Izgleda da sam malo pogodio u zivac
. Neka, drago mi je
Ocigledno niste citali(kako kaze kolega vdsn"treba znati citati"). Ja pricao o predavacima, a vi se odmah osetili prozvanim
E pa ovako, da pocnem da odgovaram. Prvo,za rad pojedinih instruktora nemam nikakvih zamerki, dok za rad vecini imam veoma velike zamerke. Sada ce kolega vdsn reci o broju obucenih kandidata. Ok, slazem se sa njim, ali sa druge strane samo malo pogledajte rad vecine autoskola (mogu slobodno reci jedno 80-90% autoskola). Katastrofa.....Kolega, hoces da kazes ako si recimo obucio npr. 2000 kandidata, a ja npr.500 da si bolji instruktor od mene?
Ma pusti to. Vodi malo racuna o kvalitetu a ne kvantitetu. Zao mi je ako ti se malo ego nasao na udaru
.Ako si vec nasao da komentarises rad instruktruktora(iako niko do to nije spomenuo) verovatno si se pronasao u tome i to verovatno u negativnom kontekstu. Sta ti ja sada tu mogu
Kao sto rekoh, govorio sam o predavacima. I to prvenstveno mislim na ljude koji su zavrsili Saobracajni fakultet(nebitno NS ili BG), a ne mislim na tzv. "dopisne skole". U jednom od prethodnih postova sa govorio o jednoj mojoj koleginici koja je upisala privatnu skolu za menadzera u saobracaju-zali boze ako ona bude radila taj posao
Kolega uviz, da nisi ti slucajno ucio andragogiju, psihologiju i druge -ogije za vreme SFRJ-a??? Jos samo da mi kazes da si ucio marksizam
. Ja kada sam polagao bilo je samo metodika od svih tih slicnih predmeta. Ako si sve to imao, moram da kazem svaka cast, ali zar ne mislis da bi trebalo da se ide u korak sa vremenom? Da se uvode neki novi nacini obuke, prezentacije i sl?
Ne mozes ni zamisliti sta sam sve ucio na fakultetu. kada bih samo poceo da ti pricam, zabolela bi te glava-veruj mi.Sto se tice ljudskosti, tu se potpuno slazem sa tobom. To je mozda i najpotrebnije instruktorskom poslu, a kojeg ima veoma, veoma malo.
Sada jos samo da odgovorim kolegi uviz-u. Nedaj boze da je za otvaranje nekoga preduzeca potrebna diploma visokog obrazovanja. Mislim da bi to bilo strasno. Ali ovde ne govorimo o bilo kom preduzecu. Ovde govorimo o autoskolama. Prvo, kada bi bilo da samo saobracajni inzenjer moze da otvori autoskolu(ili da se vodi na njena) smanjio bi se broj autoskola. To bi za posledicu imalo povecanja kvaliteta, i ocigledno i do povecanje cene obuke odnosno do profita vlasnika autoskola, a trebalo bi i da dovede i do povecanja plata instruktora.Samo malo razmislite o tome.
Neko je ovde ranije spomenuo da su ovde uglavnom vlasnici autoskola, sto je i moguce. Onda mi je jasno sto se osecate prozvanim. Pretpostavljam da to sada progovara vas ego, ali sta da vam radim.