZAUSTAVLJANJE, i na prelazima preko železničke pruge." Znači, možete vi proći raskrsnicu više od 5 m, ali se svakako ne smete kretati unazad kad se tim kretanjem približite raskrsnici na manje od 5 m. Znači, vi ni u raskrsnici, ni 5 m ispred, ni 5 m iza nje UOPŠTE NE SMETE VOZITI UNAZAD.
Takođe, tu radnju ne možete raditi ni na kolskom ulazu u zgradu, dvorište, garažu i sl. - Član 66, tačka 18.
Očigledno je kakvi su "stručnjaci" pisali zakon. A još veći "stručnjaci" su oni koji tu radnju traže. Pročitajte im kad već ne mogu sami.. I pitajte ih ko će biti odgovoran ako se u toj situaciji desi nezgoda, ne daj Bože..

A kad se desi nezgoda onda ce Vujanic vestaciti, i ko zna kakav ce zakljucak doneti :)