Prikaži poruke

Ovaj odeljak vam dozvoljava da vidite sve poruke ovog člana. Imajte na umu da možete da vidite samo poruke iz onih oblasti kojima imate pristup.


Poruke - milos.sb

Stranice: 1 ... 3 4 [5]
61
Obuka vozača / Odg: Pozdrav!
« poslato: Novembar 09, 2011, 10:19:12 posle podne »
Kolega i ja sam prošle godine polagao taj specijalistički ( sa VII na V :D)... Pored odbrane specijalističkog rada imali smo i polaganje testova za one kategori za koje želimo da budemo instruktori i gradsku vožnju za te kategorije + uloga instruktora... Ja sam to polagao u Aleksincu, možda je u Zemunu drugačije...

62
Obuka vozača / Odg: Problem br. 2
« poslato: Novembar 09, 2011, 10:07:43 posle podne »
Razumem ja to da su to cake sa ispita i da komisija "ima pravo" da traži od kandidata da se vraća u rikverc iako je to zabranjeno osim ako je to nužno i na što kraćim relacijama, ali ovde je reč o tome da su kandidati padali na ispitu jer nisu ispoštovali pet metra od poprečnog ivičnjaka... ???

63
Sudski problemi / Odg: Problem sa prekoracenjem u knjizenju
« poslato: Oktobar 28, 2011, 10:28:14 posle podne »
Da li moram da imam jedan neradan dan ako imam svakog dana po 6 časova? Da li je moguće napraviti tu pauzu u trajanju od 24 časa tako što ću u Subotu da završim u 12, a u Nedelju da počnem od 12?

64
Obuka vozača / Odg: Problem!!!!
« poslato: Oktobar 28, 2011, 10:21:37 posle podne »
Hvala.

65
Obuka vozača / Odg: Problem!!!!
« poslato: Oktobar 28, 2011, 07:47:20 posle podne »
Jasno! Nigde ne kaže da ako se nalazite na glavnom putu za vas zakon ne važi. Nego oni se drže toga da ako su na putu sa pravo prvenstva kao ne vrže skretanje to je samo krivina, a skretanje je za njih nastavljanje kretanja pravo preko raskrsnice... Imamo na primer jednu raskrsnicu gde je se put sa pravom prvenstva proteže blago levo kao kod ipsilon raskrsnice, dok je pot pravo odvojen isprekidanom linijom tako da oni za pravo traže desni žmigavac, a za levo kažu da ne treba ni jedan... Kako se može rešiti taj problem...???

66
Obuka vozača / Odg: Problem!!!!
« poslato: Oktobar 28, 2011, 07:34:35 posle podne »
Član 32
  « Prethodni član     Sledeći član » 
(1) Vozač ne sme naglo da menja način vožnje, osim u slučaju izbegavanja neposredne opasnosti.

(2) Vozač koji namerava da pomeri vozilo udesno ili ulevo, menja saobraćajnu traku, pretiče, obilazi, zaustavlja, skreće, okreće se polukružno, vozi unazad, prestrojava se i sl., sme da otpočne takvu radnju samo ako se uverio da to može da učini na bezbedan način.

(3) Nakon uveravanja da sme da otpočne željenu radnju vozač je dužan da druge učesnike u saobraćaju jasno i blagovremeno obavesti o tome, dajući im znak pomoću pokazivača pravca ili, ako oni ne postoje, odgovarajući znak rukom. Vozač koji pokazivačem pravca daje propisani znak, mora davati znak za sve vreme vršenja radnje vozilom, a po izvršenoj radnji mora prestati sa davanjem tog znaka.

67
Obuka vozača / Odg: Kontrola teme rada
« poslato: Oktobar 25, 2011, 10:04:44 posle podne »
Kod nas u Sokobanji ima tih kontrola i prinuđeni smo da pazimo da kad je poligonska vožnja budemo isključivo na poligonu a kad je gradska da budemo u gradu... A prugu nemamo... :))))

68
Obuka vozača / Odg: Problem!!!!
« poslato: Oktobar 25, 2011, 10:00:02 posle podne »
Shvatam ja to, kako je onda moguće da je izjedrila jedna ogromna većina starih instruktora i ispitivača iz supa koji su učili kandidate da rade drugačije... Ko to može više da promeni?? Traže sada od mene da i ja učim kandidate da ne daju levi kad vrše skretanje krećući se putem sa pravo prvenstva, a da daju desni ako nastavljaju pravo a isključuju se sa glavnog puta...

