Autor Tema: Gospodo, šta do 25,10,2013 a šta posle_  (Pročitano 115207 puta)

Srbija do Tokija

  • Jr. Member
  • **
  • Poruke: 65
    • Pogledaj profil
Odg: Gospodo, šta do 25,10,2013 a šta posle_
« Odgovor #150 poslato: Oktobar 18, 2013, 11:16:15 pre podne »
Ljudi, samo 10 skoli je predalo zahtev.
  Hajde, molim vas ako neko ima informaciju u svojim gradovima koliko je skola predalo zahteve, neka objavi.
U Novom Sadu sam cuo da je samo jedna skola predala zahtev.
Jos par dana do 25og.
Hocete da kazete da je ovo normalna situacija, i da je sve u redu.
Molim vas, recite mi da smo sve ovo trazili i zeleli.
 Ja ne mogu da uposlim instruktora u svoju Auto Skolu jer on nije u mogucnosti ni penziono sebi da uplati.


sasa69

  • Gost
Odg: Gospodo, šta do 25,10,2013 a šta posle_
« Odgovor #151 poslato: Oktobar 18, 2013, 11:20:41 pre podne »
Iz prethdono iznetog kolega Instruktore Pero, meni je ostalo da kukam, jer mi se sprema da prezimim zimu, na birou, i kanda bez novaca, otpremnine i ostalog...  izvini

Srbija do Tokija

  • Jr. Member
  • **
  • Poruke: 65
    • Pogledaj profil
Odg: Gospodo, šta do 25,10,2013 a šta posle_
« Odgovor #152 poslato: Oktobar 18, 2013, 11:22:21 pre podne »
Hocu da kazem, mozda ce moja skola i opstati, mozda cemo nekako i preziveti jer radimo brat, supruga i ja.
  Strah me za moje kolege, mnogo ljudi je ostalo bez posla a posle 25og mnogo,mnogo vise.
Ljudi ce na biroe pa na ulice.
Moj zahtev je momentalna ostavke Predsednika i Sekretara PKAS
Jedino moralno i pravicno sto mogu da urade za kolege koje ostaju bez posla.


apatinus2

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 409
    • Pogledaj profil
Odg: Gospodo, šta do 25,10,2013 a šta posle_
« Odgovor #153 poslato: Oktobar 18, 2013, 01:20:55 posle podne »
verovatno si u pravu ovaj forum treba da koriste samo clanovi privrednekomoreAS i naravno oni koji i PLACAJU clanarinu a ne da svako moze da kritikuje a da nista nije doprineo radu zajednice .Sto se tice literature ima puno stamparija u drzavi tako da svako moze da kupi gde mu je jeftinije

nepobitno je sto ste napisali..,ali ne mesajmo babe i zabe.svi cemo mi pomalo platiti i clanarinu i troskove odrzavanja sajta ..itd..,ali nije li cudno sto se u svakoj prici vrte samo 3 lika..? znaci ok je i zajednica i komora i sajt,i takav nacin organizovanja i delovanja ,ali..uvek ista 3 coveka sve to rade za nas,sve za nas..oni sve cine za nas..???nije li to cudno?uz to sve agitovali su da se svi uclanei ?sad nigde nikog.?nema tu demokratije niti skupstine niti dogovora.trenutno je situacija da 95% clanica komore misli razlicito od 2 coveka koji su rukovoditelji i izabrani (valjda) i sta sad?ovih 95% ce sta? ne kapiram..nisam dovoljno pametan da ovu situacioju shvatim..ili je komora privatna firma? ali zasto onda treba autoskole za clanice?  ne shvatam..
i zasto vi clanovi komore ne smenite rukovodstvo komore na nekoj skupstini? ja nisam drug clan ali..u tom pravcu bih razmisljao.
« Poslednja izmena: Oktobar 18, 2013, 01:29:54 posle podne apatinus2 »
malo su nas bombardovali..maloo

bane bezar

  • Jr. Member
  • **
  • Poruke: 51
    • Pogledaj profil
Odg: Gospodo, šta do 25,10,2013 a šta posle_
« Odgovor #154 poslato: Oktobar 18, 2013, 01:27:23 posle podne »
Beograd,17.10.2013.

