Pitanja na testu uglavnom nisu teska, osim pojedinih pitanja koja na testu dolaze u manjem broju.. Treba pitanja promeniti, dobar deo izbaciti a ona koja su znacajna za bezbednost ubaciti na nacin da kandidati razumeju svrhu pitanja a ne nauciti napamet pitanja koja im verovatno vise nece zatrebati.. Pitanja u vezi tehnickih pregleda jos uvek nisu pocela da se primenjuju, a stoje u testovima, deo kaznenih mere je vec promenjeno ali u testovima nisu itd..
Seticemo se 2011. i 2012. godine, pitanja su bila stara 20 godina, a zakon o bezbednosti saobracaja dve, tri godine i nisu imala veze sa novim zakonom, sto je veoma los nacin da naucimo kandidate pravilima ponasanja..
Plan i program prakticne obuke je takav da je donekle prilagodljiv, tj. instruktor moze prilagoditi svoj cas kandidatima u zavisnosti od vise faktora sto i jeste dobro resenje, dok to nije slucaj sa teorijskom nastavom. Cas teorijske nastave za kandidate jeste programiran i predavac ne moze da predaje na svoj nacin vec onako kako je to neko drugi zamislio i mislim da to nije dobro.