Kritkujemo... Ne znam kolega, kada bi vam pricao, sef ili gradonacelnik, komora, predsednik drzave.... Vi nama trebate.. vi ste nam potrebni, vi ovako vi onako, skoro godinu dana... i vi ulazete, da bi mogli da radite.... A ONDA, IZVINITE IMA VAS 30 - 50 % NEPOZELJNIH, NEPODOBNIH... STA LI
Petar 24.01.2011
Да у праву сте.
Нисам гледао емисију у време емитовања, али сам из телефонских позива које сам добијао у току и после емисије схватио да нешто није било у реду.
Вечерас сам на САЈТУ РТСа детаљно прегледао емисију и заиста морао да закључим да циљ емисије није постигнут.
Циљ је требао да буде да се тачно утврди кривац за новонастало стање и да се утврди могућност да се то безболније реши него како се решило.
У припреми емисије Мирко Алвировић није испоштовао договор, а то је да ако већ неће да и ја будем гост у емисији да онда поставимо Пејовићу снимљена питања. Он је чак послао ТВ екипу на наш састанак у десетки плус кја је и снимила питања која су требала да наведу Пејовића да да праве одговоре.
Незнам како је дошло до тога да Спасоје буде гост у емисији иако је Мирко знао да сам и ја у Београду. Спасоје је отишао у НАВАК да се као сниме само још нека питања.
Да смо знали за то, сигурно Спасоје неби добио одобрење да иде у емисију у име Заједнице, јер имамо лоше искуство са САТ емисијама.
Он је изузетно поштен момак, али се очигледно није добро снашао, те није истакао оно што је битно. а то је:
-за све је крив МУП, јер није испоштовао своје упутство из 2009 године којим су сторниране одредбе Закона (Замислите Упутство јаче од Закона) све док се не донесу подзаконска акта из области обуке возача.
-за све је крив МУП, јер када су видели да су погрешили утврдили су за ко зна који ДАН Д 14 јануар, а то је могао да будем и ДАН КАДА СТУПЕ НА СНАГУ ОСТАЛИ ПРАВИЛНИЦИ и тада неби било ових проблема.
Очигледно чак нису ни вешти да исправе своје грешке , па иду из једне грешке у још веће. У ТВ емисији на Авали сам децидирано ово и рекао.
April 18.2011
Заиста се много извињавам, јер сам очигледно занемарио ФОРУМ.
Ево шта има ново: Ништа.
Још чекамо.
Данас сам разговарао са одговорним представником МУПа који ми је рекао да су Правилници спремни и да ће бити објављени ових дана. Разлика од оних које смо давно ставили на форум је прелазни период. Сада су предвидели да прелазни период буде 5 месеци, а не два. Значи још 5 месеци све по старом, а онда још 3 месеца по Закону да се заврши обука по старом. То је вероватно због тога што неће МУП бити спреман да реализује своје обавезе из Правилника. То ми се поново не свиђа, али шта можемо.
Заједница ауто школа ће организовати семинар чим Правилници изађу.
И онда наступа период предвиђен за УСТАВНИ СУД.
Obuka vozača / Odg: PRIVREDNA KOMORA
« poslato: Maj 22, 2013, 10:48:41 pre podne »
Ама бре људи шта вас то све мучи.
До сада је свако предузеће морало да буде у Привредној комори Србхије, затим у Привредној комори Војводине, па онда у Регионалној привреднојкомори.
Кажем морало, јер је то Законом била обавеза. И плаћало се око 400 динара по раднику месечно.
Сада је изгласан Закон по коме то више није обавеза. Морате да плаћате само ономе који Вам обезбеђује неку корист. Привредна комора ауто школа Србије покушава да буде корисна својим чланицама. Сетите се шта смо до сада већ дали на употребу чланицама.