Z   A   K   LJ   U   Č   C   I
sa sastanka auto škola Beograda

                Sastanku auto škola Beograda je prisustvovalo 57 škola iz Beograda i jedna iz Kosjerića. Kao gosti su prisustvovali prof. Veselinović, presednik glavnog odbora auto škola Srbije i generalni sekretar ing. Petar Rašeta. Na sastanku nisu bili prisutni novinari i ako su pozvani,kao ni predstavnici državnih organa. Na sastanku je zaključeno da se traži od nadležnih organa da se odlukom omogući da škole nastave rad i posle 25.10.2013. do daljnjeg po dosadašnjim uslovima jer su zahtevi za ispunjenje novih uslova složeni i teško ih je ovog trenutka finansijski ispoštovati,pogotovo manje škole kojih je u strukturi najviše.Ocenjeno je da treba preispitati opravdanost takse  jer škole već rade,pogotovo njen nerealno visok iznos.Školama su potrebna velika finansijska sredstva  za ispunjenje formalnih uslova(manje bitnih za kvalitetnu obuku vozača,dužine poligona, površine učionice, broj instruktora-3, koji nemaju šta da rade i neće skoro imati). Plan i program kao i obuka i polaganje koji su najvažniji obavljaju se uspešno i tu skoro da i ništa nije sporno. Takođe je ocenjeno da su cene licenciranja previsoke i rokovi kratki te ih treba preispitati.Strogi formalni uslovi i potrebna velika finansijska sredstva bi zatvorila veliki broj manjih škola (njih je najviše), i ako stručno i profesionalno rade svoj posao i dovelo bi ih egzistencijalne probleme, i eliminisalo dobar broj ljudi iz ove struke koji rade po 20 i više godina. To ne bi bilo u skladu sa proklamovanom politikom Vlade Srbije koja potržava mala preduzeća i takozvane “porodične“ firme, pa umesto poreza i doprinosa koje one plaćaju državi, država isplaćivala naknade njima što joj ne bi trebalo biti u interesu. Zato je i predlog ovog sastanka da se sve daljnje promene odlože za sledeću godinu, dok privreda ne krene da bi smo i mi imali posla i dok se ne naprave konačne primenjive, praktične, prihvatljive odredbe normativnih akata koji regulišu ovu oblast na osnovu ZOBS-a koji će se takođe uskoro menjati. Prihvatanjem ovog predloga država bi od nas ubirala kakve takve prihode, škole bi radile (mi od toga živimo, kandidati bi polagali, imali bismo vremena da napravimo dobre normativne akte i time bi bilo postignuto najoptimalnije moguće rešenje u ovom trenutku. Odlučeno je da se ovi zaključci prezentuju i brane na sastanku u Upravi saobraćajne policije dana 18.10.2013. u 13 h i sa rezultatima satanka upoznaju auto škole.                                 

Za inicijativni odbor auto škola Beograda
Milenko Kuljić saob.ing.
063/221092


Srbija do Tokija

  • Jr. Member
  • **
  • Poruke: 65
    • Pogledaj profil
Odg: Gospodo, šta do 25,10,2013 a šta posle_
« Odgovor #155 poslato: Oktobar 18, 2013, 06:55:00 posle podne »
Kolege, na sastanku koji ce biti 18og u Upravi saobracajne policije jasno i glasno im prenesite nase stavove bez imalo pardona. Imate podrsku velike vecine skola koje ce stajati iza vas. Borite se za nas. Vi ste nam verovatno jedina nada da se nesto moze na bolje promeniti.
Drago mi je da iza ovih inicijativa koje su pokrenute zadnjih mesec dana ne stoji PKAS i to mi daje nadu da moze sve ispasti dobro.
Srecno!!!

xxx

  • Gost
Odg: Gospodo, šta do 25,10,2013 a šta posle_
« Odgovor #156 poslato: Oktobar 18, 2013, 07:22:11 posle podne »
Nastavak sa sastanka. Ovo samo prenosim detalje, nije moj zakljuck. Veliki broj skola se raspitivalodan pre sastanka  za prisustvovanje istom . Medjutim na dan odrzavanja predstavnici auto skola su se rapitivali da li ce sastnku prisustvovati Raseta i  Veselinovic  . Posle saznanja samo su se zahvalili i rekli da odustaju sa istog. Revolt i napetost prisutnih instruktora je bio prevelik i sastanak se sveo na napade, manje vise na polemiku ili krajnji zakljucak. Bez jasnih stavova, a izlaganje Veselinovica na samom pocetku vec je dolilo ulje na vatru. I ako poznat kao galamdzija, As Garfild je prvi izneo jasne i konkretne stavove. Izlaganjem ostalih, ovaj deo predloga brzo je odleteo kroz vrata. Za Razliku od Veselinovica, Rasete pokusava da bude na obe strane. Veselinovic , njegovovim sporim izlaganjem  ne uspeva da privuce paznju ucesnika. Cak sta vise mislim da ljudi neveruju u njegovu pricu. Napadnut u drugom izlaganju , Veselinovic je rekao da on predstavlja bezbednost i struku, a za skole koje nisu u zajednici ga BAS BRIGA ! Jedan broj skola zna sta ce se desiti, ali to vesto krije.
95% tacne informacije ( mimo sastanka)
- Poligon, ne racunam kmere, kompjutere... bice produzetaka
- Svi ostali pravilnici ce morati da se postuju.
- Ako uplatite taksu, od 25 necete moci da radite. Ceka se izlazak komisije da primi centar.
- Ako 26 odrzavate obuku, bice Vam pisana prijava, i mogucnost da se kandidatu ponisti obuka.
- Ako platite taksu, postoji mogucnost da Vam se dodele ispiti, i uslov da se samo odrzava dopunska obuka.
- Ako ne platite taksu , sigurno necete raditi.

