Da, malo sam zaboravio, naravno i poneki komentar na temu...
Marija
Petak, 04. 10. 2013. 11:16h
neregistrovan korisnik
@Deki : Radim u auto-školi i znam koliko teška vremena su došla. Odakle manjim školama ( kojih po Bg-u ima najviše ) toliki novac za tako kratko vreme? Traže nam da imamo svoje poligone, u svom posedu, iako mi održavamo do sada korišćene gradske poligone koje uredno plaćamo. To su prazni prostori koji bi bez nas trunuli a ovako i grad ima vajde od toga a i škole kojima je to od ogromnog značaja. Treba uvesti video nadzor, nabaviti minimum 10 kompjutera za teoretski deo nastave....Znate li vi koje su to pare? Odakle, kad smo imali 5 upisa od novembra prošle godine tj. otkad je stupio na snagu novi zakon i povećanje cena obuke ? Već tri škole u našem okruženju su se zatvorile a trajale su unazad 2o godina....Tuga koliko ljudi je ostalo bez posla.....to sledi i meni do kraja godine...
ugasitesveako
Petak, 04. 10. 2013. 08:12h
neregistrovan korisnik
Sta treba da svi zatvore auto skole i izgube taj jedan vec slabo placen posao. Ovakvi zakoni samo stete a i podsticu monopol. Nije u redu da svako moze tek tako da otvori auto skolu ali 25 kvadrata? Za sta?
noname
Petak, 04. 10. 2013. 08:20h
neregistrovan korisnik
i treba da im se zabrani rad, digli su cene u nebesa i prave se mutavi.. ako radite po novom zakonu i za to naplacujete postene pare onda pripremite i uslove za rad. srbija, sve na mufte, sve za dzabe......
Ovaj bas misli, kako rece gopon sekretar, da vise nismo socijalna ustanova, pa daj da se vozamo BMW ili Merdza, ili Rover, kada vec imamo cene da im damo i uslugu, mozda i sedistakoja masiraju, a obavezno i da imaju radar i kompjuter za parkiranje.....Nemanja79
Petak, 04. 10. 2013. 08:35h
neregistrovan korisnik
Možda i nije loše da se pozatvaraju mnoge auto škole. Svakako su ih otvorili ljudi koji su imali novac a ne ljudi koji su od struke. Ovako, zatvore se pa se polako pod strogom kontrolom otvore nove. Za to vreme će raditi ko može da radi, cene su propisane svakako i neće moći da se ponašaju monopolski. U početku će se manje polagati, i gotova stvar. Sve tako dok se ne uspostavi valjan sistem. Sad će se javiti vlasnici da pljunu na ovaj komentar. A vlasnici bivši šoferi, varioci, supovci birokrate i sve goli stručnjak.
padobranac
Petak, 04. 10. 2013. 08:36h
neregistrovan korisnik
a zasto jos da se produzava?? kako auto skolama nije smetalo da naplacuju 700 eura za polaganje a sad jadni ne znaju sta da rade...ne-verujem
Petak, 04. 10. 2013. 11:14h
neregistrovan korisnik
@Rasa : Ne verujem da ce se zatvoriti, oni uzimaju 700 evra po kandidatu, ko jos to napusta emi
Petak, 04. 10. 2013. 08:56h
neregistrovan korisnik
kako ovo kako ono? pa kako mogu da uzimaju novac tako nek uloze u posao, ja sam polagao na jugicu koje je svaki drugi vas imao neki kvar,a plis sto su auto skole u dilu sa policajcima koji su u komisoja kad se polaze pa namerno obaraju i posle dele zaradu
iwanhoo
Petak, 04. 10. 2013. 09:00h
I treba tako. Ko nije znao sta ce da radi otvorio je auto skolu. Pa je zauzeo parkinge i napravio poligone. E pa vreme je da se uvede malo reda. Ionako je opsti javasluk po tim autoskolama i dozvole dobijaju razne potencijalne drumske ubice.