69
Obuka vozača / Odg: Problem broj 3!!!
« poslato: Oktobar 25, 2011, 09:55:35 posle podne »
Ok. Hvala. Zanima me još da li takvo polukružno može da se radi samo sa levim migavcem ili mora prvo levi pre isključenja sa glavnog puta pa potom desni kad se ponovo uključujemo još ako u toj bočnoj ulici imamo vozilo koje treba da se zaustavi na znak stop da li ga propustiti pa tek onda uraditi polukružno ili bi ono trebalo da propusti nas jer smo mi na glavnom putu? I šta u situaciji kada imamo semafor u toj bočnoj ulici, a mi polukružno uradimo ispred vozila koje tu čeka? To su sve situacije koje od nas traže predtavnici supa...

70
Obuka vozača / Ovlašćeni ispitivač i predavač
« poslato: Oktobar 25, 2011, 09:45:20 posle podne »
Možete li mi reći da li će ispitivač i predavač biti iz auto škole ili iz agencije? Kada će moći i gde da se polaže za licencu?

71
Obuka vozača / Problem broj 3!!!
« poslato: Oktobar 13, 2011, 10:57:46 posle podne »
Sledeća stvar koja me buni je polukružno bez manevrisanja! Kod nas se od kandidata često traži jedno polukružno bez manevrisanja sa korišćenjem bočne leve ulice. Nismo ga radili ni u srednjoj školi, ni na fakultetu, ni na specijalizaciji, niti sam naišau u nekoj knjizi da se spominje... Našao sam jedino njemu slično polukružno sa korišćenjem proširenja pored puta, takođe bez manevrisanja... Pri vršenju tog polukružnog se skreće u ulici sa leve ili može da bude i sa desne strane, i na samom početku ulice se vrši polukružno preko pune linije, pošto je ispred raskrsnice puna linija, pa se potom stane ispred znaka stp kao da dolazimo iz te bočne ulice, damo desni žmigavac ako smo prethodno skrenuli u ulicu levo i onda se uključujemo na glavni put... Da li je to ispravno polukružno sobzirom da se vrši preko pune linije... Sve ovo što navodim stari instruktori kažu da je to ustaljena praksa iako nisam naišao da negde piše o tome, i da tako trebam i ja da radim... Mnogi moji kolege sa faksa su se susreli sa istim ili sličnim nedoumicama... Nigde nemamo literaturu koja se odnosu na ove pojedinosti osim one metodike Dr. Lipovca koja pobija sve ovo što mi radimo... Molim za pomoć!!!

72
Obuka vozača / Problem br. 2
« poslato: Oktobar 13, 2011, 10:44:45 posle podne »
Druga stvar!!!

Kada radimo polukružno sa vraćanjem u rikverc, sa korišćenjem bočne desne ulice, zahtevaju da se obavezno vratimo 5 m od raskrsnice jer je u raskrsnici zabranjeno zaustavljanje i parkiranje... Koliko mi je poznato, taj isti član zakona ima i nastavak, a to je da se zaustavljanjem ne smatra zaustavljanje radi postupanja po znaku i pravilu saobraćaja... Tako da se onda zaustavljanjem ne smatra polukružno po pravilu saobraćaja i to valjda znači da ne moramo da se vraćamo 5 m, već je dovoljno da se vratimo do zaustavne linije odnosno saobraćajnog znaga ili pak do linije preglednosti...

73
Obuka vozača / Problem!!!!
« poslato: Oktobar 13, 2011, 10:38:44 posle podne »
Poštovani kolege,

Relativno sam nov u ovom poslu. 6 godina radim kao predsednik ispitne komisije, a od prošle godine i kao instruktor. Imam 26 godine. Završio sam ekonomski fakultet i višu trogodišnju saobraćajnu... Redovno se susrećem sa problemima i nesuglasicama sa starim instruktorima i predstavnicima supa... No ajmo jedan po jedan problem..

Na fakultetu su nas učili da se žmigavac daje uvek kad se vrši skretanje bez obzira da li se krećemu putem sa pravo prvenstva ili ne, a ne dajemo ako nastavljamo kretanje pravo preko raskrsnice, bez obzira ako se desi da se onda isključujemo sa glavnog puta. Tako i piše u svim udžbenicima. Međutim to kod nas u Zaječarskom i Niškom okrugu uopšte nije tako. Stari instruktori uče svoje kandidate, a i supovci to isto traže, da se žmigavac ne daje ako se skreće ulevo ili udesno a pri tom se krećemo po glavnom putu. A dajemo žmigavac ukoliko nastavljamo kretanje pravo preko raskrsnice a isključujemo se sa glavnog puta... Tako da svuda sa sobom nosim razne metodike među kojima se nalazi i metodika Prof. Dr. Krse Lipovca koja do detalja objašnjava ovu, kao i mnoge druge teme, i raspravljam se sa instruktorima i supovcima, ali ne vredi... Ja sam mlad i neiskusan, a oni imaju 300 godina iskustva iza sebe... Šta da radim?????

Stranice: 1 ... 3 4 [5]