 NEKO, NEKO kaze: kad vecina nebi platila taksu, postavlja se pitanje da li su ti koji su doneli zakon imali uspeha ili ne. Ako nema uspeha, onda ide i smena istih. Ili ako veci broj uplati taksu, pisac zakona, moze da kaze kako je njegovom zaslugom obelodanjeno koje skole vrede i hoce da rade, a koje ne zasluzuju da nastave sa radom.Tu dobija +.

To sto znam to sam i napisao.
Meni samo nije jasno, zasto platiti taksu ako se svi pravilnici ne usvajaju odmah. Mozda ja danas mogu da platim taksu, ali mozda sutra ne mogu da kupim kompjutere i kamere. A ide i zima :( . E da je sloge, pa svaki dan samo po pola sata nas 200 da popijemo kafu na raskrsnici izmedju Nemanjine i Kneza Milosa

xxx

  • Gost
Odg: Gospodo, šta do 25,10,2013 a šta posle_
« Odgovor #157 poslato: Oktobar 18, 2013, 07:25:44 posle podne »
Jos nesto. Danas je ekipa kurira htela da objavi ceo clanak, od prvih pravilnika, pa do poslednjih izmena u radu auto skola. Nakon pozitivnih vesti od strane MUP-a, novinarima je otkazano. Izlazi samo skraceni, osiromaseni deo sutra. Medjutim, samo posle par sati i otkazivanje novinarima, te lepe vesti postaju ponovo sumorne i promenjene. Mislim da ce Vam neko od kolega objasniti.
« Poslednja izmena: Oktobar 18, 2013, 07:40:33 posle podne xxx »

sasa69

  • Gost
Odg: Gospodo, šta do 25,10,2013 a šta posle_
« Odgovor #158 poslato: Oktobar 19, 2013, 08:26:36 pre podne »
Gospodo kanda nema vise...

HAOS: Nemar MUP u petak gasi sve auto-škole!

Društvo
07:24, 19.10.2013.

Autor: Vladimir Spasić,Foto: Shutterstock




Pošalji e-mail
Odštampaj tekst
A

Najveću zbrku stvara to što od 25. oktobra važe novi pravilnici, ali skoro niko ne zna šta u njima piše; Novim merama obuka se neće poboljšati, a škole će biti u nevolji

Zakomplikovano... Nova pravila otežaće, a možda i onemogućiti obuku vozača

BEOGRAD - Izgleda da i ovako imamo previše vozača.
Sve auto-škole prestaju da rade od sledećeg petka, 25. oktobra! Tako piše u Zakonu o bezbednosti saobraćaja, a dodatnu zbrku stvara podatak da bi od istog datuma trebalo da važe novi pravilnici o obuci kandidata, ali da skoro niko ne zna šta u njima piše.

Kasne pravilnici

Skoro je neverovatno da je Zakon o bezbednosti saobraćaja donet 2009. godine, a ni posle četiri godine država, tačnije Ministarstvo unutrašnjih poslova, nije uspela da donese podzakonske akte. To stvara probleme auto-školama, ali i svima koji žele da postanu vozači.

Petar Rašeta, sekretar Zajednice auto-škola Srbije, kaže da sve auto-škole moraju da podnesu nov zahtev za rad do 25. oktobra, a tada im prestaju važeća rešenja.
- Šta ćemo dok se ne odobre nove dozvole? Napravljena je greška jer postoji pravna praznina. Izmene zakona su, navodno, pripremljene, ali ništa nije zvanično. Uz sve to, ne znamo šta piše u novim pravilnicima, koji bi trebalo da važe od 25. oktobra! - čudi se Rašeta.

