1990 i ja sam bio jedan od vlasnika autoskole i onda je bilo poteskoca u radu privatnih autoskola,dvojni standardi drzave prema privatnim i drzavnima autoskolama sankcije,nestasica goriva,nobjavljeno ratno stanje,denominacija dinara,,, ali zakon i pravilnici su bili ok pogotovo vojvodjanski pokrajinski zakon obezbednosti saobracaja,lekarsko uverenje vazilo 2 god.prakticna obuka za b kat,30mh,i onda je bilo nelojalne konkurencije i nejedinstva medju vlasnicima autoskola.dobar deo tadasnjh kolega instruktora stekao je instruktosrko zvanje polaganjem instruktorskih ispita u republickom mupu bih u sarajevu,u to vreme u vojvodini i srbiji moralo se stici do petog stepena sss saobracajnog smera specijlnost vozac instruktor, za sto je bilo potrebno oko 2 godine.cudi me da ovaj novi zakon u opstem smislu prenebegava potrebu da se detaljnije pravilnicima uredi ovaj pravni nonsens, izjednacavanja stepena potrebne kvalifikacije za instruktore,npr imamo instruktora sa 3.ili 4.stepenom sss gradjevinskog smera i istovremeno zabranjuje mogucnost da ispitivac moze biti i sa 5.stepenom sss saobracajne struke vozac instruktor(instruktor voznje kako stoji u novim licencama) a dozvoljava mogucnost da moze ispitivac biti u bilo kom7. stepenu strucnosti npr istoricar umetnosti.hocu da kazem kolega dobro ste postupili jer ste doneli odluku verujem teska srca ali vise necete biti u situaciji da vam dele packe za ono sto ste onemoguceni da uradite ti isti koji su vas onemogucili.da je srece da su se sve autoskole dogovorile i privremeno obustavile rad privremenim zatvaranjem zbog nepostojanja potrebnih uslova za obavljnje normalnog rada tj, delatnosti izazvanih visom silom u vidu nejasnih i neblagovremeno sacinjenih pravilnika i drugih podzakonskih akata koji preciznije i blize regulisu rad autoskola i obuku kandidata i uskladjuju delatnost sa ustavnim pravima gradjana.