Pozdrav svima, evo nije me bilo dugo vremena pa rek'o da navratim da vidim sta ima novo
Uglavnom pratim sve sta se desava u vezi autoskola sto preko sajta sto preko TV-a i vidim da jos uvek nema nista novo tj. da se cekaju pravilnici jos uvek.
Razlog sto sam zapoceo ovu temu je "tumacenje zakona" u pogledu uslova za predavaca - kako je gospodin Raseta stavio na sajt. Ja se ne bi tu slozio sa tim tumacenjem odnosno mislim da nikako ne moze da se izjednace strukovne studije i pravi Saobracajni fakultet. Ne ulazim u to gde se "bolje" radi i kako se radi (svako ima svoje misljenje). Koliko se secam (iskreno mrzi me da sada trazim po zakonu), predavac moze da bude neko ko je zavrsio visu saobracajnu odnosno saobracajni fakultet a ne strukovne strudije saobracaja. To sto je postavljeno da se izjednacava strukovni sa diplomiranim, ja licno mislim da "ne drzi vodu", iz jednog prostog razloga :zasto se strukovne studije
ne priznaju kada neko hoce da konkurise za profesora saobracajne grupe predmeta u nekoj saobracajnoj skoli, nego samo neko ko je zavrsio Saobracajni fakultet??
Naravno govorim o nekome ko konkurise za teorijskog predavaca. Iz jednog prostog razloga: sto po sadasnjem zakonu inzenjer strukovnih studija
ne moze da drzi teoriju, dok diplomirani inzenjer moze.
Naravno nije mi zelja da nekoga uvredim, nego samo da se zna ko je sta zavrsio i ko sta moze da radi.
Moja dobra koleginica zavrsava strukovne studije saobracaja u Indjiji, i sada kao ona treba da bude na istom nivou kao i ja??? Jedino sto ide u njenu korist je to sto ima para pa moze da plati privatni fakultet, a o njenim ispitima necu ni da govorim. Sve do jednog ispita je prepisivala. A najgore od svega je to sto su je profesori nekoliko puta hvatali, ali je nisu kaznjavali jer po njihovim recima "ONA JE TO DOOOBRO PLATILA, PA NEKA JE NEKA PREPISUJE".
Nadam se nekom dijalogu sada
Pozdrav