On kaže da su pravilnici doneti 25. oktobra prošle godine, ali je školama ostavljeno vreme od godinu dana da se pripreme. Međutim, MUP je, kako navodi, pripremio nove pravilnike!

Loši potezi

Miloš Vukadinović, instruktor auto-škole „Pravo“, kaže da postoji neki nacrt pravilnika o osposobljavanju za vozače motornih vozila, koji bi trebalo da stupi na snagu 25. oktobra, ali se pregovara da se to odloži jer je mali broj škola u mogućnosti da ga primeni.
Damir Okanović, predsednik Komiteta za bezbednost saobraćaja, kaže da je MUP propisao uslove koji su birokratski, a nisu bitni za kvalitet obuke.

- Obuka se neće poboljšati, a školama se prave problemi, čak to može da utiče na kvalitet obuke jer umesto da ulažu u nju, plaćaju takse. Kao bitna se tretira veličina trake na poligonu, ali to neće nekome spasti život, a hoće ako shvati zašto se stavlja pojas ili poštuje ograničenje brzine - ističe Okanović.
U MUP nisu imali komentar.
Okanović: MUP je propisao uslove koji su birokratski, a nisu bitni za kvalitet obuke

Šta je predviđao nacrt pravilnika

- stare auto-škole moraju da uplate taksu od 80.000, a nove još 90.000
- poligon bi trebalo umesto 30 da ima 51 metar
- poligon mora da ima uspon, a sada se, na primer u Beogradu, koriste ulice
- učionice moraju da imaju najmanje 25 kvadrata
- vozila moraju da imaju signalno-svetlosne uređaje na duplim komandama
- ispiti moraju da budu nadgledani kamerama i da MUP to može da kontroliše
- na 20 kandidata mora da bude deset kompjutera.

http://www.youtube.com/watch?v=1axAOMfWqd4

monstrum

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 150
    • Pogledaj profil
Odg: Gospodo, šta do 25,10,2013 a šta posle_
« Odgovor #159 poslato: Oktobar 19, 2013, 09:44:43 pre podne »
STA posle, pa lako ce biti mnoge auto skole i instruktori ce da obucavaju na CRNO (i ja cu) bez oznaka kao i TAXISTI pa cemo se igrati skrivaca i zmurke pa ko koga u pola cene da se prehrani porodica ,treba se snaci.... ;D

sasa69

  • Gost
Odg: Gospodo, šta do 25,10,2013 a šta posle_
« Odgovor #160 poslato: Oktobar 19, 2013, 06:13:37 posle podne »
evo i ovaj kolega se promovise preko KURIRA...

dragan instruktor

Anka,samo vam govorim da se ne raspitujete ovde o uslovima obuke,jer ovde nema strucnog kadra niti ijednog instruktora trenutno sem mene,koji Vam moze dati pouzdan i tacan odogovor.Ja i dalje radim ovaj posao,i aktuelan sam u ovome pa shodno time i znam sta pricam.Ne lupetam gluposti kao pojedini ljudi ovde,koji bih u sve da se umesaju a nemaju pojma.Moj savet okrenite bilo koju auto skolu i sve ce Vam lepo objasniti.Ja ne bih jet vidim da ovde ima upucenijih od mene u nasoj bransi,pa bih dao njima priliku da se izlupetaju kako treba :) Udrite ljudi,sad il nikad :)

Neco

  • Jr. Member
  • **
  • Poruke: 52
    • Pogledaj profil
Odg: Gospodo, šta do 25,10,2013 a šta posle_
« Odgovor #161 poslato: Oktobar 19, 2013, 07:02:50 posle podne »
DOTERASE CARA DO DUVARA SAMI SMO KRIVI NEMOJMO KRIVITI NIKOGA NISMO SLOZNI DA BI BILO STA POKRENULI NIJE KRIV NI RASETA NI ZAS TO ONI UVIDOSE PA SE IGRAJU SA NAMA KAO MACKA SA MISOM SAMO NAPRED U NOVE POBEDE  A OD 25.10.2 0 1 3 STARA DOBRA PESMA  MIRNO SPAVAJ NANO SVE JE ZAKLJUCANO

sasa69

  • Gost
Odg: Gospodo, šta do 25,10,2013 a šta posle_
« Odgovor #162 poslato: Oktobar 19, 2013, 07:32:52 posle podne »
opet kazem, neko napisao, nece nas ni taksisti... ali opet, da je neko pustio pravilnike da procure, a ne ovo sto ovde pise...
on i bane, telefonom, pa se setite, bice pravilnici da se izjasnimo....
nema poligona u celoj evropi, a kod nas....
pa opet, uplatite taksu, i to vam je to.... ja bedni radnik, sto rece kolega, lajem k`o seoska dzukela... ali, ako napravim revoluciju, pljuvaceme seoske kere...  :'(