kikiriki
Petak, 04. 10. 2013. 09:06h
neregistrovan korisnik
I treba da se zatvaraju!Bezobrazno su podigli cene iako svi znaju da bez vozačke danas ništa od zaposlenja!Ko drugom jamu kopa ,sam u nju upada!Dr-Marks-bez-Engelsa
Petak, 04. 10. 2013. 09:17h
neregistrovan korisnik
"Auto-škole su imale godinu dana da opreme učionicu od najmanje 25 kvadrata, kao i prostoriju za administrativne poslove od osam kvadrata. Propisano je i da auto-škola mora da ima po jedno vozilo za svaku kategoriju. Najveći problem za škole bilo je adaptiranje poligona za polaganje, koji mora biti dugačak 51 metar, a širok sedam metara." Razumem za poligon ali za ostalo stvarno ne znam sta je sporno. Ako moraju da odrzavaju casove iz teorije, to automatski za sobom povlaci potrebu za prostorijom u kojoj ce se ti casovi odrzavati (ucionica). Posedovanje bar po jednog vozila za svaku kategoriju je savrseno logicno jer se obuka bez vozila i ucestvovanja u saobracaju ne moze odrzavati. Oni bi da rade bez elementarnih uslova za to i da takav nekvalitetan rad debelo naplate kandidatima. E, nece moci ove noci! Nisu nam potrebne nove potencijalne ubice na putevima kao posledica loseg rada auto-skola!Petak, 04. 10. 2013. 09:20h
neregistrovan korisnik
Eto dokle nas je dovelo slepačko prepisivanje zakona i propisa bez da se imalo uključi mozak i struka. I ko će sad da odgovara za ovakav nakaradan zakon? Kome autoškole da podnesu krivičnu prijavu i protiv koga? Jel to to ohrabrivanje malih i srednjih preduzeća i privrednika? Ko će da odgovara za to što će gomila manjih autoškola da se pozatvara i što će ljudi da ostanu bez posla?
Preporuka:
27
7
Odgovori
Prijavi komentar
misacbd
Petak, 04. 10. 2013. 10:02h
neregistrovan korisnik
@sErGiO : Pa ne moze u svakoj garazi da bude neka auto skola,samo zato sto je gazda dobar sa saobracajnom policijom pa se kod njega lakse polaze. Zakon je vrlo dobar nego mi nismo navikli da ga postujemo
dada
Petak, 04. 10. 2013. 11:08h
neregistrovan korisnik
@sErGiO : Pa dosta su se škole otvarala po koje kakvim budžacima i kokošinjcima.
dzoni
Petak, 04. 10. 2013. 11:23h
neregistrovan korisnik
@sErGiO : ako tvoja auto skola ne ispunjava uslove za rad, nemoj druskane da se bavis tim poslom, navikli ste u nekin prcvarnica da otvarate auto skole, vozila nikakva. uvek postoji posao koji moze da se radi, a to je na njivi.
tiruriru
Petak, 04. 10. 2013. 09:25h
neregistrovan korisnik
Jel to jedna od onih 170 agencija na koje bacamo 800 miliona evra svake godine? Ako im dajemo vec tolike pare pa mogli bi umesto donosenja glupih zakona i uredbi koje nas kostaju vise i oduzimaju vreme. Da smisle kako da pojednostave proceduru, umesto da komplikuju kao sve u ovoj drzavi.
U-svemu-treba-gledati-pozitivno
Petak, 04. 10. 2013. 09:28h
neregistrovan korisnik
1. Bice manje guzve na ulicama 2. Bice vise mesta za parkiranje 3. Usijane glave nece voziti sa jedva napunjenih 18, nego ce malo da olade dok skole ne pocnu ponovo da rade, samim tim i manje saobracajnih udesa (barem delom) 4. Manje zagadjenja. 5. Pad cene polovnih automobila zbog pada potraznje
Eto tako, citajte malo komentare ljudi, gospodo iz PAKS i MUP a.