Gospodine Soks5, i ja se slazem sa tobom i sa gospodinom Petrom.
Meni niko nije stao na zivac...
Ja licno sam iznenadjen i uvredjen sto sve moram na kasicicu da izvlacim od bilo koga, da cupam klestima, da li na forumu, da li od direktora koji se informise na forumu i iz novina.....
.....bilo na sajtu, bilo od gospode saobracajnih inzinjera koji dolaze u kontrolu.... " Ne znam ti ja to.... Ne znam kako i sta i kako ce da izgleda, kako ce da bude...", ali kada dodju u kontrolu, auuuuuuu, pa ti nisi ovo, ono, a sve sto sam prethodno pitao od gospode od "STRUKE", pade u vodu..... i onda prijava kao vrata. (kaze se kec kao vrata, a ne kao u skoli ko ne zna njemu dva), pa izbegne sudiju za prekrsaje.
A kao sto sam vec napisao, gospodine direktore (koji su sami svoji gazde i instruktori) ne moze niko da ujedini, neko ovde je vec napisao (da ne trazim sada), auto skola bez i jednog instruktora, novine naveliko i nasiroko pisale o kolegi koji se ubio zato sto je "C" kategorija vodjena ili ti pisana na tablice od fice, akcija (afera) vozac, gde je glavni kontrolor za celu drzavu osumnjicen za prodaju dozvola....
Deca koja misle da znaju sve, a ako ne onda besni roditelji koji misle da mi samo rusimo da bi uzeli pare, jer odakle njima da i ovo plate, a ono deca u boljim patikama, jos boljim telefonima od nas koji radimo.... Pa jos kada ih zovnes u podne gde su im deca da se pojave na voznji, (oni, da li od muke ili sramote sapucu u telefon da ne probude decu," koja na obuku dolaze jer to hoce. U tom slucaju i zainteresovanost je veca, paznja im je veca i vece su sanse da ce to lakse uciti.", kada ih roditelji ni u podne ne mogu, ne smeju, izvuci iz kreveta..... jako zalosno.
A opet se ponavljam na forum u vezi novog pravilnika koji je odrzan u Novome sadu, kada je jedan od prisutnih (gospodin sa brkovima), rekao da se firme kaznjavaju zbog toga sto gospoda vozaci nece da odrze pauzu od 11 sati kada su nadomak Nisa za 15 minuta, vuce ih zena i topli dom, a poslao je, zamisli kao instruktora, kamionom u Nant (Francusku), i posle je morao da za gospodinom instruktorom posalje vozaca koji bi ga vratio kuci (njega i kamion)..... Ili taj gospodin instruktor nikada nije radio kao vozac i napustio atar svoga sela pa jos bio mamin sin koji nije napustao maminu suknju ( ne bih nikoga da vredjam, ali gospodin brka je izvredjao nas instruktore), i onda taj gospodin bi trebao da prenese znanje na buduce vozace, (mogao bi doticni da bude i saobracajni inzenjer, vestak saobracaja), pa i kao moj bivsi tehnicki direktor, ni bicikli nije vozio, a drzao mi predavanja o redu voznje autobusa, koju je on poznavao samo iz suve materije, reda voznje od pre 30ak godina kada su putevi bili bolji i bilo je manje saobracaja, ima koje deonice izmedju dva sela koje su bile napravljene sa kondukterom, a ja sam, sam vozio i morao sam da preuzmem prtljag u bunker, izdam kartu putniku, drzim se reda voznje, pravila saobracaja, a a ko zgresim ode % od plate, (opet ponavljam ne bih nikoga da vredjam, samo iznosim cinjenice,) jer je bilo, a i sada je, sneg na drumu, vozi 40(saobracajni znak postavljen, kada prosisa pored mene autobus jer treba da se drzi reda voznje, svesno cinim i ja prekrsaj,ajde da vidim koliko je ljut), ni sa 80 nisam mogao da stignem, samo mi nije jasno ko ce njemu da izdrzava porodicu kada ostane bez posla kada je po snegu vozio brze i od 80???
Pa onda jos kaze gazda roba mora da stigne na odrediste za toliko, a zamisli on stigao na vreme, ali je presao celih sto kilometara od Subotice do Atine..... (zaboravio je da skine magnet posle 45 minuta odmora)...
A o radu mene i mojih kolega ne bih, jer bi neko uzeo kao materijalne dokaze i prijavio sudiji za prekrsaje, (a radi se o vremenu obuke od celih 6 casova po sadsnjem pravilniku). i naravno za manje para, nego sto brica osisa neke za 15 minuta rada, a svakih 5 minuta hoce neko da te ubije na svakom cosku.... (kazu : ko ti je kriv kada se ne pazis), (ucenik kaze : "Nema problema, mene su vec par puta obarali na stopu i sa motorom i sa biciklom, jer nisam pogledao levo - desno, desno - levo, nista novo za mene, nemam pojma o pravilu desne ruke, niti me interesuje").
Ali dragi moji mi sedimo sa te desne strane, i moramo da izigravamo fine ljude, jer ako ne, ostadosmo bez posla ili mozda bez zivota???
Pita me ucenica : " Kada ce te otkaciti i poceti da vicete moj instruktore?",
Ja odgovoram : " Moram da se smeskam i pazim na Vas i sebe, jer ako budem otkacio i vikao ostacu bez posla.
Zalosno, ali istinito.
Mislim gospodo, ovo mene licno dira, a ne ko ce da bude predavac, ako je on prosao sito i reseto na drumu i zna da mi da odgovore iz stvarnosti, a ne ono sto je naucio matematicki, kamion se moze kretati brzinom od 80 kilometara na sat, to puta 9 sati je = 720 kilometara, i moras da stignes tu i tu za 9 sati. Ajd u redu, ravan put, nema policije, semafora, zastoja, brda, vece krivine itd.... kada ono ni za 9 sati ne predjes ni 600 kilometara, (recimo u Madjarskoj se ne sme nocu preticati sa kamionom, i imas srece da sustignes jedan koji se krece 60 na sat), a gospodin saobracajni inzenjer, ili gazda - direktor trazi da objasnis, sto nisi uspeo da savladas odredjen mi put, jer on peske, biciklom, ili sa bilo kojim putnickim vozilom bi pre stigao do cilja, pa cak i puz je brzi nego ti.
Predavaci bi trebalo da budu potkovani i i iskustvom, a ne samo samom suvom materijom, sto bi znacilo po meni, bar 50.000, kilometara puta iza ledja godisnje, dok ne stignu do licence predavaca. Jer ko ni bicikl nije vozio,od toga nema puno koristi.
Napisah ja roman, ali od ovoga nema nista, samo bi rekli prazna prica... Ali to je stvarnost. Bilo u obuci, bilo u voznji kamiona i autobusa, ili samo sam ja pun negativne energije.
I opet gospodo, ako sam nekoga uvredio, zao mi je.....