Petar

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 319
    • Pogledaj profil
Odg: Gospodo, šta do 25,10,2013 a šta posle_
« Odgovor #163 poslato: Oktobar 19, 2013, 08:59:58 posle podne »
Ево мене,
нисам дуго био међу Вама. Размишљао сам да ли и сада да Вам се јавим. Срамота је што се на форуму јављају xxxx лица и тако се крију. ЗЗнам мкноге од њих и збо тог сам мислио и да се не јављам. Њих не кривим. Мривим оне дурге који знају шта је Заједница све урадила, али се не јављају. Видео сам ових дана и те покушаје.

Шта да радимо после 25 октобра?

Много пута смо се питали шта да радимо. Као да живите у облацима. Одлучите се већ једном. Када сте радили за 200 динара час нисте се питали. Када Вам је дата могућност да радите за 1200 опет нисте знали да ли да радите или не.

Ствари стоје овако, па се вама свидело или не. Ова реорганизација обуке је наступила, јер је била јасна чињеница да има бар 30% вишка инструктора (школа још више, јер је било много школа са једним инструктором). Желело се ''уозбиљити ово образовање''.
Наравно, пошто је правила радила само бирократија дошли смо до Закона и Правилника који немају везе са памећу и животом. Сва наша настојања да се бирократија опамети нису уродила плодом. Руку на срце било је и пмака, али опет само када се бирократија смиловала да нешто од наших промедби прихвати.

Био је 25 октобар прошле године и бирократија нам је дала рок да се ушоримо са њиховим ставовима. Ми смо мислили да се они шале. Преварили смо се.
Бирократија одлаже све оно за што они нису спремни, али неће да одложи оно зашта ми нисмо спремни, јер то не зависи од нас. Има батину у рукама и може јој се.

Неке колеге предложе штрајк и сви су на речима за то. Када ја тражим да то печатом и потписом потврде ето праве истине о нама. Једно причамо друго радимо.
Шта сада предлажем.

Сви поднесите било какав Захтев за дозволу. Макар и празан. Тада улазите у неку игру са бирократијом. Постоји став да сви они који поднесу захтев могу да наставе да раде док им се захтев не размотри. Тада спашавате и бирократију која је донела Закон којим сви престају дараде 25 октобра, а до ток датума им тече рок и за подношење захтева. то се зове правна празнина. Они се муче како да то избегну.
Зато су написали сасвим НОВЕ ПРАВИЛНИЕК и предложилчи и9змену тог чпана 351 како би себе спасили. Ако им то не успе незнам како ће се извући. Наравно опет постоји онај познати  метод да се УПУТСТВОМ ИСПРАВЉАЈУ И ЗАКОН И ПРАВИЛНИЦИ.

Е све остало ћете сазнати на ИНФОПУЛТУ. За то је предходно потребно да будете чланови Привредне коморе и наравно да платите чланарину. Људи уозбиљите се. Немојте се по овом форуму шегачити. Форум је за озбиљне људе није за шерете.
Ако наставите да се шегачите заиста ћу изгубити вољу да контактирам на форуму. Молим поштене људе да се јаве.
Рашета.
 Ја нисам икс, икс и ништа не кријем.



apatinus2

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 409
    • Pogledaj profil
Odg: Gospodo, šta do 25,10,2013 a šta posle_
« Odgovor #164 poslato: Oktobar 19, 2013, 09:34:59 posle podne »
da uplatimo 80000? i onda mozda radiomo jos mesec dana?da uguramo jos malo novaca drugarima miki peri djuri..,u agencijama ,to je seretski..stvarno.
sto se tice skola sa jednim instruktorom,zar one nisu trebale da opstanu?(i u tvojoj skoli samo jedna instruktor obucava zadnjih 5 godina..zar ne?)
 lako je reci da su visak 30 posto instruktora..i neka idu na ulicu..,pa visak je 50 % u drzavnim institucijama..i javnim preduzecima...pa se oni ne bore da sami sebe otpuste..,kao sto se komora bori za to da se 30% instruktora otpusti??

malo su nas bombardovali..maloo