Ok. sada smo barem razresili ovu dilemu .
Inace , evo je sada skica nacina polukruznog okretanja koji sam ja pokusavao da objasnim (ali izgleda nisam uspeo) , to je skica "B" koju je postavio Gospodin Raseta , blize levoj strani ,strogo uz razdelnu liniju do sredine raskrsnice i tada krece manevar - isti polozaj koji zauzimamo za skretanje levo .
Sto se tice primera na novoj skici "A" ,svakako ne sumljam da jeste ispravno , samo napominjem da me takav manevar plasi jer uvek postoji mogucnost na neka budala naleti na nas (ako neko ide iza nas a ne skrece kao mi vec nastavlja pravo, i po default-u povecom brzinom:))
Ovo je naravno subjektivna stvar , pa ja licno nekako imam bolju preglednost na raskrsnici kada polukruzno vrsim putanjom "skica B" , na kraju krajeva vidli smo sada da su ispravne nove skice A ,B , C i D , pa kome je kako lakse tako neka radi .
Ako se mozda u predhodnim postovima neko nasao uvredjenim - nije bilo namere
Pozdrav