vidio sam vas na tv, nazalost novaca za bacanje nemam, jos nisam dobio januarsku platu, ni drva nema, pa sam ostao na jaslama roditelja.... ali cinimi se da je i navak u nedelju ocrnio nas, i general Simic, zaslepeo me tv od silnih cinova danas u 16-00 na b92 davao neke izjave.... jedino se rtv vojvodina pozabavila sa nama i direktno ukljucila Rasetu. sto ne pitas novopazarce, sto se ogradjuju od strajka... ili apatinus2 za komentar? ni meni nije jasno, dok su drugi kukali, i kanda bili u pravu, prvi su rekli da je ovo dobro... pitaj i one sta ce na sve ove agencije komore, zajednice i asocijacija vozaca instruktora? itd.itd.... a, kada bi pitao nase saobracajce, tek onda bi video da nema sale.... za L table prijava, ako nije kandidat u autu... ili nema lekarsko, iako ima dozvolu... a, vama svima svaka cast....
a, nasao sam, general Simic i Bane se ogradjuju....
Protest vlasnika auto-škola u centru Beograda
BEOGRAD - Vlasnici auto-škola iz mnogih gradova u Srbiji protestovali su danas vozeći svoje automobile centralnim ulicama Beograda i zahtevajući promenu propisa koji regulišu rad auto škola. Načelnik Saobraćajne policije Dragiša Simić izjavio je da je protestna vožnja centrom Beograda bila neosnovana jer je MUP prihvatio njihove predloge i izmenio pravilnik da bi škole mogle da rade. Načelnik Odeljenja za inspekcijske poslove Branimir Pejović je istakao da školama niko nije blokirao rad već je reč o primeni zakona.
Kroz centar Beograda, uz zvuke sirena i uključene migavce, prošla je duga kolona automobila auto-škola iz Beograda, Novog Sada i mnogih drugih gradova u Srbiji.
Tanjug (Sava Radovanović, Zoran Žestić)
Njihovi automobili oblepljeni su transparentima kojima se traži poštovanje ustavnog prava na rad i promena propisa koji regulišu rad auto-škola.
Zbog protestne kolone, saobraćaj u centralnim beogradskim ulicama je donekle usporen.
Privatne auto-škole tvrde da su novi propisi u toj oblasti "nerealni i neracionalni" i da većina njih ne može da ih ispuni, zbog čega ne ispunjavaju uslove za dobijanje dozvole za rad.
Privredna komora auto-škola Srbije navodi da je zbog nedobijanja novih dozvola za rad oko 900 auto škola u Srbiji zatvoreno od 26. oktobra, čime je prekinuta obuka oko 50.000 vozača.
Novim Zakonom o bezbednosti saobraćaja propisano je, između ostalog, da svaka auto-škola mora da ima poligon dugačak 51, a širok sedam metara koji bi, prema navodima udruženja auto-škola, koštao više od 100.000 evra, kao i prostorije od najmanje 25 kvadratnih metara i 17 vozila u svom vlasništvu.
Simić: Protest auto-škola neosnovan
Načelnik Saobraćajne policije Dragiša Simić izjavio je da je današnja protestna vožnja auto-škola centrom Beograda bila neosnovana jer je MUP prihvatio njihove predloge i izmenio pravilnik da bi škole mogle da rade.
"Sve što su tražili, ispunili smo, a neko pokušava da izvrdae zakon. Zakon mora da se poštuje, ovo je pravna država i niko ne može da blokira grad ili ulicu", rekao je Simić na konferenciji za novinare.
On je kazao da MUP ne sprečava rad škola i da ih je 60 dobilo dozvole za rad, a više od 400 podnelo zahteve od kojih je polovina obrađena.
Simić je podsetio da je Zakon o bezbednosti saobraćaja na putevima donet 2009. godine i od tada su auto-škole znale koje uslove treba da ispune.
"Auto-škole koje žele ozbiljno da se bave poslom, koje žele ozbiljno da obučavaju kandidate, podnele su zahteve, i rade", rekao je Simić.
On je kazao da neće dozvoliti da se auto-škole "otvaraju po podrumima i šupama".
"Neću dozvoliti da se svako bavi obučavanjem kandidata i da deca neobučena za vožnju izlaze u saobraćaj izazivaju nesreće i ginu", rekao je Simić.
Pejović: Školama nije blokiran rad, već je reč o primeni zakona.
Načelnik Odeljenja za inspekcijske poslove Branimir Pejović je istakao da školama niko nije blokirao rad već je reč o primeni zakona.
"Sve izmene pravilnika su izvršene u skladu sa zahtevom zajednice auto-škola, koja nam je uputila dopis juna ove godine, a u kojem se traži šta je potrebno izmeniti u pravilnicima da bi auto-škole mogle da ispune propisane uslove. Mi smo te zahteve u izmenjenim pravilnicima ispunili", rekao je Pejović.
On je negirao da je najmanji broj vozila koje auto-škole moraju da imaju da bi mogle da obučavaju vozače 17, i dodao da najveći broj auto-škola koje su dobile dozvole za obučavanje kandidata ima po tri.
"Trenutno stanje u oblasti osposobljavanja kandidata za vozače je posledica opstruktivnog ponašanja auto-škola koje žele da zadrže trenutno stanje, a to je da najveći broj škola egzistira zahvaljujući loše obučenim kandidatima", rekao je Pejović.
On je kazao da u proseku od jednog kandidata auto-škola može zaraditi do 800 evra, te se i protest škola zasniva na interesu da eksploatišu loše obučene kandidate.