То више није обавеза, али ћемо морати да ограничимо приступ корисним стварима само онима који буду чланице Привредне коморе. Наравно и то треба финансирати. То кошта све (Сајт, софтвер и сви прилози уз свој, као и редовне трошкове одржавања и рада) око 200.000,00 динара месечно. Израчунали смо да на бази 250 ауто школа са четири радника запослена то кошта око 200 динара по раднику месечно. Наравно ако буде више ауто школа у Привредној комори биће реална шанса да то буде и мање. У Заједници је било око 800 ауто школа. Све ћете имати детаљно и транспаренто приказано. Зар је то много. Два пива, два сока и сл. Битно еј да плаћате ономе који Вам нешто нуди. До сада сте морали да плаћате некоме од кога ништа нисте добили.
На вама је да одлучите.
Рашета.
oktobar 13.2012
Поштовани пријатељи,
Лако је бити разочаран у нешто што му не одговара.
Лако је бити генерал после битке.
Лако је бити паметан после анализе стања.
Тешко је бити у биткама, тешко је бити предлагач, тешко је веровати у заједништво.
Е Мој Хајро. Не долази се на семинар на којем треба да се укаже шта све треба чинити да се реализује нешто што је усвојено,(а семинари су показали тмурну чињеницу да многи у ауто школама нису ни прочитали законски оквир под којим ће радити,) да би се нешто мењало. Сада је касно. Где си био када се ратовало? Вероватно и незнаш шта се све успело усагласити.
Тешко је многима било дати 1000 динара за котизацију да би нешто научили. А за ручак многи су хтели да се прошверцују и да ''једу'' сендвиче.
Како би мој Хајро почео да радиш да се ''неки активисти ЗАЈЕДНИЦЕ'' нису досетили да Вам понуде да заједнички штампамо сав потребан материјал за рад после 24 октобра. Да Тебе и Вас подсетим да на тржишту још нико није понудио овај материјал.
Да Те подсетим Хајро да си и сам могао да га штампаш. Да ли јеси?
Где си Хајро био када нас је у Заједници било 118 и када нико са нама није хтео да разговара. Где си био када смо за годину дана окупили 504 ауто школе у Заједницу. Сада када људи виде да им заједница треба већ имамо око 700 ауто школа. Хајро, зар то није велика већина од укупно нешто више од 800 ауто школа.
Где сте били када се усвајао Закон и када смо ми ''неки'' предлагали ''штрајк'', али га већина није прихватила као начин решавања проблема.
Много тога би Тебе као и сличне могао да питам. Но, није време за то. Слажем се са твојим речима:
Kolege, prizovimo se pameti i organizujmo se ili cemo biti "pokusni kunici" , za koje zbog promasaja niko ne odgovara.U pamet se braco instruktori/predavaci/ispitivaci i vlasnici AS i ne dozvolimo da nam se namecu ,u praksi nemoguce stvari ,i da nas unapred oznacavaju kao "sumnjive elemente" koje je potrebno stalno drzati na uzdi(izvinite na izrazu), pa cak nam pretiti i krivicnim prijavama kao da smo mi krivi za haos nastao u obuci.
Но, будимо и разумни.
Будите спремни да почнете да радите по новим правилима, па сам убеђен да ћемо веома брзо указати да су многе одредбе бесмислене и практично неупотребљиве.
Докажимо да ми треба да пишемо правила, јер најбоље знамо струку.
Докажимо да нисмо спремни да сарађујемо у криминалу и малверзацијама.
Докажимо да нисмо лопови и дам није потребна оволика контрола и сумња у нас.
Докажимо бирократији да мора да цени лиценце које предвиђа да издаје и да их онда не треба контролисати или да их онда не треба ни дати.
Докажимо им да смо јаки.
Zajedno smo jaci, 118, pa 504 pa 800,..... a sada, izvinite 30-50% prekobrojnih.... i ja medju njima....
E moj kolega MTK, posle ovoga ja nemam vise sta da kazem...