Хало колеге,
нешто се били успавали.
Вама изгледа треба само један Мирко Алвировић из САТа да Вас пробуди.
Немојте га много слушати. Он је дужан да ''прода'' емисију и то је то.
Када би прегледали све његове листове и емисије у последњих пет година видели би шта је све било дезинформација. Већ је издао неколико пута Правилнике који нису ступили на снагу. Упозоравао сам га неколико пута да то не чини, али новинар је новинар. Ако упали упали.
Много неистина је речено у емисији као:
-годишњица Агенције иако је Агенција формирана тек негде у априлу месецу, а почела нешто да ради у октобру.
-да ће инструктори одмах да полажу за лиценцу, а то није тачно, јер је Законом дефинисано да ће само морати у року од пет година да је ''брани''
-да су сви Правилници спремни, а што ни близу није тачно (пратите наше Вести)
итд
И многе новине издају дезинформације. Чак намерно тумаче неке изјаве људи из ове области.
Блиц је изјавио даљ ће обука бити око 50000 динара.
Ми у Заједници имамо свој став. Цена обуке мора бити реална и базирана на стварним калкулативним елементима. Не можемо да кажемо колика ће бити јер још увек незнамо колико ће коштати: Прва помоћ, лиценцирање, семинари унапређења знања, рачунари и сл.
Наравно, желимо само да струка ради свој посао и да од њега може да живи.
Када креће по новом?
Е, то вероватно незна ни најбоља пророчица.
Ми би волели да све крене што пре, јер би се на тај начин спречила даља агонија ауто школа, нарочито оних добрих.
Реаговала је Заједница увек, само Ви то очигледно редовно не пратите.
Сви који раде у Заједници раде као волонтери. Чланице треба само да плате, ако хоће, трошкове одржавања овог Сајта.
Погледајте само у списак оних који плаћају за одржавање сајта. Да ли сте Ви међу њима? Да ли сте међу онима који су донацијом помогли рад Заједнице и овог Сајта?
Но није битно. Они који воле ову струку ће и даље волонтерски радити и борити се да државне бирократе почну да поштују струку. Подршка нам је ипак неопходна.
Шта сада радимо?
-спремамо се да издамо три зборника са документима, прописима и уџбеницима
-спремамо се да, чим Правилници ступе на снагу, покренемо низ питања пред Уставниом судом за неке одредбе Закона и Правилника (тахограф, комисија од два члана, аудиовизуелни надзор, радно врем,е и сл)
-покушавамо да оспособимо Заједницу да буде пословни партнер Агенцији у Унапређењу знања и лиценцирању предавача, испитивача и инструктора и др
Овај форум мора да буде што активнији. Замолите и друге колеге да учествују на њему.
Хвала
Петар Рашета, дипл.инг.саобр.
секретар Заједнице ауто школа Србије