Тема је супер.
Заједница ауто школа Србије има Законодавно правну и стручну групу која ради на проналажењу и систематизовању недостатака у Закону који се морају мењати. До сада је пронашла преко 150 таквих примедби.
Број је толики да захтева дубље и мултиструктуралније стручне аналаизе, те се ради на сачињавању радне групе коју ће чинити стручни експерти са саобраћајних, машинских и правних факултета и стручних људи из удружења возача и инструктора, саобраћајних вештака. АМСС, техничких прегледа и других који ће публиковати заједнички став и ''бацити га'' на сто министарстава и државних управа са мотом ''ово струка мисли, а ви радите како хоћете''.
Уочени недостати се могу сврстати у неколико група:
1. Одредбе које су нетачне, те се морају под хитно променити
2. Одредбе у којима су појмови дефинисани предходно недефинисаним појмовима
3. Одредбе које су неживотне и веома тешко, па и немогуће спроводљиве
4. Одредбе које су дефинисане као обавеза, а нису санкционисане
5. Одредбе које су непотпуно дефинисане
и сличне.
Ето и колега је уочио недоследности код усаглашавања Закона са Европским директивама.
Ми смо још у усаглашавању истакли тај проблем који је колега навео, али и још многе друге.
Један од још важнијих проблема је и тај да у директивама стоји да се на испиту само неки елементи могу исоитивати на полигону, а сви остали у граду. Напомињем да у директиви пише могу, али не морају. Ово смо истицали, јер смо сматрали да полигон мора да се избаци из испита, јер се ту учи ''жонглирање''.
У прилогу напредка ове дискусије по овоиј теми позивам све да читају Закон и проналазе глупостио, те да их баце или на форуиум или на моју Емаил адресу
rasetap@sezampro.rs.
Ја сам спреман да свима пошаљем досадашњу анализу Закона.